ارز دیجیتال پولکر و بازی آن که در صرافی بیت مارت درج شد

ارز دیجیتال پولکر، یکی از برترین ارزهای دیجیتال است که دانستن اطلاعات آن در این زمینه به شما کمک بسیاری می‌کند. این ارز دیجیتال، از یکی از برترین بازی‌ها برخوردار است. بازی پولکر که باعنوان «بازی برای کسب درآمد» شناخته می‌شود، حالا به صرافی ارز دیجیتال بیت مارت اضافه شده است. همچنین ایکان، سوپراستار آمریکایی نیز این ارز را تایید کرده است. با ما همراه باشید تا این ارز دیجیتال و خبر جنجالی آن را بررسی کنیم.

ارز دیجیتال پولکر

توکن محلی مبنی بر NFT «بازی برای کسب درآمد» (Play-to-Earn) پلتفرم Polker.Game که PKR نام دارد، حالا به‌طور رسمی به صرافی متمرکز و محبوب بیت مارت (BitMart) اضافه شد. Polker.game اخیرا در کانون توجه بوده است. چرا که ایکان (Akon) سوپر استار R&B آمریکایی و تهیه‌کننده موسیقی، رسما اعلام کرد که پولکر را تایید می‌کند. وی بیان کرد که «این بازی یک انقلاب است» و آن که پولکر «بدون شک بهترین بازی NFT برای کسب درآمد در این زمینه است». حالا پولکر با اضافه‌شدن به بیت مارت و تاییدیه ایکان، به بازیکنی اصلی در لیگ Play-to-Earn تبدیل شده است.

بازی با کسب درآمد چیست؟

بازی به هدف کسب درآمد (Play-to-Earn) اگر چه مفهومی جدید نیست، اما به‌دلیل محبوبیت آکسی اینفینیتی (AXIE infinity) که یک بازی NFT است، به ترندی همه‌گیر تبدیل شده است. در گذشته، بازی‌های کسب درآمد پیشین نیز به موفقیت دست یافتند. بازی ارز دیجیتال پولکر نیز یکی از چنین بازی‌هایی است. اگر چه به‌لطف میزان بالای توسعه در فضای بلاک چین در سال‌های اخیر، تجربه بازی در حال حاضر به‌میزان بسیاری، ارتقاء یافته است.

بازی‌های کسب درآمد نیز اساسا برای همه کس و همه چیز،‌ رایگان و آزاد هستند. بازیکنان می‌توانند به‌سادگی بااستفاده از این پلتفرم،‌ توکن‌ها یا NFT های داخلی پلتفرمی را بدست آورند که هر دو ارزش واقعی نیز دارند. این پلتفرم به بازیکنان اجازه کسب توکن‌ها و NFT هایی را می‌دهد که می‌تواند فروخته و یا معامله شود. این نیز به‌خودی خود تغییر الگویی در بازی آنلاین به‌حساب می‌آید. به‌همین دلیل نیز ارز پولکر با پلتفرم پوکر Play-to-Earn، توانسته است که پیشروی این راه باشد.

چرا باید از Polker.Game استفاده کنیم؟

پلتفرم Polker.Game از بازی بلاک چین Play-to-Earn رو به رشدی در یک فضای بی‌سابقه برخوردار است. بدین‌ترتیب می‌توان گفت که این پلتفرم کاملا آماده است تا دنیای پوکر آنلاین را با رویکرد به‌خصوص خود در زمینه گیم پلی، تغییر دهد. به‌دلیل آنکه چیپ‌های استفاده‌شده در پولکر هیچ ارزشی ندارند، این بازی می‌تواند جنبه قمارگونه پوکر را از بین ببرد.

این در حالی است که این بازی، پاداش‌هایی که ارزش واقعی دارند را حفظ می‌کند. پلتفرم پوکر Play-to-Earn پولکر، تنها براساس رقابت و مهارت عمل می‌کند تا بر مبنای قماربازی. اگر چه هنوز در روزهای اول، NFT های پولکر تاکنون در OpenSea به‌مبلغ ۱۰,۰۰۰ دلار فروخته شده‌اند.

پتانسیل رو به رشد ارز دیجیتال پولکر (PKR)

هم ایکان از این پلتفرم پشتیبانی کرده است و هم پلتفرم پوکر Play-to-Earn پولکر، به‌صورت کاملا زنده است. بدین‌ترتیب ارز دیجیتال پولکر و توکن آن PKR، دارای پتانسیل رو به رشد بسیار بالایی هستند. این حقیقت که توکن PKR در حال حاضر در صرافی متمرکز بیت مارت اضافه شده است نیز این پتانسیل را به‌شدت افزایش می‌دهد.

مدل تجاری که پولکر از آن پیروی می‌کند نیز بسیار شبیه به مدل تجاری آکسی اینفینیتی (AXS) است. این مدل نیز در زمان نگارش این مقاله، حدود ۱۹.۴bn دلار سرمایه بازار کاملا رقیق‌شده دارد. پولکر (PKR) هم‌اکنون نیز از سرمایه بازار کاملا رقیق‌شده‌ای به‌مبلغ ۴۰.۲ میلیون دلار برخوردار است. اگر PKR قصد داشت که به سرمایه بازاری دقیقا شبیه به AXS برسد، سپس ارزش کنونی آن نیز تا بیش از ۴۸۲ برابر افزایش می‌یافت. امروز سرمایه‌گذاری ۱۰۰۰ دلار در PKR می‌تواند به‌سادگی تا بیش از ۴۸۲,۰۰۰ دلار ارزش داشته باشد؛ درصورتی که پولکر نیز به سرمایه بازاری مانند آکسی اینفینیتی برسد.

حتی با کسب نصف سرمایه بازار AXS در کوتاه مدت، که حتی انتظاری معقول‌تر است، منجر به افزایش ۲۴,۰۰۰ درصدی ارزش آن می‌شود. این نرخ بازگشت سرمایه‌ای بسیار خوب است که هیچ سرمایه‌گذاری آن را از دست نمی‌دهد؛ مخصوصا زمانی که ایکان از این پلتفرم پشتیبانی می‌کند.

درج پولکر در صرافی بیت مارت

پولکر (PKR) یک توکن میان زنجیره‌ای است که پل ارتباطی کاربردی بین اتریوم (Ethereum)، زنجیره هوشمند بایننس (BSC) و ترون (Tron) داشته و از رابط پالی گان در حال توسعه‌ای نیز برخوردار است. تا کنون، توکن PKR در صرافی‌های غیرمتمرکزی همچون یونی سواپ (UniSwap) و پنکیک سواپ (PancakeSwap) قابل معامله بود. حالا این توکن به صرافی متمرکز و محبوبی همچون بیت مارت، اضافه شده است. بدین‌ترتیب ارز دیجیتال پولکر با جفت USDT-PKR تازه اضافه‌شده خود، می‌تواند توسط جمعیتی وسیع‌تر برای معامله استفاده شود.

با درج توکن PKR در صرافی بیت مارت و همچنین فریاد ایکان برای تایید پلتفرم پوکر play-to-earn ارائه‌شده پولکر، پتانسیل این پلتفرم، بی‌رقیب است.

جمع بندی

ارز دیجیتال پولکر از ارزهای دیجیتال مهم است که دانستن آن به علاقه‌مندان ارزهای دیجیتال کمک‌های زیادی می‌کند. تاکنون این ارز دیجیتال و توکن آن تنها در صرافی‌های غیرمتمرکز، قابل معامله بود. اما حالا  این ارز در صرافی متمرکز و بسیار محبوب بیت مارت نیز درج شده است. بدین‌صورت جمعیت وسیع‌تری از افراد می‌توانند از این ارز برای معاملات خود استفاده کنند. همچنین این توکن، توکن داخلی نوعی پلتفرم پوکر آنلاین است که به شما پاداش‌های واقعی می‌دهد. ما امروز این ارز دیجیتال، توکن و پلتفرم آن را بررسی کردیم.

Comments (0)
Add Comment