PNETWORK چیست؟ اهداف و وجه تمایز آن با رمزارزهای دیگر در چیست؟

در این مقاله سعی داریم به پاسخ گویا درباره‌ی اینکه PNETWORK چیست بپردازیم و با توکن آن به نام PNT بیشتر آشنا ‌شویم. PNETWORK یکی از توکن‌های بر پایه اتریوم است. این نوع توکن‌ها در حال حاضر بخش بزرگی از تمام بلاکچین‌های معرفی شده را تشکیل می‌دهند و علت آن توانایی و قابلیت‌های بلاکچین اتریوم و پشتیبانی قوی این سیستم از رمزارزهای دیگر است. اتریوم درواقع توکن نسل دوم است و بسیاری از امکانات و قابلیت‌های آن بر روی بلاکچین‌های دیگر وجود ندارد.

PNETWORK در حال حاضر ۱۹ میلیون سکه در حال گردش در بازار دارد و مجموع سکه‌های آن طبق اعلام سازندگانش قرار است به ۶۸ میلیون برسد.

اهداف پروژه PNETWORK چیست؟ و چه ویژگی‌هایی دارد؟

pNetwork ضربان قلب قابلیت ترکیب بین‌زنجیره رمزارزها است. به عنوان یک رمزارز گاورننس، سیستم pTokens ، حرکت بی نقص دارایی‌ها را در میان بلاکچین ها امکان پذیر می‌کند.این رمزارز با هدف ارائه سیستمی ایمن و ساده از نظر کاربری، برای حمل و نقل آسان دارایی‌‌ها و جا به جایی سریع آنها پایه گذاری شده است. مطالب مرتبط را بخوانید.

قابلیت‌ها و روش کار PNETWORK چیست؟

پروژه PNTce Protocol، یک پروژه غیرمتمرکز است که بر پایه چهار قابلیت اصلی سوار است که ادامه به آنها اشاره خواهد شد.

  1. یک رمزارز غیرمتمرکز بر با سیستم DeFi: هر کسی می‌تواند به راحتی، به سیستم  اعتبارسنجی pNetwork بپیوندد تا به امنیت و شکل گیری آینده شبکه این رمزارز کمک کند.
  1. جامعه محور: pNetwork DAO توسط یک فرایند گاورننس (سیستمی بر پایه قراردادهای هوشمند که در آن تمامی کاربران حق رای و نظر دهی در رابطه با آینده پروژه دارند) شفاف برای هر کسی که در آن سهیم باشد، قابل رویت، تایید و اتکا است.
  2. ایمنی بالا در عین ساده سازی برای استفاده کاربران: pNetwork توسط Multi Party Computations و Trusted Computing تأمین می‌شود ، ترکیبی که حملات را هم گران و هم غیر عملی می‌کند.
  3. مقیاس پذیر بالا: pNetwork به گونه ای طراحی شده است که هر تعداد پل ارتباطی را که لازم به نظر می رسد اداره کند تا هرگونه اتصال مفید در میان بلاکچین‌ها در لحظه قابل ارتقا و بارگذاری باشد. بیشتر بخوانید.

نتیجه گیری

این رمزارز از نظر امنیت و سیستم پشتیبانی در یکی از بالاترین رتبه‌ها قرار دارد. همچنین روش و آینده‌ای که این رمزارز سعی بر تحقق آن دارد، بسیار مشتری محور و مقیاس پذیر است، در نتیجه در استفاده و تراکنش بالا توسط مشتری‌های بسیار با مشکلی مواجه نخواهد شد. اما این رمزارز نیز مانند تمامی رمزارزهای بر پایه اتریوم، شدیدا به موفقیت نسل بعدی اتریوم (ETC 2.0) بستگی خواهد داشت.

Comments (0)
Add Comment