پروتکل اوپن اوشن از پالی گان برای گسترش خود استفاده می‌کند

پروتکل اوپن اوشن یک پروتکل بسیار مهم در زمینه ارزهای دیجیتال است که آشنایی با آن به شما کمک بسیاری می‌کند. این پروتکل می‌تواند امور مالی متمرکز و همچنین امور مالی غیر متمرکز را به طور کامل جمع آوری کند. اوپن اوشن اخیرا شروع به جمع آوری ارز دیجیتال پالی گان کرده است تا بدین وسیله بتواند جهان تجاری خود را گسترش دهد. با ما همراه باشید تا این پروتکل جالب را با هم بررسی کنیم.

پروتکل اوپن اوشن چیست؟

اوپن اوشن (OpenOcean) یک جمع کننده کامل امور مالی متمرکز و غیر متمرکز پیشرو است که قابلیت همکاری در چندین شبکه را ساپورت می‌کند. این پروتکل با خرسندی تمام اعلام می‌کند که برای گسترش جهان تجاری خود و ارائه بهترین قیمت‌ها با افت بسیار پایین به کاربران شروع به جمع آوری ارز دیجیتال پالی گان (Polygon) می‌کند.

تصمیم جمع آوری ارز پالی گان نیز تحت تاثیر انجمن این پروتکل اتخاذ شد. زمانی که اوپن اوشن از انجمن خود پرسید که آنها می‌خواهند شبکه بعدی که جمع آوری می‌شود چه باشد؟ تقریبا ۴۸.۷% از بیش از ۴۴ هزار نفر با اختلاف به پالی گان رای دادند.

«سیندی» بنیانگذار اوپن اوشن در رابطه با جمع آوری ارز پالی گان اینگونه نظر داد:

«ما اینجاییم که یاد بگیریم که کاربران و تاجران دیفای الویت بیشتری برای ما دارند. چرا که از این طریق می‌توانیم شبکه‌های بلاک چین سازگار با اتریوم قوی و بازتری را جمع آوری کنیم که معاملات ارزان‌تر و سریع‌تری را ارائه می‌دهند.»

پالی گان نیز پروتکل و چارچوبی است که می‌تواند بر مسائل ذاتی اتریوم همچون سرعت کم و هزینه‌های گس بالا آن هم بدون فدا کردن امنیت غلبه کند.

پروتکل جمع آوری اوپن اوشن در حقیقت نقدینگی را جمع آوری و معاملات را در امور مالی متمرکز و غیر متمرکز و در بلاک چین‌های عمومی عمده‌ای همچون اتریوم، بایننس، اسمارت چین، ترون، سولانا و دیگر بلاک چین‌ها بهینه سازی می‌کند.

به دنبال جمع آوری ارز دیجیتال پالی گان، معامله گران می‌توانند از پلتفرم تجارت یک مرحله‌ای پروتکل اوپن اوشن استفاده کنند تا نقدینگی را از صرافی‌های پالی گان جمع آوری و دارایی‌ها را در بهترین قیمت و پایین‌ترین افت معامله کنند.

اوپن اوشن برنامه دارد تا استخراج معامله را سازماندهی و بدین وسیله کاربران را به معامله در شبکه پالی گان تشویق کند. این پروتکل ۱۰۰,۰۰۰ عدد از توکن‌های OOE محلی خود را به آن دسته از کاربرانی ارائه می‌دهد که معاملات را تا دو هفته آتی در پالی گان و از طریق پلتفرم اوپن اوشن انجام دهند.

در هفته‌های پیش رو اوپن اوشن تجمع‌های میان زنجیره‌ای خاصی منتشر خواهد کرد که به کاربران قابلیت تجارت و انتقال دارایی‌های خود در طول چین‌ها و جفت‌های مختلف را می‌دهد. مبادلات دارایی‌ها میان چین‌های عمومی متفاوت نیز از طریق پل‌ها و پروتکل‌های میان زنجیره‌ای همچون «Matic Bridge V2» ممکن است.

درباره پروتکل اوپن اوشن

اوپن اوشن جمع کننده‌ای کامل و پیشرو در دنیاست که پل ارتباطی میان جزیره‌های جدای بازارهای امور مالی متمرکز و غیر متمرکز کنونی را خدمت شما ارائه می‌دهد. این پروتکل با استفاده از یک الگوریتم مسیریابی بهنیه سازی شده و عمیقا باهوش می‌تواند بهترین قیمت را بدون هیچ هزینه اضافی و با کمترین میزان افت برای معامله گران در DeFi و CeFi جمع آوری شده، پیدا کند. این پلتفرم همچنین API و ابزارهای آربیتراژ را نیز برای کاربران فراهم می‌کند تا معاملات آربیتراژ خود را به صورت خودکار انجام دهند.

این پروتکل جدا از جمع آوری مبادلات به جمع آوری محصولات مشتق شده، دارای بازده، امانتی، ضمانتی و همچنین راه اندازی محصولات حاشیه‌ای ترکیبی و خدمات مدیریت ثروت هوشمند خود ادامه خواهد داد.

درباره پالی گان چه می‌دانید؟

پالی گان پروتکل و چارچوبی برای ساخت و برقراری ارتباط میان شبکه‌های بلاک چین سازگار با اتریوم است. این پروتکل اولین پلتفرم خوش ساخت و آسان برای استفاده مقیاس کردن اتریوم و توسعه‌های زیرساختی بود. جزء اصلی پالی گان، SDK نیز یک چارچوب انعطاف پذیر و مقیاسی است که ساختن و برقراری ارتباط چین‌های ایمنی مثل Plasma،  Optimistic Rollups، zkRollups، Validium و همچنین Standalone Chains مانند POS پالی گان را میسر می‌کند.

راه حل مقیاس گذاری پالی گان پذیرش گسترده‌ای را با بیش از ۴۰۰ برنامه امور مالی غیر متمرکز، ~۳۵۰ میلیون معامله و بیش از ~۱.۵ میلیون کاربر منحصر به فرد داشته است.

جمع ‌بندی

پروتکل اوپن اوشن از پروتکل‌های مهم کریپتوکارنسی است که شناخت آن به شما در بدست آوردن سودهای هرچه بیشتر کمک بسیاری می‌کند. در دنیای ارز دیجیتال باید تمام مدت به گوش باشید و اخبار را دنبال کنید. چرا که دنیای این نوع از ارزها به شدت ناپایدار است و می‌تواند هر لحظه شاهد تغییرات گسترده‌ای باشد. از طرف دیگر هر روزه ارزهای بیشتر و بهتری به بازار ارزهای دیجیتال عرضه می‌شود که برخی از آنها می‌توانند حتی بهتر از ارزهای قدیمی‌تر کار کنند. پس همیشه باید گوش به زنگ باشید تا بتوانید بهترین ارز را برای معاملات خود انتخاب کنید. ما امروز پروتکلی به نام اوپن اوشن را به شما معرفی کردیم که می‌تواند قابلیت همکاری میان شبکه‌های بلاک چین مختلف را به شما ارائه دهد. نظر شما در رابطه با این پروتکل چیست؟

Comments (0)
Add Comment