سایت قیمت ارز دیجیتال

 با تحلیل قیمت رمزارزها به این نتیجه می رسیم که بیت کوین و دیگر آلت کوین ها شاهد فشار فروش بوده اند. به نظر می رسد که سرمایه گذاران می خواهند با فروش دارایی سود خوودر ا تثبیت کنند. آنها با افزایش قیمت به بازه های بالاتر به فروش بیشتر دارایی ادامه دادند. این امر به عنوان نشانه ای از ثبات کوتاه مدت روی داده است و به احتمال زیاد برای چند روز آینده نیز ادامه خواهد داشت. 

ارزش کل بازار سرمایه در بازار رمزارز به ۸۸۹ میلیارد دلار رسیده است. این در حالی است که این امر ارزش این بازار را از روبل روسیه و شرکت تسلا بیشتر کرده است. 

بیت کوین تنها نیست 

 روند صعودی فعلی بیت کوین تنها به بیت کوین مربوط نمی شود. در روزهای گذشته آلت کوین ها بسیاری برای رسیدن به قیمت بالاتر تلاش کرده اند. این امر نشان می دهد که خریداران بسیاری برای خرید رمزارز به این بازار ریوی آورده اند. امروز ارزش کل بازار رمزارز برابر با ۱.۴ تریلیون دلار است. 

رویکرد جامعه به روند صعودی خوشبینانه است و بسیاری تصور می کنند که این روند صعودی هرگز متوقف نخواهد شد. اما باید مراقب باشید. چرا که هر روند گاوی با اصلاح قیمت ها روبه رو شده است. برای درک بهتر این موضوع تحلیل قیمت رمزارز ها ضروری است.

نکته دیگری باید در نظر داشته باشید این است که در عوامل محرک در هر روند صعودی متفاوت است. آلت کوین ها که درروند فعلی قدرتمند ظاهر شده اند شاید در روند آینده عامل اصلی افزایش قیمت نباشند. بنابراین معامله گران باید با بررسی پورتفوی خود جایگاهی را ایجاد کنند که از نظر فنی در شرایط فعلی قدرتمند نباشد. اما احساسات خوبی را به دنبال داشته باشد. 

 اکنون در زمان دشواری برای پیش بینی وضعیت بازار است. بنابراین معامله گران باید با تعیین حد ضرر از بروز زیان های شدید خودداری کنند. برای درک بهتر شرایط فعلی بازار و رویدادهای روزهای آینده باید به بررسی تحلیل قیمت ۱۰ رمزارز برتر بازار بپردازیم. با ما همراه باشید. 

 جفت ارز دلار و بیت کوین

 پس از افزایش قیمت ها در روز هشتم فوریه بیت  کوین الگوی نمودار شمعی دوجی را شکل داد. نمایش نمودار نشان می دهد که گاو ها و خرس ها و سر به دست گرفتن کنترل بازار به توافق نرسیدند. در واقع هنوز مشخص نیست که بازار در اعلام به کدام سمت سوق پیدا می کند. وضعیت امروز نمودار ها حاکی از آن است که بسیاری از معامله گران برای تثبیت سود خود دارای خود را به فروش رساندند.

شاید جفت ارز بیت کوین و دلار از قیمت ۴۱۹۵۹.۶۳ دلار کاهش پیدا کند. اگر قیمت در این بازه حفظ شود یعنی سرمایه گذاران هنوز به روند صعودی خوشبین هستند و منتظر اصلاح هرچه بیشتر قیمت برای خرید دارایی نیستند.

 اما این گاو ها بتوانند قیمت را از۴۸۱۵۲.۸۴ افزایش دهند، روند صعودی ادامه پیدا می کند. قیمت بعدی ۶۰۹۷۴.۴۳ دلار خواهد بود. 

 اما از سوی دیگر این فرضیه خواهد شد اگر این جفت از قیمت فعلی کاهش پیدا کند. در این صورت معامله گران برای فروش هرچه بیشتر دارایی های خود وارد عمل می شود. کاهش قیمت از میانگین متحرک اولین نشانه از عدم تعادل میان عرضه و تقاضاست. در این حالت میزان عرضه از تقاضا بیشتر است . خرس ها دست بالا را دارند و قیمت را کاهش می دهند. در این حالت باید در انتظار کاهش قیمت ها از ۲۸۸۵۰ دلار باشیم. 

جفت ارز اتریوم و دلار 

بهترین امروز به کار تازه ای را برای خود ثبت کرده است. اما نمودار حاکی از آن است که معامله گران با رسیدن قیمت به بازی های بالاتر برای فروش دارایی و تثبیت سود وارد عمل شدند. اتریوم به عنوان بزرگترین آرکوین موجود در بازار نتوانست ریتم روند صعودی را حفظ کند و از۱۷۵۷.۳۳۸ دلار بالاتر برود. این امر نشان می دهد که میزان تقاضا در قیمت های بالاتر کمتر می شود.

احتمال اینکه جفت ارز دلار و اتریوم شاهد اصلاحات باشند وجود دارد. حتی ممکن است قیمت این عرض برای مدتی در بازه میانگین متحرک ۲۰ روزه یعنی ۱۵۱۴ دلار ثابت بماند. از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است چرا که گاوها در روزها و هفته های گذشته اجازه ندادند که قیمت از این بازه پایین تر برود.

 اگر قیمت در این باز بماند به احتمال زیاد معامله گران با کاهش قیمت دارایی بیشتری را خریداری می کنند. در ادامه روند صعودی امکان پذیر است. تمام تلاش خود را خواهند کرد که قیمت این ارز را به ۲۰۰۰ دلار برساند.

 اما این خرس ها قیمت را از میانگین متحرک ۲۰ روزه پایین تر بیاورند و برای دو روز قیمت را در این بازه نگه دارند، ادامه روند صعودی امکان پذیر نخواهد بود. چرا که در این صورت معامله گران برای فروش دارایی و تثبیت سود باید عمل می شود. این امر منجر به کاهش قیمت می شود. و در نهایت قیمت به ۱۱۹۴ دلار خواهد رسید.

جفت ارز دلار و آدا 

آدا در یک روند صعودی است. تحلیل قیمت رمزارزها نشان می دهد که این ارز در یک روند صعودی عمودی است. امروز قیمت این ارز به ۰.۸۸۷۸۱۸۸۹ دلار رسید. روند صعودی قدرتمندی که در روزهای اخیر شاهد آن بودیم شاخص قدرت نسبی را افزایش داده است. این شاخص در محدوده مثبت قرار دارد و نشان می دهد که این ارز به قیمتی بیش از ارزش واقعی خود خریداری می شود.

روندهای صعودی عمودی معمولا دوام چندانی ندارند. هنگامی که چنین روندهایی به ثبات می رسد که تعداد زیادی از معامله گران سعی می کنند که از بازار خارج شوند. همین امر منجر به کاهش ناگهانی قیمت می شود.

 این ارز در روند نزولی ابتدا به دنباله ۳۸.۲ درصد فیبوناچی می رسد. این دنباله برابر با قیمت۰.۶۶۴۶۱۵۰ دلار است. درادامه قیمت این ارز تا دنباله ۵۰ درصد فیبوناچی یعنی ۰.۵۹۵۸۶۱۸ دلار کاهش پیدا می کند. 

اگر قیمت با رسیدن به سطح حمایت از ادامه روند نزولی دست بردارد شرایط تغییر می کند. در این حالت گاوها با خرید دارایی بیشتر در کف قیمت ها وارد عمل شدند. گاو ها روند صعودی را ادامه می دهند و قیمت را به سطح یک دلار می رساند. این سطح از نظر روانی برای این جفت از ارزش بسیار بالایی برخوردار است.

 اما از سوی دیگر اگر خرس ها قیمت را از دنباله ۵۰ درصدی فیبوناچی پایین تر بیاورند احتمال ادامه اصلاحات نیز وجود دارد. در این صورت قیمت بعدی برای این ارز میانگین ۲۰ روزه یا سپاهی ۵۱ دلار خواهد بود.

 جفت ارز ریپل و دلار

 ریپل در روند صعودی فعلی خوب عمل کرده است. خریداران در تلاش هستند که قیمت را بالاتر از ۰.۵۰ دلار نگه دارند. در این صورت ادامه روند صعودی امکان پذیر است.

میانگین متحرک ۲۰ روزه در حال افزایش است و شاخص قدرت نسبی نشان می دهد که این ارز چه قیمتی بیش از ارزش واقعی خود به فروش می رسد. اولین هدف در مسیر صعودی ۰.۶۵ دلار است. در ادامه قیمت ۰.۷۵ دلار را برای ارز در پیش خواهیم داشت.

 اگر گاوها موفق نشوند قیمت را بالاتر از ۰.۵۰ دلار نگه دارند، اوضاع به گونه دیگری پیش می رود. در این صورت معامله گران برای فروش دارایی و تثبیت سود وارد عمل می شوند. به این ترتیب احتمال کاهش قیمت ها و یا نوسان قیمت بین بازه۰.۳۸۵۵ و ۰.۵۰ دلار نیز خواهد بود. 

جفت ارز دات و دلار

در روزهای اخیر در روند صعودی به مسیر خود ادامه داده است. اما ریتم افزایشی این ارز ضعیف شده است. امروز برای بار دیگر نمودار شمعی دوجی را تشکیل داده است. به این ترتیب مشخص نیست که برگ برنده در دست خرس هاست یا گاو ها.

وضعیت بازار مشخص شود، قیمت کاهش پیدا کند. قیمت کمتر از ۲۲ دلار را برای خود انتخاب می کند و در نهایت قیمت این جفت ارز به سطح حمایت ۱۹.۴۰ دلار می رسد. این صفحه حمایت از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است. چرا که با کاهش قیمت از این سطح احتمال ادامه روند نزولی تا ۱۴.۷۲۵۹ دلار وجود دارد.

 اما از سوی دیگر با افزایش قیمت است حمایت احتمال ادامه روند صعودی نیز وجود دارد. در این صورت با تمام قوا برای رساندن قیمت ۳۰ دلار تلاش خواهد کرد.

جفت ارز بایننس کوین ودلار 

بایننس کوین در روند صعودی قدرتمندی به مسیر خود ادامه داده است. این روند صعودی عمودی در روزهای گذشته ادامه داشته است. اکنون شاخص قدرت نسبی به ۹۱ رسیده است. این امر نشان می دهد که بازار بیش از اندازه داغ شده است. چنین روند هایی هرگز از دوام چندانی برخوردار نبوده اند. به احتمال زیاد باید در انتظار اصلاح قیمت ها باشیم. بنابراین بهتر به تحلیل قیمت رمزارزها ادامه دهیم.

 نمودار شمعی نشان می دهد که معامله گران برای رسیده به سود دارایی خود را به فروش رسانده اند. اولین سطح حمایت در روند نزولی برای این ارز دنباله ۳۸.۲ درصد فیبوناچی است. این دنباله برابر با ۱۰۵.۷۸۸۶ دلار است. در ادامه سطح ۵۰ درصدی برای این ارز ثبت می شود. این ارز برابر است با ۹۲.۶۲۵۹ دلار. 

 اگر این جفت ارز بتواند سطح حمایتی را حفظ کند، به احتمال زیادی معامله گران برای خرید دارایی بیشتر ادامه می دهند. به این ترتیب تحلیل قیمت رمزارزها نشان می دهد که ادامه روند صعودی نیز امکان پذیر است. اما از سوی دیگر کاهش قیمت از ۹۲.۶۲۵۹ دلار به معنای ادامه روند نزولی خواهد بود. در این صورت این ارز در ادامه تا دنباله ۶۱.۸ درصدی نیز کاهش پیدا می کند و به ۷۹.۴۶۳۲ دلار می رسد. 

 جفت ارز لایت کوین و دلار 

لایت کوین امروز با قدرت از ۱۸۵.۵۸۲۱ دلار افزایش پیدا کرد. اما با توجه به تحلیل قیمت رمزارزها به نظر می رسد که ادامه روند صعودی از اینجا به بعد برای گاوها دشوار شده است. به احتمال زیاد خرس ها در بازه های بالاتر در حال فروش دارایی های خود هستند. آنها سعی می کنند که گاوها را به دام بیندازند. 

اگر جفت ارز دلار و لایت کوین از ادامه مسیر ناکام بماند، به احتمال زیاد معامله گران برای فروش دارایی خود وارد عمل می شوند. آنها نمی خواهند که با کاهش هرچه بیشتر قیمت شاهد کاهش ارزش دارایی خود باشند. در این صورت قیمت تا میانگین متحرک کاهش پیدا می کند. 

اگر قیمت از میانگین متحرک افزایش پیدا کند، گاوها به تلاش خود ادامه می دهند و قیمت را از بازه فعلی بالاتر می برند. در صورتی که موفق به انجام این کار شوند، باید در انتظار قیمت ۲۰۰ و ۲۵۰ دلار برای این ارز باشیم. 

از سوی دیگر اگر خرس ها قیمت را کاهش دهند. احتمال ادامه روند نزولی تا ۱۲۰ دلار نیز وجود خواهد داشت. در این صورت شرایط بازار به نفع خرس ها تمام می شود. 

جفت ارز لینک و دلار 

 در تحلیل قیمت رمزارزها به سراغ لینک می رویم. لینک در تاریخ ۹ فوریه بالاترین رکورد خود را ثبت کرد. این ارز امروز به روند صعودی ادامه می دهد. اما به نظر می رسد که گاوها قادر به ادامه روند صعودی نیستند. ریتم افزایش قیمت در حال کاهش است. به این ترتیب احتمال فروش دارایی از سوی معامله گران کوتاه مدت بازار وجود دارد. 

با این حال نمودار شمعی امروز این ارز نشان می دهد که گاوها تسلیم نشده اند. آنها با کاهش قیمت به خرید بیشتر این ارز ادامه داده اند. اگر قیمت از سطح فعلی بالاتر بروند و از ۲۸.۶۴۱۲ دلار نیز عبور کند، به احتمال زیاد روند صعودی ادامه دارد. در این صورت قیمت بعدی برای این ارز قیمت ۳۰ و ۳۳ دلار خواهد بود. 

 اما از سوی دیگر اگر خرس ها بتوانند قیمت را از میانگین متحرک ۲۰ روزه پایین تر بیاورند، احتمال کاهش قیمت ها تا ۲۰.۱۱۱۱ دلار نیز وجود دارد. 

 جفت ارز دلار و دوج 

میزان نوسانات بازار دوج کاهش پیدا کرده است. همین امر منجر به ایجاد نمودار شمعی روزانه شده است. به این ترتیب مشخص است که گاوها و خرس ها برای به دست گرفتن قدرت در نزاع هستند. 

 اگر نزاع میان این دو گروه تمام شود و گاوها کنترل را به دست بگیرند، ادمه روند صعودی امکان پذیر می شود. در این صورت قیمت این ارز از ۰.۰۸۷۵ دلار افزایش پیدا می کند. روند صعودی به مسیر خود ادامه می دهد و در نهایت به ۰.۱۳ دلار می رسد. 

 امااز سوی دیگر اگر قیمت از ۰.۰۶۲۵ دلار کاهش پیدا کند، جفت ارز دلار و دوج نیز شاهد اصلاح قیمت خواهند بود. در این حالت قیمت بعدی برای این ارز قیمت ۰.۴۴ دلار خواهد بود. 

جفت ارز بیت کوین کش و دلار 

 بیت کوین کش امروز از سطح مقاومت کاهش پیدا کرد. این ارز اکنون نمودار شمعی نزولی را به نمایش گذاشته است. خرس ها اکنون سعی می کنند که قیمت این ارز را پایین بیاورند. 

افزایش قدرتمند قیمت از میانگین متحرک نشان می دهد که گاوها با کاهش قیمت ها به خرید هرچه بیشتر دارایی ادامه داده اند. آنها سعی می کنند قیمت را از ۵۳۹ دلار بالاتری ببرند. در صورتی که موفق شوند، قیمت بعدی برای این ارز ۶۳۱.۷۱ دلار خواهد بود. 

 اما از سوی دیگر اگر خرس ها قیمت را از میانگین متحرک پایین تر بیاورند، به احتمال زیادب بارد در انتظار کاهش قیمت از ۳۷۰ دلار باشیم. در این صورت این جفت ارز برای روزهای متوالی بین ۳۷۰ و ۵۳۹ دلار در نوسان خواهد بود. 

 خرید بیت کوین و دیگر آلت کوین ها 

تحلیل قیمت رمزارزها نشان می دهد که  این روزها بهترین راه برای چند برابر کردن دارایی شما، تنها سرمایه گذاری در بیت کوین نیست. آلت کوین ها نیز در ادامه روند صعودی بیت کوین را همراهی کرده اند. اکنون بازار اتریوم و دیگر آلت کوین ها نیزبه داغی بازار بیت کوین است. 

 به این ترتیب گزینه های بسیار زیادی برای سرمایه گذاری پیش روی شماست. با انتخاب بهترین گزینه خود را برای ادامه مسیر آماده کنید. به یاد داشته باشید که این بازار آینده اقتصاد جهان را متحول می کند. 

 اگر آماده تغییر نیستید، بهتر است بدانید که تغییر آغاز شده است. در ادامه یا با آن همراه می شوید یا پس از مدتی از دور رقابت خارج می شوید. تصمیم با شماست. برای خرید رمز ارز با ما در رمزارز مارکت در تماس باشید. 

VIP
Comments (0)
Add Comment