درج PKT در بیترکس اعلام شد

درج PKT در بیترکس حالا از سوی این ارز دیجیتال اعلام شده است. در واقع پروتکل کسب درآمد پهنای باند استفاده نشده PKT Cash درج بیترکس خود را اعلام کرد.

درج PKT در بیترکس

لندن، انگلستان، ۱۸ ژانویه ۲۰۲۲. حقیقتا PKT Cash تکرار بعدی نوعی از اینترنت بدون نفوذ است. وجود شرکت‌های بزرگ، دولت‌ها و دیگر اشکال سانسور ضرورتی ندارد. شبکه PKT به افراد دسترسی نامحدودی به هرآنچه را که بخواهند می‌دهد و هیچ‌گونه تبعیض یا کنترلی از سوی دیگران هم در آن وجود ندارد.

شبکه PKT در سال ۲۰۲۰ راه‌اندازی شد. این شبکه پروژه بلاک چینی بوده که به‌دنبال غیرمتمرکزسازی اینترنت است. PKT قصد دارد تا دسترسی آزاد و برابر را برای همه افراد به ارمغان بیاورد. این شبکه چنین کاری را با توسعه شبکه‌های ISP محلی انجام می‌دهد. این شبکه‌ها جایی هستند که شرکت‌های بزرگ در حال حاضر در آن‌ها کم خدمت شده‌اند.

داستان PKT Cash

شبکه PKT در حالی الگوریتم هش SHA-256 را با PacketCrypt خود جایگزین می‌کند که همچنان بر مبنای کدبیس بیت کوین باشد. بلاک چین PKT تنها بلاک چین واقعا پهنای باند سختی است که از زمان بلاک ۶۰ ثانیه‌ای استفاده می‌کند. سرعت این شبکه ۱۰ برابر سریع‌تر از شبکه بیت کوین با هزینه‌های تقریبا صفر است. البته در حال حاضر درج PKT در بیترکس هم اعلام شده است که به محبوبیت آن می‌افزاید. این پروژه هم اکنون در حال کار بر روی ادغام عملکرد شبکه لایتنینگ (Lightning Network) است. به همین ترتیب نیز PKT تراکنش‌های تقریبا بی‌نهایت در هر ثانیه و تسویه حساب تقریبا فوری را به شما ارائه می‌دهد.

از آنجایی که شبکه PKT عاری از مقامی مرکزی است، پس به‌صورت خودکار افراد را تشویق می‌کند تا در این شبکه شرکت کنند. همین امر نیز از دسترسی به اینترنت به نفع همه پشتیبانی می‌کند. حالا جهان می‌تواند افراد باقی‌مانده را نیز به اینترنت متصل کند.

PKT Cash نیز پروژه‌ای کاملا غیرمتمرکز و اپن سورس، بدون هیچ شرکت، سرمایه‌گذار و یا کوین‌های از پیش ضرب شده‌ای است. مباشر شبکه نیز توسط ۲۰% از کوین‌های ضرب‌شده در هر بلاک بودجه‌رسانی می‌شود. از این کوین‌ها به‌طور کلی برای تأمین بودجه توسعه اپن سورس استفاده می‌کنند. به ‌علاوه PKT مشارکتی را با بنیاد NLNet هم آغاز کرده است که از فناوری اینترنت اپن سورس پشتیبانی می‌کند.

PKT Cash یا $PKT ارز دیجیتال بومی PKT است. این ارز دیجیتال اجازه می‌دهد تا تراکنش‌های خرد و کوچک را هم انجام دهید. پس تمام افراد می‌توانند اجاره‌های پهنای باند را بخرند، بفروشند و معامله کنند. چنین اجاره‌هایی در حال حاضر برای خرید در پنکیک سواپ (Pancakeswap) قرار دارند. همچنین به‌دلیل درج PKT در بیترکس به‌زودی می‌توانید آن‌ها را از این صرافی نیز خریداری کنید.

منبع: https://thecryptobasic.com/2022/01/18/pkt-cash-unused-bandwidth-monetization-protocol-announces-bittrex-listing/

Comments (0)
Add Comment