توکن PDEX در AscendEX درج شد

توکن PDEX در AscendEX از خبرهای جنجالی اخیر است. سرانجام توکن صرافی پولکادکس با نام PDEX به صرافی AscendEX اضافه شد.

توکن PDEX در AscendEX

توکن صرافی پولکادکس (Polkadex)، PDEX نام دارد. این توکن حالا برای سپرده‌گذاری و برداشت، در صرافی AscendEX در دسترس است. معامله به‌صورت جفت‌های PDEX/USDT نیز امروز یعنی ۳ام مارس رأس ساعت ۲ ظهر به وقت UTC آغاز می‌شود. درج PDEX در AscendEX نه‌تنها نقدینگی موردنیاز را به توکن PDEX می‌آورد، بلکه به دارندگان PDEX در صرافی‌های متمرکز نیز کمک می‌کند که PDEXهای خود را منتقل کرده و استیک کنند.

هم PDEX ERC-20 و هم PDEX محلی، هر دو برای سپرده‌گذاری در دسترس هستند. با وجود این، فقط PDEX محلی در حال حاضر قابلیت برداشت دارد. این بدان معناست که دارندگان PDEX حالا می‌توانند از AscendEX عملا به‌عنوان ابزار انتقال PDEX ERC-20 به PDEX محلی استفاده کنند.

به‌علاوه، AscendEX همچنین از استیکینگ PDEX نیز پشتیبانی می‌کند که به دارندگان PDEX در AscendEX اجازه کسب سودی را هم بر روی PDEXهای آن‌ها می‌دهد. پشتیبانی از استیکینگ در AscendEX نیز باید تا دو هفته دیگر راه‌اندازی شود.

حالا که توکن PDEX در AscendEX قرار می‌گیرد.، این صرافی به‌عنوان سومین شریک صرافی متمرکز پولکادکس، به کوکوین (KuCoin) و گیت (Gate.io) ملحق می‌شود. این صرافی، دومین صرافی است که بعد از Gate.io از معامله PDEX محلی پشتیبانی می‌کند و اولین صرافی است که از استیکینگ این توکن حمایت می‌کند.

«گوتهام» گفت: «ما هیجان‌زده‌ایم از آنکه با AscendEX شریک شویم و PDEX را در مجموعه محصولات صرافی خود قرار دهیم. ما از همه بیشتر هیجان‌زده‌ایم که به دارندگان PDEX، راه‌های جایگزینی را برای انتقال و استیک PDEXهای آنان بدهیم.»

درباره AscendEX

AscendEX یک پلتفرم مالی ارز دیجیتال جهانی است. این پلتفرم، مجموعه کاملی از محصولات را دارد که شامل اسپات، مارجین و فیوچرز تریدینگ، خدمات کیف پول و همچنین پشتیبانی از استیکینگ بیش از ۲۰۰ پروژه بلاک چین همچون بیت کوین، اتر و ریپل می‌شود. این صرافی در سال ۲۰۱۸ راه‌اندازی شد. AscendEX با پلتفرم معاملاتی بسیار نقدینه و همچنین راهکارهای کاستدی امنی، به بیش از ۱ میلیون مشتری خرده‌فروش و سازمانی در سرتاسر جهان خدمت می‌کند.

این صرافی از لحاظ بازگشت سرمایه در «عرضه اولیه صرافی» خود و با پشتیبانی از برخی از مبتکرانه‌ترین پروژه‌های اکوسیستم دیفای همچون تورچین (Thorchain)، اکس دای استیک (xDai Stake) و سروم (Serum) به‌عنوان یک پلتفرم پیشگام ظاهر شده است. حالا با وجود توکن PDEX در AscendEX، این پلتفرم بیش از پیش نیز محبوب می‌شود. کاربران AscendEX همچنین دسترسی انحصاری به ایردراپ‌های توکن و قابلیت خرید توکن‌ها در سریع‌ترین مرحله ممکن را دریافت می‌کنند. برای آنکه اطلاعات بیشتری را درباره نحوه استفاده AscendEX از بهترین تکنیک‌های وال استریت و اکوسیستم ارزهای دیجیتال برای آوردن بهترین آلت کوین‌ها به کاربران خود بدانید، به این سایت http://www.ascendex.com/ مراجعه نمایید.

درباره پولکادکس

پولکادکس یک صرافی ارز دیجیتال مبنی بر دفتر سفارش و همتا به همتای کاملا غیرمتمرکز برای اکوسیستم دیفای بوده که بر روی ساب استرت (Substrate) ساخته شده است. ایده اصلی پشت پولکادکس آن است که پلتفرمی را بسازد تا مزایای صرافی‌های متمرکز و غیرمتمرکز را در یک راهکار بسیار پیشرفته گنجانده و با هم ترکیب کند. پولکادکس، پاسخگوی نیاز تمام معامله‌گران ارزهای دیجیتال است.

منبع: https://thecryptobasic.com/2022/03/03/polkadex-to-release-its-pdex-token-on-ascendex/

Comments (0)
Add Comment