ارز دیجیتال پینک گای و مزایده توکن این رمز ارز را از دست ندهید

ارز دیجیتال پینک گای یکی از ارزهای جدید است که آشنا شدن با آن به اطلاعات شما در زمینه ارزهای دیجیتال می‌افزاید. این ارز به تازگی حراج خود را آغاز کرده است. این حراج نیز به صورت زنده برگزار شده است. در حال حاضر شاید عده زیادی با این ارز آشنا نباشند اما شاید این ارز نیز از رمز ارزهای موفق در آینده باشد. با ما همراه باشید تا شما را با این ارز آشنا کنیم.

ارز دیجیتال پینک گای چیست؟

پینک گای توکن‌های دولتی هستند که به وجود آمده‌اند تا به صاحبان توکن قابلیت کمک کردن برای شکل دادن آینده یک پروتکل را بدهند. صاحبان توکن حکومتی می‌توانند بر تصمیماتی تاثیر بگذارند که مربوط به پروژه‌هایی همچون پیشنهادات و یا تعیین کردن پیشنهادات با ویژگی‌های جدید و حتی تغییر سیستم خود حکومت باشد.

این توکن فعلا در شبکه اتریوم به عنوان ERC20 و در کارت امتیاز متوازن به عنوان BEP20 ساخته می‌شود. البته ما توکن پینک گای را در آینده‌ای نزدیک در شبکه‌های بیشتری گسترش خواهیم داد.

امکانات توکن ارز دیجیتال پینک گای

  • فضای بازی

که می‌توانید در آن بازی کنید و پینک گای یا توکن آن GUY را به دست آورید.

  • بخت آزمایی

با استفاده از پینک گای استیک کنید و توکن بیکری (Bake)، پنکیک سواپ (Cake) و یا سوشی سواپ (Sushi) برنده شوید.

  • Weebhub.app

که دارای بازار فروش NFT، فضای چت خصوصی، حاکمیت و امکانات بیشتر است.

درباره توکن پینک گای ($GUY)

  • عرضه کلی:

ERC20 – ۵۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰

BEP20 – ۵۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰

  • آدرس قرارداد – هر دو شبکه یک آدرس قرارداد مشترک دارد.

0x642aaca0ac26e230fd72557f2aa880bb3fce5c31

مزایده ما آغاز شده است!

وبسایت: Pinkguy.net

جمع ‌بندی

ارز دیجیتال پینک گای از جمله ارزهای جدید است که شناخت آن اطلاعات شما را در زمینه ارز دیجیتال بالا می‌برد. پینک گای یک ارز نسبتا جدید است که به تازگی حراج خود را به صورت زنده برگزار کرده است. این ارز دیجیتال فعلا در شبکه اتریوم و کارت امتیاز نامتوازن ساخته شده است اما سازندگان آن وعده گسترش این ارز را در آینده‌ای نزدیک داده‌اند.

Comments (0)
Add Comment