آتوسواپ در پنکیک سواپ و امکانات باورنکردنی آن

آتوسواپ در پنکیک سواپ (PancakeSwap) حالا در حال راه‌اندازی است. آتوسواپ یا معامله خودکار حالا اولین لیمیت اوردر و استاپ لاس را به پنکیک سواپ در زنجیره هوشمند بایننس می‌آورد.

آتوسواپ در پنکیک سواپ

آتونومی نتورک (Autonomy Network)، یک پروتکل اتوماسیون غیرمتمرکز و آماده محسوب می‌شود. این پروتکل حالا هیجان‌زده است که آتوسواپ (AutoSwap) را به شما معرفی کند. آتوسواپ اولین اپلیکیشن غیرمتمرکز (dApp) است که لیمیت اوردر، استاپ لاس، محافظت از ضرر ناپایدار و همچنین امکانات پرداخت مکرر را به شما ارائه می‌دهد. در حقیقت این اپلیکیشن غیرمتمرکز امکانات گفته‌ شده را به صرافی‌های غیرمتمرکز (DEX) مبنی بر زنجیره هوشمند بایننس (Binance Smart Chain) همچون پنکیک سواپ ارائه می‌دهد.

این اپلیکیشن به علاوه در دسترس اتریوم (Ethereum)، پالی گان (Polygon)، آوالانچ (Avalanche)، سولانا (Solana) و دیگر زنجیره‌ها نیز خواهد بود. این اولین باری است که این امکانات در دسترس کل اکوسیستم دیفای قرار می‌گیرد.

هدف آتوسواپ آن است که با ارائه امکاناتی در دیفای که تاکنون تنها در صرافی‌های متمرکز در دسترس قرار داشتند به کاربران کمک کند. این اپلیکیشن قصد دارد که به همین ترتیب به کاربران کمک کند تا از طریق آتوسواپ در پنکیک سواپ، ریسک‌ها را بهتر مدیریت کنند و بدون آن‌که ۲۴ ساعت هفته به صفحه و نمودارها زل بزنند، بازده‌های خود را نیز تا چند برابر افزایش دهند. از آنجایی که بازارهای ارز دیجیتال به ‌صورت شبانه‌روزی باز هستند تریدرها می‌توانند با استفاده از آتونومی (Autonomy) یا همان سیستم خودمختار، سفارشات خود را اتوماتیک کرده و به همین ترتیب حتی زمانی که خواب هستند هم در بازار فعال باشند.

صحبت‌های بنیان‌گذار آتونومی نتورک درباره این اپلیکیشن

«جیمز کی»، بنیان‌گذار آتونومی نتورک بدین شکل در رابطه با این برنامه نظر داد: «آتونومی با ارائه هر دو امکان لیمیت اوردر و استاپ لاس به صرافی‌های غیرمتمرکز برای اولین بار در هر بلاک چینی صرافی‌های غیرمتمرکز را قادر ساخته است که امکاناتی مشابه با صرافی‌های متمرکز داشته باشند. از آنجایی که بیشتر حجم تریدینگ ارزهای دیجیتال در سفارشات بازار نیست، این بدان معناست که مانع اصلی رشد صرافی‌ها به کل از میان برداشته شده است و این آخرین قدم برای خاک کردن سلطه صرافی‌های متمرکز است. همین باعث می‌شود که بیشتر حجم معاملاتی به صرافی‌های غیرمتمرکز منتقل شوند.»

صرافی‌های غیرمتمرکز پیشگام در چندین بلاک چین با آتونومی شریک شده‌اند تا به کاربران خود امکانات مشابهی را ارائه دهند که در صرافی‌های متمرکز در دسترس است. با رشد تصاعدی حجم معاملاتی صرافی‌های غیرمتمرکز کمبود راهکارهای خودکاری همچون لیمیت اوردر، استاپ لاس، پرداخت‌های دوره‌ای و مکرر و محافظت ضرر ناپایدار، به نقطه ضعف بزرگی برای کاربران دیفای تبدیل شده است. حالا با استفاده از آتوسواپ در پنکیک سواپ این مشکل به کل برطرف می‌شود.

سوکوسواپ (SokuSwap) نیز صرافی غیرمتمرکز چندزنجیره‌ای دیگری بوده که آتونومی را با موفقیت در زنجیره هوشمند بایننس ادغام کرده است. پانگولین (Pangolin) نیز در حال ادغام امکانات لیمیت اوردر، استاپ لاس و محافظت از ضرر ناپایدار در آوالانچ است. هدف این ارز آن است که با ادغام آتونومی کاربرد کلی خود را بهبود بخشیده و مدیریت ریسک بهتری را برای کاربران و استخرهای نقدینگی فراهم آورد. ایپ سواپ (ApeSwap) نیز به‌زودی از لیمیت اوردرهایی بر روی زنجیره هوشمند بایننس بهره‌مند خواهد بود که از سوی آتونومی بودجه‌رسانی می‌شوند.

دیگر امکانات آتونومی و ادغام‌های آن

آتونومی نتورک همچنین کاربران دیفای را قادر می‌سازد که فعالیت‌های دلخواه خود را تحت شرایط دلخواه و به روشی کاملا تضمینی و غیرمتمرکز انجام دهند. این امکانات فقط به تریدینگ محدود نمی‌شود بلکه می‌توان آن‌ها را با صرافی‌های غیرمتمرکز، پروتکل‌های وام‌دهی، ابزارهای مدیریت DAO یا حتی پروژه‌های NFT و متاورس نیز ادغام کرد. برای نمونه پلتفرم وام‌دهی سوشی سواپ که کاشی (Kashi) نام دارد تصمیم گرفته است که به ‌صورت محلی آتونومی را ادغام کند تا بتواند به همین ترتیب خودنقدشوندگی اتوماتیک را ارائه دهد.

این ادغام‌ها حتی پیش از آنکه آتونومی نتورک توکن خود را راه‌اندازی کند در حال رخ دادن هستند. این پروتکل در حال دیدن تدارکات عرضه اولیه صرافی غیرمتمرکز خود در ماه فوریه است.

درباره آتونومی نتورک و آتوسواپ در پنکیک سواپ

آتونومی نتورک پروتکل اتوماسیون غیرمتمرکز پیشگامی است که زیرساخت اتوماسیون لازم برای اپلیکیشن‌های وب ۳ را می‌سازد. این پروتکل به صرافی‌های غیرمتمرکز موجود در اتریوم، بایننس، آوالانچ، پالی گان و دیگر زنجیره‌ها به‌همراه راهکارهای لایه ۲ کمک می‌کند. تمام این پلتفرم‌ها می‌توانند از طریق این پروتکل حجم معاملاتی خود را افزایش دهند. این پروتکل پلتفرم‌های گفته‌شده را قادر می‌سازد تا به کاربران طیف گسترده‌ای از امکانات را همچون لیمیت اوردر، محافظت از ضرر ناپایدار، پرداخت‌های مکرر و غیره ارائه دهند.

منبع: https://thecryptobasic.com/2022/01/06/powered-by-autonomy-autoswap-brings-the-first-ever-limit-orders-and-stop-losses-to-pancakeswap-on-binance-smart-chain/

Comments (0)
Add Comment