PowerPool چیست ؟ بررسی اهداف و آینده CVP

امروز به بررسی CVP، بلاکچین رتبه ۳۸۰ام می‌پردازیم. برای درک بهتر این سوال که PowerPool چیست، لازم است به برخی از نکات و خصوصیات این پروژه  و توکن آن بپردازیم. ابتدا باید از اهداف این پروژه بدانید. CVP، یک توکن بر پایه اتریوم است و این امر قابلیت‌های فراوانی را به این رمزارز می‌دهد. تعداد سکه در گردش CVP، ۵.۸ میلیون است و تعداد کلی آنها ۱۰۰ میلیون سکه اعلام شده است.

نکات اصلی و اهداف PowerPool چیست؟

این رمزارز که گاورننس قرار دارد، برای نظرسنجی صاحبان این رمزارز، تقسیم قدرت و حذف واسطه طراحی شده است. این توکن‌ها به صاحبان خود اجازه می‌دهند که از نحوه تقسیم، پروتوکل‌های اجرایی تا اضافه شدن چرخه‌های نقدینگی جدید در این پروژه تصمیم گیری کنند. در ادامه به نکات اصلی تصمیم‌گیری CVP و کارکرد آن می‌پردازیم.

مطالب دیگر را بخوانید

فرایند و روش کار PowerPool چیست؟

یکی از نکات جالب در باره‌ی CVP است که، این توکن قابلیت خرید و فروش ندارد و تنها راه برای بدست آوردن این رمزارز، ماین کردن آن است.

برخی از قابلیت‌های اصلی این رمزارز عبارت است از

  • رای گیری هماهنگ: دارندگان CVP تصمیم می گیرند که چگونه توکن‌های اصلی در رای گیری شرکت کنند.
  • رای دهنده‌های اصلی را در کنار هم برای قرار می‌دهد.
  • گرو گذاشتن توکن اصلی را در ازای گرفتن وام
  • قرض گرفتن توکن‌های دیگر برای قدرت بیشتر در رای گیری
  • قرض دادن توکن‌ها برای بدست آوردن توکن‌های بیشتر

نتیجه گیری

PowerPool یک پروژه متفاوت از دیگر رمزارزهاست. در حال حاضر بیشتر رمزارزها بر روی بخش مالی و بالا بردن قیمت رمزارز خود در مقابل دیگر رمزارزها متمرکز هستند، اما این توکن بیشتر در زمینه تقسیم قدرت و تصمیم گیری‌های مرتبط با آن فعالیت دارد. این توکن قابلیت خرید و فروش ندارد، هرچند قیمت رمزارز آن رو به افزایش است، اما در آینده‌ای نه چندان دور شاید تصمیم جمعی دارندگان این توکن به سوی خرید و فروش این توکن نیز برود.

بیشتر بخوانید

Comments (0)
Add Comment