پلتفرم پروتکل اسکرو در حال آغاز کار و فعالیت است

پلتفرم پروتکل اسکرو و توکن آن در حال راه‌اندازی معاملات هستند. توکن پلتفرم سرمایه‌گذاری پروتکل‌های اسکرو به‌گونه‌ای تنظیم شده است که معامله آن تا پایان سال در صرافی‌ها آغاز به کار کند.

پلتفرم پروتکل اسکرو

پروتکل اسکرو (Escrow Protocol) یک پلتفرم تأمین مالی غیرمتمرکز است. این پلتفرم به وجود آمده است تا از سرمایه‌گذاران در برابر ضررهای سرمایه‌گذاری محافظت کند. حالا این پلتفرم، انتشار اولین امکانات پلتفرم خود و به‌زودی درج در صرافی‌ها را اعلام می‌کند. سرمایه‌گذاران و پروژه‌های موجود در فضای ارزهای دیجیتال، مشتاقانه منتظر آغاز عصر دیجیتال جدید سرمایه‌گذاری هستند.

پروتکل اسکرو، یک پلتفرم وب۳ بلاک چینی است که سرمایه‌گذاران می‌توانند در آن با داشتن کنترل گسترده بر روی کمک‌های مالی خود، استارتاپ‌ها را از نظر مالی تأمین کنند. تأمین مالی نیز بر اساس تکمیل موفقیت‌آمیز نقاط عطف پروژه‌ها، منتشر خواهد شد.

پروتکل اسکرو به‌عنوان یک واسطه دیجیتال عمل می‌کند که از قراردادهای هوشمند برای اجرای مؤلفه‌های الزامی شرایط تأمین مالی، استفاده می‌کند. در دنیای ارزهای دیجیتال، معمولا ۹۰% استارتاپ‌ها شکست می‌خورند به‌دلیل آنکه تمام بودجه خود را به‌صورت یک‌جا دریافت می‌کنند. این پروژه‌ها معمولا نمی‌دانند که چطور باید برنامه‌ریزی طولانی‌مدت خود را انجام دهند. همین منجر به نرخ بسیار بالای شکست می‌شود.

راهکار نقطه عطف پلتفرم پروتکل اسکرو، شانس‌های برد یک استارتاپ و همچنین بازگشت تأمین مالی سرمایه‌گذار از طریق امکانات دیفای بسیاری که این اپلیکیشن به کاربران خود ارائه خواهد داد را بهبود می‌بخشد. پلتفرمی بدین شکل، قدمی بسیار خوب به سمت ساخت راهی ایمن، مطمئن و شفاف‌تر برای سرمایه‌گذاری در استارتاپ‌های ارز دیجیتال است.

پلتفرم اسکرو از طریق تمرین قدیمی و بسیار خوب قراردادن بودجه‌ها در یک حساب امانی، بودجه‌های سرمایه‌گذاران را ایمن می‌کند. سپس این پلتفرم از حکومت جامعه و قراردادهای هوشمند استفاده می‌کند تا پرداخت‌های از پیش تعیین شده برای توسعه‌های پروژه مشخصی را منتشر کند که هر دو طرف آن‌ها توافق کرده‌اند که پیش از جمع‌آوری سرمایه، کمک مالی خود را انجام دهند.

به‌علاوه، بودجه‌های نگهداری شده اسکرو برای پروتکل‌های ییلد فارمینگ جمع‌آوری می‌شوند. آن‌ها افزایش ارزش دارایی را از طریق سوددهی به حداکثر می‌رسانند و در عین حال منتظر پرداخت‌ها برای اهداف مالی آینده نیز می‌مانند. تمام این امکانات، بهترین‌های هر دو دنیا، یعنی ذخیره و سرمایه‌گذاری را به‌صورت یک‌جا به سرمایه‌گذاران می‌دهند.

چرا پلتفرم اسکرو؟

پلتفرم اسکرو در حال تلاش است تا موقعیت خود را به‌عنوان استانداردی از سرمایه‌گذاری‌های ایمن هم برای سرمایه‌گذاران خرده‌فروش و هم سازمانی تثبیت کند. این پلتفرم بدین ترتیب درب‌ها را به روی دنیای دیجیتال جدید باز می‌کند. با وجود مزایای بسیار در فناوری‌های جدید موجود، پلتفرم پروتکل اسکرو، روش‌های بی‌سابقه‌ای از معاملات مالی را عملی خواهد کرد.

این پلتفرم، اولین پلتفرم در این فضاست که تنظیم شده است تا سرویس‌های امانی سنتی را با نیروی بلاک چین و مکانیسم‌های حکومتی جایگزین کند. اگر توسعه پروژه‌هایی که تأمین مالی شده‌اند رضایت‌بخش نباشد نیز انجمن سرمایه‌گذار می‌تواند بر آن رأی دهد که انتشار تأمین مالی آینده آن را مسدود کند و پول سرمایه‌گذاری شده را بازگرداند.

سرمایه‌های نگهداری شده اسکرو در طول توسعه در پروتکل‌های ییلد فارمینگ افزایش می‌یابند که این پروتکل در طول یک دوره ۱ ساله به‌راحتی قادر است سود بهره ۱۵ تا ۲۰ درصدی تولید کند. دیگر نیاز نیست که هیچ استارتاپی در حالی که زیرساخت اصلی پروژه خود را توسعه می‌بخشد، تا ماه‌ها و سال‌ها بر روی مبالغ هنگفت پول افزایش‌یافته بنشیند. به‌جای آنکه کل سرمایه جذب شده توسط پروژه دریافت شود، در مبالغ از پیش تعیین شده‌ای منتشر خواهد شد. این به سرمایه‌گذاران اجازه می‌دهد تا همچنان کنترل بودجه‌های خود را داشته باشند و همچنین به استارتاپ نیز انگیزه می‌دهد که نتایج باکیفیتی را به‌موقع ارائه دهد.

انتشار پلتفرم وب پروتکل اسکرو

این شرکت همچنین اولین انتشار پلتفرم پروتکل اسکرو وب۳ را نیز اعلام کرد که شامل امکاناتی همچون ثبت کاربر می‌شود. این ویژگی، کارت شناسایی خاص مبنی بر NFTای را برای دسترسی به سایت به شما ارائه می‌دهد.

به‌علاوه کاربران قادر خواهند بود که استفاده از استخر استیکینگ این پلتفرم‌ها را نیز اغاز کنند. آن‌ها می‌توانند در این استخرها، توکن‌های ESCROWای که به‌دست آورده‌اند را با داشتن عملکرد سالانه تا ۱۵% بر روی توکن‌های خود سپرده‌گذاری کنند. امکانات بیشتر همان طور که توسعه‌ها به‌صورت دو هفته یکبار تکمیل می‌شوند، در بخش‌هایی منتشر خواهند شد. انتظار می‌رود که انتشار نهایی امکانات در اوایل سال ۲۰۲۲ اتفاق بیافتد. این به پروژه‌های اول اجازه می‌دهد تا خود را برای دورهای تأمین مالی در پروتکل اسکرو نشان دهند.

این تیم همچنین نشان داده است که درج در صرافی نیز حتمی است و تاریخ آن را هم به‌زودی اعلام خواهد کرد. شایعات حاکی از آن هستند که درج در صرافی‌های ردیف اول در دست اقدام است که شروع موفقیت‌آمیزی را برای پلتفرم اسکرو رقم می‌زند.

در ضمن، این انجمن در حال آماده شدن برای ایمن کردن نقاط خود در پلتفرم وب۳ است. اسکرو برای عرضه عمومی توکن‌های ESCROW و شکل دادن عصری جدید برای سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال، هیجان دارد. برای اطلاعات بیشتر درباره پلتفرم پروتکل اسکرو از این سایت دیدن کنید: https://escrowprotocol.app/

لینک‌های اجتماعی

توییتر: https://twitter.com/EscrowProtocol

تلگرام: https://t.me/Escrow_Protocol_Chat

فیسبوک: https://www.facebook.com/Escrow.Protocol

اینستاگرام: https://www.instagram.com/escrow_protocol/

یوتیوب: https://www.youtube.com/channel/UCRu2OSRV6gMWStoWCgXyiuw

ویدیوی توضیحات: https://www.youtube.com/watch?v=DeT493fSq24

منبع:

Comments (0)
Add Comment