شبکه Pocket Network ارائه‌دهنده اصلی Fuse می‌شود

شبکه Pocket Network از شبکه‌های برتر دنیای ارز دیجیتال است. این شبکه حالا ارائه‌دهنده اصلی زیرساخت در بلاک چین دیفای Fuse می‌شود.

شبکه Pocket Network

Pocket Network، پروتکل میان‌افزار زیرساختی PRC وب ۳ است. این پروتکل، پهنای باند بلاک چین فراوانی را از شبکه توزیع‌شده جهانی که متشکل از بیش از ۳۰ هزار نود کامل است، به اپلیکیشن‌های وب ۳ ارائه می‌دهد. این بلاک چین امکانات خود را در ۳۷ بلاک چین از جمله اتریوم، پالی گان (Polygon)، سولانا (Solana)، آوالانچ (Avalanche) و هارمونی (Harmony) عرضه می‌کند.

حالا این پروتکل، شراکت گسترده خود را با Fuse اعلام کرده است. Fuse نیز یک زیرساخت بلاک چینی برای سیستم‌های پرداخت با منبع باز به‌شمار می‌رود. Fuse حالا با این توسعه در حال مسیریابی ۲۰% از کل ترافیک PRC خود از طریق شبکه بدون توقف زیرساخت Pocket Network است.

Fuse یکی از اولین بلاک چین‌هایی محسوب می‌شود که استفاده از شبکه Pocket را آغاز نمود. از زمانی که این شراکت اتفاق افتاد، هر دو پروژه شدیدا رشد کرده‌اند. پروژه دیفای Fuse حالا ده‌ها میلیون از افراد مختلف را روزانه به سمت شبکه Pocket Network راهی می‌کند. به‌طور کل، شبکه Pocket در حال حاضر روزانه به بیش از ۳۰۰ میلیون گروه از افراد خدمت می‌کند. البته از آنجایی که بلاک چین‌های بیشتری در دست انتشار هستند، این رقم به‌زودی به میلیاردها نیز خواهد رسید.

«مارک اسمارگون» مدیرعامل Fuse گفت: «شبکه Pocket، مقیاس‌پذیری نامحدود و قدرتمندی را در Fuse امکان‌پذیر می‌سازد. به همین دلیل هم ما هیجان‌زده‌ایم تا ببینیم که یک زیرساخت مالی اپن سورس و مقیاس‌پذیر چطور از طریق این شراکت به وجود می‌آید.»

در حالی که Pocket هدف دارد تا آخر امسال از ۱۰۰ بلاک چین پشتیبانی کند، این شبکه همچنین به‌طور مداوم در حال تقویت رابطه موجود با Fuse نیز است. هرچه این ادغام عمیق‌تر می‌شود و بیشتر پیش می‌رود، پروژه‌های Pocket نیز به‌زودی به ۳۰ تا ۵۰ درصد از ترافیک Fuse سرویس‌دهی خواهند کرد. همچنین آن‌ها در حال تلاش برای دستیابی به سطوح مشابهی از ادغام با دیگر بلاک چین‌هایی نیز هستند که پشتیبانی می‌شوند.

درباره شبکه Pocket Network

Pocket Netwrok، یک اکوسیستم داده بلاک چین برای اپلیکیشن‌های وب ۳ است. این پلتفرم برای اپلیکیشن‌هایی ساخته شده که از اقتصاد‌های مقرون‌به‌صرفه برای هماهنگی و توزیع داده در مقیاس استفاده می‌کنند. این شبکه، تعاملات ایمن و یکپارچه را میان بلاک چین‌ها و در سرتاسر اپلیکیشن‌ها امکان‌پذیر می‌سازد. با Pocket، کاربرد بلاک چین‌ها به‌راحتی می‌تواند با وبسایت‌ها، اپلیکیشن‌های موبایلی، IoT و غیره ادغام شود. همین امر، آزادی عمل بسیار خوبی را به توسعه‌دهندگان هدیه می‌دهد تا اپلیکیشن‌های بلاک چینی را در «جیب» هر مصرف‌کننده رسانه جریان اصلی بگذارند.

 برای اطلاعات بیشتر به سایت https://www.pokt.network/ مراجعه کنید.

منبع: https://thecryptobasic.com/2022/02/21/pocket-network-becomes-primary-infra-provider-to-fuses-defi-blockchain/

Comments (0)
Add Comment