صرافی غیرمتمرکز پنگولین و امکانات باورنکردنی آن

صرافی غیرمتمرکز پنگولین حالا در حال راه‌اندازی امکاناتی جالب است. این صرافی، مزارع برتری با نام سوپرفارمز را راه‌اندازی می‌کند که استخرهای چندجایزه‌ای بدون نیاز به هیچ مجوزی را به مزرعه‌داران ارائه می‌دهند.

صرافی غیرمتمرکز پنگولین

صرافی پنگولین (Pangolin) پلتفرمی برای معامله دارایی‌ها در آوالانچ (Avalanche) است. این صرافی حالا ویژگی مزارع برتر (Superfarms) خود را منتشر کرده است که استخراج نقدینگی را در استخرهای خود چندین برابر می‌کند. همچنین این مزارع، امکان دریافت پاداش‌ها به شکل دارایی‌های مختلف برای یک مزرعه واحد را هم به وجود آورده است.

مزارع قبلی پنگولین، تنها اجازه ارائه پاداش‌هایی به‌صورت توکن $PNG را داده است. این یعنی پروژه‌هایی که قصد داشتند از طریق مزرعه‌داران پنگولین به موفقیت برسند، باید از جامعه تأییدیه می‌گرفتند تا بتوانند پاداش‌های استخراج نقدینگی را در استخرهای خود دریافت نمایند. درحالی که برخی از دیگر پروژه‌ها اجازه توکن‌های پاداش بیشتری در برخی از استخرهای خود را نیز می‌دادند، سوپرفارمز به‌صورت گسترده‌ای کم‌استفاده شدند.

سوپرفارمز یا همان مزارع برتر، تحول نوآورانه‌ای را در استخراج نقدینگی به وجود می‌آورند. آن‌ها به همه اجازه می‌دهند که توکن‌ها را به هر استخری که می‌خواهند عرضه کنند. این یعنی پروژه‌ها می‌توانند به‌راحتی بخشی از توکن‌های خود را به هر استخری اختصاص دهند. برای مثال آن‌ها می‌توانند از جفت AVAX/USDC استفاده کنند و از همین طریق پروژه خود را در معرض استفاده مخاطبین بیشتری قرار دهند.

مزارع برتر صرافی غیرمتمرکز پنگولین می‌توانند کاربردهای بسیاری داشته باشند. مزرعه‌داران این استخرهای مشترک نیز به‌صورت خودکار توکن‌های پروژه جدید را به‌دست می‌آورند. همین امر آن‌ها را تشویق می‌کند تا بیشتر درباره آن توکن یاد بگیرند و پاداش‌های بیشتری هم به‌دست آورند.

«استفان» مدیر استراتژی پنگولین گفت: «مزارع برتر، ارزش کل قفل‌شده و حجم معاملاتی را منفجر خواهند کرد. آن‌ها این کار را از طریق ترکیب برنامه تشویقی اکوسیستم با قدرت کامل تمام شرکای پنگولین انجام می‌دهند.»

مزارع برتر و برنامه تشویقی جالب آن‌ها

مفهوم سوپرفارمز از دل موجی از نوآوری‌های استخراج نقدینگی بیرون می‌آید که در خط مقدم آن‌ها، کرو (Curve) و مفهوم رشوه‌سنج آن قرار دارد. در آنجا، پروژه‌هایی که می‌خواهند نقدینگی را در استخرهای خود به‌دست آورند از توکن‌های خود استفاده خواهند کرد تا پاداش‌های CRV بیشتری را در استخرهای خود تشویق کنند. بدین ترتیب، آن‌ها توکن‌های خود را به جامعه veCRV می‌دهند.

با وجود این، دارندگان veCRV مخاطبین محدودی در تصویر بزرگ تأمین‌کنندگان نقدینگی کرو هستند. صرافی غیرمتمرکز پنگولین با تولید مدل «رشوه» برای هر استخری به پروژه‌ها اجازه می‌دهد که کل جامعه کاربران پنگولین را هدف قرار دهند. به‌علاوه این صرافی به آن‌ها اجازه تشویق نقدینگی به‌صورت مستقیم و در استخرهای خود آن‌ها را نیز می‌دهد. پروژه‌ها می‌توانند از طریق کار با پنگولین، به‌همراه پاداش‌های $PNG، نقدینگی و سود قابل‌ملاحظه‌ای نیز به‌دست آورند.

برنامه افتتاحیه مزارع برتر پنگولین با ۵ پروژه شریکی آغاز شد که توکن‌های خود را به کاربران پنگولین ارائه می‌دهند. هیچ محدودیت خاصی هم برای تعداد توکن‌هایی که یک استخر می‌تواند دریافت کند، وجود ندارد. پس کاربران می‌توانند حتی تا ۱۰ توکن مختلف را هم با یکبار استیکینگ به‌دست آورند. همین امر موجب نقدینگی و عدالت بیشتر پلتفرم پنگولین شده و در نهایت هم برای جامعه PNG مفید واقع می‌شود.

سوپرفارمز را پروژه ChiknNFT افتتاح کرده است. این پروژه توکن $FEED خود را به‌همراه پاداش‌های $PNG ارائه می‌دهد. شرکای لانچ‌پد دیگر این افتتاحیه نیز شامل پروژه‌های بزرگی همچون: بازی NFT دزد و پلیس (Police & Thief NFT)، دراگون کریپتو گیمینگ (Dragon Crypto Gaming)، متابرندز (MetaBrands)، پولن دیفای (Pollen DeFi)، ایکس دائو (X DAO) و پروتکل انجل (Angle Protocol) می‌شود.

«فیرات آکان» رئیس توسعه تجارت صرافی غیرمتمرکز پنگولین گفت: «ما از ادامه همکاری با برترین و مبتکرانه‌ترین پروژه‌های آوالانچ هیجان‌زده‌ایم. دقیقا همین نوع از رشد اداره‌شده از سوی جامعه است که پنگولین و شرکای آن را قوی‌تر می‌کند.»

پنگولین به کار با این شرکای جدید در مزارع برتر ادامه می‌دهد و به همین ترتیب به تقویت کاربرد و اکوسیستم‌های مربوطه کمک می‌کند. شرکایی که علاقه‌مند هستند باید مستقیما با «فیرات آکان»، رئیس توسعه تجارت پنگولین در ارتباط باشند.

درباره پنگولین

پنگولین صرافی غیرمتمرکز برای دارایی‌های اتریوم و آوالانچ است که از سوی جامعه آن اداره می‌شود. این صرافی از ثبت سریع، هزینه‌های تراکنش پایین و توزیع دموکراتیکی تأمین‌شده از سوی آوالانچ برخوردار است. پنگولین، بهترین فرصت‌های معامله را برای شما به ارمغان می‌آورد تا سود خود را پیدا کرده و به حداکثر برسانید. برای اطلاعات بیشتر به سایت https://pangolin.exchange/ مراجعه کنید.

منبع: https://thecryptobasic.com/wp-content/uploads/2022/02/efef_1644497344YOHJZmkYFz-533×261.jpg

Comments (0)
Add Comment