درگاه حساب پی پال و استفاده از یک پلتفرم جدید را از دست ندهید

درگاه حساب پی پال از مهم‌ترین درگاه‌های حساب است که امروز می‌خواهیم خبر جنجالی اخیر آن را بررسی کنیم. این درگاه حساب، یکی از پرطرفدارترین و پراستفاده‌ترین درگاه‌ها به‌شمار می‌رود. حالا این درگاه، در حال بررسی یک پلتفرم معاملات سهام برای مشتریان آمریکایی خود است. این درگاه حساب ممکن است در مسیر خود، پلتفرم جنجالی رابین هود را نیز به‌کار گیرد. با ما همراه باشید تا این درگاه حساب و خبر جنجالی آن را به‌طور کامل بررسی کنیم.

درگاه حساب پی پال

سهام شرکت پی پال (PayPal Holding Inc) در روز دوشنبه دچار جهشی ناگهانی شد. این نیز در پی انتشار خبری جنجالی بود. این شرکت پیش‌تر گزارشی را منتشر کرده بود مبنی بر آنکه آنها در حال بررسی روش‌هایی جدید هستند. روش‌هایی که تماما به مشتریان آمریکایی این شرکت، اجازه معامله سهام فردی خود را برروی پلتفرم آنها می‌دهد.

پس از گسترش قابلیت معامله ارزهای دیجیتال در سال گذشته، حالا درگاه‌های پرداختی بزرگ جهان، دست به‌کار شده‌اند. طبق گفته دو منبع آشنا به برنامه‌های آینده این درگاه‌ها به خبرگزاری CNBC، این درگاه‌ها در حال کشف راه‌هایی برای معامله سهام فردی افراد هستند. یکی از همین منابع نیز به CNBC گفته است که پی پال اخیرا «ریچ هاگن» را نیز استخدام کرده است. وی کهنه سرباز صنعت کارگزاری است که درگاه حساب پی پال وی را نیز به‌عنوان بخشی از اقدامات خود، استخدام کرد.

«هاگن» حالا مدیرعامل یک بخش از پی پال است. این بخش تا پیش از این هرگز در جایی گزارش نشده بود و نام آن نیز «سرمایه‌گذاری در پی پال» (Invest at PayPal) است. بدین‌ترتیب، شغل کنونی وی، نشان‌گر تلاش‌های این درگاه حساب، برای کشف فرصت‌ها در تجارت سرمایه‌گذاری مصرف‌کنندگان است.

پی پال در حال راه‌اندازی پلتفرم سرمایه‌گذاری خود

در حال حاضر معاملات برای شرکت‌های ارائه‌دهنده خود، به تجارتی پر رونق تبدیل شده‌اند. رقیب درگاه پی پال، درگاه اسکوئر (Square) نام دارد. این درگاه از طریق اپلیکیشن خود که “Square Cash App” نام دارد، به‌راحتی معامله سهام و ارزهای دیجیتال را به شما ارائه می‌دهد. رئیس امور مالی این درگاه اعلام کرده است که این اپلیکیشن، مشارکت و درآمدزایی کاربران را افزایش می‌دهد.

 پلتفرم رابین هود نیز از پلتفرم‌هایی بود که در این تابستان به یک شرکت معامله عمومی تبدیل شد. این شرکت نیز با داشتن بیش از ۲۲.۵ میلیون مشتری، رشد بی‌سابقه‌ای را به‌خود دیده است. همچنین رابین هود شاهد درآمدزایی دوبرابر در آخرین ربع سال گذشته نیز بوده است.

حال برای ارائه معامله سهام به مشتریان، احتمال اینکه پی پال با یک واسطه شریک شود و یا چنین واسطه‌ای را خریداری نماید، بسیار زیاد است. براساس گفته یکی از منابع، درگاه حساب پی پال، پیش از این نیز گفت‌وگوهایی را با شرکای صنعتی احتمالی،‌ آغاز کرده است.

همچنان نیز یکی از منابع آشنا با این ایده گفت که بعید است این سرویس معامله، امسال منتشر شود. این منابع درخواست کرده‌اند که ناشناس باقی بمانند. چرا که برنامه پی پال، عمومی نیست. همچنین آنها هرگز مجاز نبوده‌اند که دررابطه با شراکت‌های احتمالی، هیچ اطلاعاتی را با خبرگزاری‌ها به‌اشتراک بگذارند.

اگر درگاه PayPal به‌دنبال دریافت تاییدیه کامل به‌عنوان یک شرکت کارگزاری مستقل بود، نیازمند تکمیل فرآیند عضویت جدید از طریق FINRA نیز می‌شد. FINRA یا همان سازمان تنظیم مقررات صنعت مالی، تنظیم‌کننده اصلی قوانین این صنعت است. چنین روند نیز می‌توانست بیشتر از هشت ماه، زمان بگیرد.

جمع بندی

درگاه حساب پی پال، یکی از درگاه‌های حساب برتر است که امروز خبر اخیر آن را با هم بررسی کردیم. این درگاه حساب، در میان افراد علاقه‌مند به صنعت ارزهای دیجیتال و در زمینه پرداخت‌های مجازی، از معروف‌ترین درگاه‌هاست. حالا نیز به‌علت پرطرفدار شدن و محبوبیت معاملات ارزهای دیجیتال و دیگر سهام، این درگاه دست به اقدامی جنجالی زده است. مدیرعامل پی پال برنامه دارد که پلتفرم معاملات سهام خود را به‌راه بیاندازد. ما امروز این خبر را به‌طور کامل خدمت شما بررسی کردیم. آیا به‌نظر شما پی پال موفق خواهد شد که پلتفرم خود را باموفقیت منتشر کند؟

Comments (0)
Add Comment