پرفکت مانی بدون احراز هویت

با توجه به اینکه احراز هویت برای انجام خرید و فروش پرفکت مانی بدون احراز هویت کمی بدون صرفه است ،ولی شما می توانید در وب سایت رسمی آن بدون اهراز هویت ثبت نام کنید ولی همانطور که در مقاله پرفکت مانی مفصل توضیح دادیم، شما باید برای فروش و یا در واقع انتقال پرفکت مانی به سایت دیگر یا شخص دیگر ، چنانچه حساب شما احراز هویت نشده باشد هزینه کارمز بسیار بیشتر ی باید بپردازید ، جهت اطلاعات به روز و دقیق تر حتما مطلب پرفکت مانی چیست را مطالعه فرمایید . در کل حتما استفاده از پرفکت مانی بدون احراز هویت برای اکانت پرفکت مانی پیشنهاد نمی گردد و روش احراز هویت بسیار ساده در مقاله فوق به همراه عکس توضیح داده شده .

درباره “پرفکت مانی” بیشتر بدانید

کجا بدون احراز هویت فروش پرفکت مانی بفروشم

همانطور که شما در جریان هستید فروش پرفکت مانی بدون احراز هویت صورت می گرفت ولی از سال ۱۴۰۰ بر اساس دستور العمل پلیس فتا، هر گرونه فروش به سایت های صرافی نیاز به احراز هویت فروشنده می باشدو تمامی صرافی هایی که این دستور را رعایت نکنند و اقدام به خرید یا فروش پرفکت مانی بدون احراز هویت نمایید، قطعا عملی غیر قانونی انجام داده اند، پیشنهاد ما کار نکردن با صرافی هایی ایست که از شما احراز هویت نمی خواند زیرا به نظر فعالیت قانونی انجام نمی دهند. در این موارد احتمال اینکه مورد سواستفاده قرار بگیرید وجود دارد.

چگونه بدون احراز پرفکت مانی بخرم

خرید پرفکت مانی بدون احراز هویت از لحاظ قانونی مشکل دارد و البته نه تنها آن بلکه تمامی ارز های دیجیتال بر اساس مصوبه پلیس فتا باید با احراز هویت انجام شود.

تمامی صرافی هایی باید این دستور را رعایت کنند ، غیر از این صرافی مربوطه ، قطعا عملی غیر قانونی انجام داده است. پیشنهاد ما همکاری کردین و یا خرید پرفکت مانی از صرافی هایی ایست که از شما احراز هویت می خواند زیرا غیر از این فعالیتشان غیر قانونی است.

در صورت عدم رعایت ممکن است قربانی کلاهبرداری قرار بگیرید.

خوشحال میشویم نظرات خود را درمورد خرید یا فروش بدون احراز هویت پرفکت مانی برای ما و استفاده دیگران بنویسید.

بیت کوینپرفکت مانی
Comments (0)
Add Comment