Perpetual Protocol چیست ؟ بررسی اهداف و آینده PERP

امروز به بررسی PERP، بلاکچین رتبه ۳۶۴ام می‌پردازیم. برای درک بهتر این سوال که Perpetual Protocol چیست، لازم است به برخی از نکات و خصوصیات این پروژه  و توکن آن بپردازیم. ابتدا باید از اهداف این پروژه بدانید. PERP، یک توکن بر پایه اتریوم است و این امر قابلیت‌های فراوانی را به این رمزارز می‌دهد. تعداد سکه در گردش PERP، ۱۵ میلیون است و تعداد کلی آنها ۱۵۰ میلیون سکه اعلام شده است.

نکات اصلی و اهداف Perpetual Protocol چیست ؟

این رمزارز که در سال ۲۰۱۹ به بازار رمزارزها تحت عنوان Strike Protocol معرفی شد، در دسته توکن‌های چند منظوره قرار دارد و با هدف ساده سازی فرایند خرید و فروش طیف وسیعی از دارایی‌ها از جمله نفت، رمزارز و ارزهای فیات به صورت بین‌المللی، با هزینه پایین ساخته شده است. یکی از نکات مثبت این رمزارز این است که توسط شرکت‌هایی مانند Binance پشتیبانی می‌شود و همچنین می‌تواند بلاکچین خود را در بین رمزارزهای دیگر جا به جا به کند. به این معنی که در صورت نیاز، از خصوصیات و نکات مثبت رمزارزهای دیگر در توکن‌های خود استفاده کند.

مطالب دیگر را بخوانید

فرایند و روش کار Perpetual Protocol چیست؟

این توکن از فرایند AMM استفاده می‌کند، که در این حالت توکن‌های عرضه نشده به جای یک جایگاه یا استخر نقدینگی، در یک قرارداد هوشمند به صورت پیش ذخیره، نگهداری می‌شود و نکات و مفاد قرارداد عمل پخش نقدینگی را بر اساس قوانین و الگوریتم از پیش تعیین شده خود انجام می‌دهد. این رمزارز در کنار اتریوم، که مسئول بخش قراردادهای هوشمند در این رمزارز است، از xDAI نیز، جهت بودجه قراردادهای سنگین و یا بیمه نقدینگی، استفاده می‌کند.

نتیجه گیری

Perpetual Protocol یک پروژه تازه تاسیس است اما توانایی رشد بسیاری در آن دیده می‌شود. همکاری این پروژه با شرکت‌های بزرگ عرصه رمزارزها علاوه بر تایید امنیت بالا، اعتبار زیادی نیز برای این پروژه به ارمغان آورده است. همچنین قیمت پایین این رمزارز می‌تواند شروع خوبی برای سرمایه گذاری‌های کوچک در عرصه رمزارزها باشد. اگر به دنبال سودهای کوچک و سرمایه گذاری کوچک هستید این رمزارز قطعا یکی از بهترین گزینه‌ها برای شماست.

بیشتر بخوانید

Comments (0)
Add Comment