ووچر پرفکت مانی

۷۳%
عالی
  • لطفا به این مقاله امتیاز دهید

پرفکت مانی یکی از شرکت های ارائه دهنده خدمات پرداخت الکترونیک است که امکان انتقال وجه در سراسر دنیا را فراهم می کند. خرید آنلاین، انتقال وجه، دریافت دستمزد و خرید ارز های دیجیتال از امکانات پرفکت مانی محسوب می شود. ووچر پرفکت مانی (e-voucher) همانند کارت شارژ پرفکت مانی است که توانایی شارژ حساب خود یا دیگران را به شما می دهد. در این مقاله به روش خرید کد ووچر پرفکت مانی اشاره می کنیم و کاربرد های آن را مورد بررسی قرار می دهیم.

درباره “پرفکت مانی” بیشتر بدانید

ووچر پرفکت مانی مانند یک چک بانکی الکترونیکی است که برای افزایش حساب و برداشت حساب توسط فرد صاحب حساب و یا دیگران قابلیت استفاده را دارد.

کاربرد ووچر پرفکت مانی

تفاوتی ندارد شما دارنده حساب پرفکت مانی باشید یا اصلا حسابی از پرفکت مانی نداشته باشید! شما می توانید از ووچر پرفکت مانی استفاده کنید.

۱- شما می توانید یک کد ووچر مثلا ده دلاری تهیه کنید و با آن حساب پرفکت مانی خود را شارژ کنید و یا خریدی انجام دهید.

۲- در هنگام استفاده از پرفکت مانی برای خرید های مختلف، شما مجبور به ارائه اطلاعات حساب پرفکت مانی هستید، اما با استفاده از ووچر پرفکت مانی لازم نیست که اطلاعات حساب خود را به سایت فروش دهید.

۳- می توانید از هر مقداری از موجودی حساب پرفکت مانی خود تبدیل به یک یا چند ووچر پرفکت مانی تبدیل کنید و آن را به دوستان خود دهید و یا آن را بفروشید .آنها می توانند بدون داشتن حساب پرفکت مانی از ووچر شما استفاده کنند.

در ادامه به توضیح تفصیلی می پردازیم.

دریافت کد ووچر پرفکت مانی از حساب پرفکت مانی

شما نیاز دارین در این مرحله حتما حساب پرفکت مانی داشته باشید اگر نمیدانید حساب پرفکت مانی چطوری باز کنید و یا چطوری احراز هویت کنیت لطفا به مقاله پرفکت مانی مراجعه کنید.

پرفکت مانی چیست

اگر شما دارنده حساب پرفکت مانی هستید، می توانید از حساب خود، ووچر بگیریدبرای آن باید به حساب خود در سایت https://perfectmoney.com/login.html وارد شوید.

اگر وارد حساب کاربری خود در سایت رسمی پرفکت مانی شوید در قسمت “Deposit” می توانید از موجودی حساب پرفکت مانی برداشت کرد.

گزینه دوم در این بخش با عنوان ‘e-Voucher‘ به شما امکان خرید ووچر می دهد.

در این قسمت ‘e-Voucher depository’ بر روی گزینه ” Purchase a new e-Voucher” کلیک کنید.

در مرحله بعدی شما با انتخاب حساب (در صورت داشتن چندین حساب) مقدار ووچر خود را انتخاب می کنید. این مقدار در قسمت ‘Amount of e-Voucher‘ قابل تنظیم است. در آخرین مرحله بر روی “Preview purchase” کلیک کنید.

جزئیاتی که به شما نمایش داده می شود را بخوانید و در صورتی که همه چیز درست است، روی گزینه “Purchase e-Voucher” کلیک کنید.

زمانی که فرآیند ساخت ووچر پرفکت مانی شما کامل شد، یک پیامک برای شماره تلفن شما فرستاده می شود که حاوی کد فعال سازی است. اگر نمی خواهید از این ووچر فورا استفاده کنید، این کد را در جایی نگهداری کنید که شخص دیگری به آن دسترسی نداشته باشد.

نحوه شارژ حساب پرفکت مانی با کد ووچر

اگر کد ووچر پرفکت مانی در اختیار دارید، می توانید از آن برای شارژ حساب خود استفاده کنید. برای اینکار در قسمت ‘e-Voucher‘ وارد شود و بر روی ‘Active an e-Voucher‘ کلیک کنید.

اطلاعات ووچری که در دست دارید را وارد نماید و بر روی “Active an e-Voucher” کلیک کنید تا حساب شما شارژ شود.

سئوالات و تجربیات خودتون در مورد پرفکت مانی رو با ما و همدیگر به اشتراک بگذارید.

بیت کوینپرفکت مانی
Comments (0)
Add Comment