پروتکل پنتر در حال شراکت با وگاسواپ از اخبار داغ حیطه رمز ارزها

پروتکل پنتر از پروتکل‌های برتر رمز ارز است که دانستن اطلاعات آن در این زمینه به شما کمک بسیاری می‌کند. این پروتکل جدیدا خبر از همکاری و شراکت خود با شبکه وگاسواپ را داده است. شبکه پنتر و پروتکل وگاسواپ، هر دو از اجزای قوی دنیای کریپتوکارنسی هستند. با ما همراه باشید تا پروتکل‌های پنتر، وگاسواپ و شراکت آن‌ها را با هم بررسی کنیم.

پروتکل پنتر چیست؟

پنتر (Panther) یک پروتکل حریم خصوصی است که حالا با وگاسواپ شریک شده است. وگاسواپ (Vegaswap) نیز یک پروتکل بازارساز خودکار (AMM) با پشتیبانی چندزنجیره‌ای است.

وگاسواپ یک بازارساز خودکار کاربرمحور است که از فناوری چندزنجیره‌ای استفاده می‌کند. این پروتکل بدین‌وسیله طیف گسترده‌ای از برنامه‌های دیفای و میان زنجیره‌ای را از طریق پلتفرم خود به کاربران ارائه می‌دهد. وگاسواپ به دست آوردن توکن از طریق استخرهای نقدینگی (LP) که قابل تنظیم باشند، قیمت‌گذاری پویا و رابط کاربری بصری را، پشتیبانی و امکان‌پذیر می‌کند. پروتکل وگاسواپ مقرراتی را برای استخرهای هوشمند تعیین می‌کند، تحلیل و بررسی‌هایی دقیق ارائه و ضررهای همیشگی را از طریق گسترش تطبیقی کاهش می‌دهد. بدین‌وسیله نیز می‌تواند کار علاقه‌مندان به استخرهای نقدینگی را کارآمد و سودآور کند.

بنیانگذاران این دو شرکت در رابطه با این همکاری چه می‌گویند؟

«الیور گیل» مدیر عامل و بنیانگذار پروتکل پنتر می‌گوید:

«وگاسواپ مشکل معامله دارایی‌ها از بلاک چین‌های مختلف در یک صرافی غیرمتمرکز (DEX) را کاملا حل می‌کند. این شبکه یک بازار دیفای جهانی را ارائه می‌دهد که از معاملات میان زنجیره‌ای پشتیبانی می‌کند. می‌توان گفت که این توسعه‌ای ضروری در فضای دیفای است.»

وی افزود:

«اکوسیستم دیفای با ۷۱ تریلیون دلار آمریکا، قابلیت حساب‌رسی معاملات را ارائه می‌دهد. اما همین اکوسیستم زمانی که به محافظت از حریم شخصی کاربر می‌رسیم، دارای محدودیت بسیار است. با این وجود دیفای نمی‌تواند بدون محرمانه بودن نجات یابد و درحقیقت این حریم خصوصی است که محرمانه بودن را امکان‌پذیر می‌سازد. همکاری و شراکت با وگاسواپ، ویژگی‌های آن و دیگر وجوه فناوری باعث می‌شود که بهره‌مندی از این پروتکل به‌عنوان یک استخراج‌کننده خصوصی بسیار مفید باشد. این اقدام منجر به اصلاح داده‌ها برای پوشش بهتر اطلاعات مهم تمام کاربران می‌شود.»

«بن کورتس» مدیر عامل وگاسواپ می‌گوید:

«ما بسیار مایل به همکاری با شبکه پنتر هستیم تا بتوانیم حریم خصوصی را در بازار AMM خود بسازیم. ما جاه‌طلب هستیم و متوجه شده‌ایم که حریم خصوصی یک بخش اصلی از دیفای است که می‌تواند پیشرفت کند. با پنتر، ما قادریم که معاملات را در سرتاسر زنجیره‌ها با حریم خصوصی کامل انجام دهیم.»

وگاسواپ همچنین توکن پنتر که $ZKP نام دارد را در صرافی خود درج خواهد کرد و پروتکل پنتر نیز وگاسواپ را در مدیریت خزانه‌داری خود قرار می‌دهد. علاوه‌بر ادغام با پلتفرم وگاسواپ و MetaMask API، وگاسواپ به‌عنوان یک استخراج‌کننده خصوصی برای پنتر عمل خواهد کرد.

وی همچنین افزود:

«ما خود را در جایگاهی می‌بینیم که همکاری بسیار نزدیکی با پنتر داریم و به این فرصت بسیار خوشبین هستیم.»

درباره پروتکل پنتر

این پروتکل یک پروتکل سرتاسر برای دیفای است. پنتر با استفاده از مشوق‌های اقتصادی رمز ارز و فناوری zkSNARKs به کاربران دیفای، دارایی‌های دیجیتال افزایش حریم خصوصی کاملا تضمینی را ارائه می‌دهد. بدین‌صورت، کاربران قادر هستند تا با سپرده‌گذاری دارایی‌های دیجیتال از هر بلاک چین دیگری zAssets دانش صفر را در شبکه‌های پنتر تولید کنند. zAssets به یک دارایی همیشه در حال گسترش تبدیل خواهد شد. به‌ویژه برای کاربرانی که معاملات خود را همانطور که همیشه باید می‌بود، به‌صورت خصوصی می‌خواهند.

جمع‌بندی

پروتکل پنتر از پروتکل‌های مهم دنیای رمز ارز است که دانستن آن در بدست آوردن سودهای بیشتر به شما کمک می‌کند. این پروتکل از پروتکل‌های نسبتا شناخته شده در دنیای رمز ارز است. پنتر به‌تازگی خبر از همکاری و شراکت با پروتکلی دیگر به‌نام وگاسواپ را داده است. وگاسواپ یک پروتکل بازارساز خودکار است. البته وگاسواپ بیشتر از پنتر برای ساختن حریم خصوصی در این بازارسازی بزرگ استفاده خواهد کرد. وگاسواپ، کلید اصلی پیشرفت را در توسعه حریم خصوصی می‌داند؛ به‌همین دلیل نیز دست به چنین اقدامی زده است. ما امروز این دو پروتکل و همکاری آنها را به‌طور کامل خدمت شما بررسی کردیم. نظر شما در رابطه با این همکاری چیست؟

Comments (0)
Add Comment