درگاه پی پال و ارائه خدمات با ارزهای دیجیتال را از دست ندهید

درگاه پی پال از درگاه‌های بسیار شناخته‌شده در سرتاسر جهان است که قصد داریم امروز شما را با آن و امکان جدیدی که به‌وجود آورده است، آشنا کنیم. این درگاه اخیرا دست به اقدامی جنجالی زده است. پی پال تمام مشتریان واجد شرایط خود در بریتانیا را قادر به خرید، نگهداری و حتی فروش ارزهای دیجیتالی همچون بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش و لایت کوین کرده است. حالا آنها می‌توانند با خیال راحت، چنین ارزهایی را از حساب پی پال خود خریداری کنند. با ما همراه باشید تا امروز این درگاه و امکان جدید آن را با هم بررسی کنیم.

درگاه پی پال

پی پال (PayPal) اعلام کرده است که تمام مشتریان واجد شرایط آن حالا می‌توانند به‌راحتی ارزهای دیجیتال را در بریتانیا خریداری کرده، فروخته و یا نگه‌دارند.

پی پال برتانیا در توییتی نوشت:

«ما خوشحالیم از آنکه این خبر را با شما در میان بگذاریم که تمام مشتریان واجد شرایط ما در بریتانیا، حالا می‌توانند ارزهای دیجیتالی همچون بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش و لایت کوین را از حساب پی پال خود، خریداری کرده، نگه‌دارند و یا بفروشند. شما می‌توانید این امکان را در اپلیکیشن پی پال، به‌راحتی پیدا کنید.»

مشتریان می‌توانند از میان چهار رمز ارز ما، شامل: بیت کوین (Bitcoin)، اتریوم (Ethereum)، لایت کوین (Litecoin) و بیت کوین کش (Bitcoin Cash) یک ارز را انتخاب کنند.

آنها از طریق دسترسی به درگاه پی پال خود از طریق وبسایت یا برنامه موبایل ما، می‌توانند قیمت‌های فوری ارزهای دیجیتال را ببینند. آنها همچنین قادرند تا به محتوای آموزشی ما نیز دسترسی داشته باشند تا بتوانند سوالات پرتکرار خود را پاسخ دهند. به‌علاوه می‌توانند بسیار بیشتر درباره ارزهای دیجیتال یا فرصت‌ها و ریسک‌های این زمینه بدانند.

این اعلامیه، نشان‌گر اولین گسترش بین‌المللی ارائه ارزهای دیجیتال یک شرکت، در خارج از ایالات متحده است. حالا با وجود برند قابل اعتمادی همچون پی پال، ساخت یک ورودی، دسترسی، دانش و گسترش ارزهای دیجیتال، پتانسیل آن را دارد که در بریتانیا به جریانی اصلی تبدیل شود.

دسترسی مردم بریتانیا به ارزهای دیجیتال از طریق پی پال

«خوزه فرناندز دا پونته» معاون و مدیرکل بلاک چین، رمز ارز و ارزهای دیجیتال در پی پال نیز گفته است:

«پاندمی، نوآوری و تغییرات دیجیتال را در تمام جنبه‌های زندگی ما، تسهیل بخشید. از جمله کارهای آن نیز دیجیتالی کردن پول و مقبولیت خدمات مالی دیجیتال بسیار بیشتر در میان مشتریان بود.

محصول جهانی ما، یعنی تخصص پرداخت‌های دیجیتالی، به ما فرصت‌های خاصی را ارائه می‌داد. همچنین مسئولیت آن را نیز به ما می‌داد تا به اهالی بریتانیا کمک کنیم تا در ارزهای دیجیتال کاوش کنند. ما متعهد هستیم تا به همکاری تنگاتنگ با تنظیم‌کنندگان قانون در بریتانیا ادامه دهیم. چرا که بدین‌صورت، پشتیبانی و مشارکت معنادار خود را برای شکل‌دهی نقشی که ارزهای دیجیتال در آینده تجارت و امور مالی جهانی بازی خواهند کرد را ارائه می‌دهیم.»

درگاه پی پال: ارزهای دیجیتال را با پی پال بخرید و نگه‌دارید یا بفروشید

این خدمات به مشتری یک راه جدید برای کاوش ارزهای دیجیتال در درگاه پی پال را ارائه می‌دهد. مشتریان می‌توانند با خرید مقدار کمی همچون ۱ یورو ارز دیجیتال از طریق پی پال، این روند را آغاز کنند. برای خرید ارزهای دیجیتال نیز، مشتریان واجد شرایط می‌توانند به حساب پی پال خود از طریق وبسایت یا برنامه موبایل وارد شوند. سپس به برگه رمز ارز جدید بروند تا چهار ارز دیجیتال موجود را ببینند. همچنین می‌توانند قیمت‌گذاری و تمایلات قیمتی کنونی ارزها را نیز مشاهده کنند.

ایجاد درک و دسترسی بهتر

پی پال به‌عنوان بخشی از این ارائه، به دارندگان حساب پی پال، یک محتوای آموزشی را نیز ارائه می‌دهد. این نیز به‌دلیل آن است که به آنها کمک کند که اکوسیستم، نوسانات، ریسک‌های ارزهای دیجیتال و همچنین فرصت‌های مربوط به خرید رمز ارزها را بهتر درک کنند. ارائه رمز ارز جدید پی پال که خرید، نگهداری و فروش ارزهای دیجیتال را تحت پوشش قرار می‌دهد، حالا در بریتانیا برای تمام مشتریان واجد شرایط، موجود است. این امکان نیز مستقیما در حساب پی پال آن‌ها و از طریق وبسایت و یا برنامه موبایل آن‌ها در دسترس قرار دارد.

جمع بندی

درگاه پی پال از موضوعات جالب این روزهاست که در مقاله امروز به آن پرداختیم و شما را با این درگاه و عملکرد جدید آن به‌طور کامل، آشنا کردیم. پی پال نوعی درگاه حساب برای پرداخت و انواع اعمال بانکی است که در سرتاسر جهان مورد استفاده افراد بسیاری قرار می‌گیرد. این درگاه حالا برای شهروندان بریتانیایی خود امکانات جدیدی را نیز ایجاد کرده است. این امکانات از قبیل خرید، فروش و نگهداری چهار ارز دیجیتال معروف است که در مقاله امروز آن‌ها را نیز به‌خوبی به شما عزیزان معرفی نمودیم. ما امروز پی پال را به‌طور کامل مورد بررسی قرار دادیم و اخبار مهم آن را خدمت شما توضیح دادیم. به‌نظر شما اضافه شدن چنین ویژگی پرکاربردی، چه تأثیری در محبوبیت این درگاه حساب خواهد داشت؟

Comments (0)
Add Comment