تحلیل قیمت رمزارزها در ۱۰ تیر

تحلیل قیمت رمزارزها در ۱۰ تیر نشان می دهد بیت کوین و آلت کوین شاهد فروش نزدیک سطح مقاومت سربار بودند. اما برگشت سطحی حاکی از این است که ممکن است روند بالاتری در آینده وجود داشته باشد.

تحلیل روند بازار

قیمت بیت کوین این هفته را با یک روند ملایم شروع کرده است. اما داده های Glassnode  نشان می دهد که سرمایه گذاران جدید بیت کوین که دیر وارد این بازار شده اند به خاطر ترس دامپینگ کردند.

این انتقال دارایی رمزنگاری شده از دلالان یا دنبال کنندگان روند قیمتی به سرمایه گذاران قدیمی یک نشانه مثبت است. این زمینه را برای شروع روند گاوی بعدی فراهم می کند. اما ممکن است شروع این روند به سرعت نباشد و کمی طول بکشد.

در حال حاضر، بعید است موسسات حقوقی خرید تهاجمی انجام دهند و قیمت بیت کوین را به سمت بالا سوق دهند. زیرا هنوز هم فرصت تجمیع آن ها در سطوح پایین وجود دارد. بنابراین، عمل برگشت محدوده قیمتی ممکن است چند روز دیگر نیز ادامه داشته باشد.

تصویر بالا عملکرد روزانه ارزهای دیجیتال را نشان می دهد.

براساس داده های فوربس، گروه سرمایه گذاری دیجیتال نیویورک با مشارکت کمپانی پرداخت سازمانی NCR ممکن است به ۶۵۰ بانک و بنگاه تعاونی در ایالات متحده آمریکا کمک کنند که خدمات مبادله بیت کوین را برای ۲۴ میلیون مشتری عرضه کنند. این حرکت احتمالا باعث جذب سرمایه گذاران جدید به بازار رمزارزها می شود. که یک سیگنال مثبت در بلندمدت است.

آیا بیت کوین و آلت کوین ها شاهد فشار فروش و پایین امدن قیمت از سطح فعلی خواهند بود؟ یا خریداران قیمت را از سطح فعلی بالاتر می برند؟ بیایید در این مقاله رمزارز مارکت به تحلیل بازار رمزارزها در ۱۰ تیر بپردازیم. این کار کمک می کند روند بازار را متوجه شویم.

جفت ارز بیت کوین و دلار

در ۲۹ ژوئن قیمت بیت کوین به بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۳۵۱۹۶ دلار) رسید. این یک نشانه مثبت است. این نشان می دهد که معامله گران در سطح میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه سود رزور نمی کردند. اما آن ها در تلاش بودند قیمت را به سمت بالا ببرند.

تصویر بالا نمودار تغییرات روزانه جفت ارز بیت کوین و دلار را نشان می دهد.

با این وجود، اگر خرس ها اجازه ندهند قیمت در بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه باقی بماند. این نشان می دهد که فروشنده ها از محدوده قیمتی بین میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه و میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۳۷۷۵۲ دلار) دفاع می کنند.

تحلیل قیمت رمزارزها در ۱۰ تیر نشان می دهد که خرس ها تلاش می کنند قیمت را به زیر ۳۱ هزار دلار برسانند. اما میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه مسطح و شاخص قدرت نسبی بالای ۴۵ نشان می دهد که فشار می تواند کاهش یابد.

یک برگشت سطحی از سطوح فعلی به سمت بالا، دورنما برای شکست میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه است. و مسیر حرکت تا ۴۲۴۵۱.۶۰ دلار را تسطیح می کند.

این دورنما مثبت بی اعتبار می شود اگر خرس ها قیمت را به پایین تر از سطح حمایتی ۳۱ هزار دلار برساند و در آنجا حفظ کنند. که می تواند باعث سقوط قیمت تا سطح حمایت بحرانی ۲۸ هزار دلار شود.

قیمت جفت ارز اتریوم و دلار

در ۲۹ ژوئن اتریوم سطح میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۱۷۰ دلار) را شکست و صعودی شد. این نشان دهنده استحکام روند صعودی است. با این وجود، اگر خرس ها وقت هدر ندهد و قیمت را امروز به پایین تر از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه برگردانند. این نشان می دهد که فروشنده ها تمایلی ندارند به راحتی تسلط خود را در بازار را کنار بگذارند.

تصویر بالا نمودار تغییرات روزانه جفت ارز اتریوم و دلار را نشان می دهد.

اگر گاوها اجازه ندهند قیمت به زیر ۲ هزار دلار سقوط کند. قیمت جفت ارز اتریوم و دلار بار دیگر تلاش خواهد کرد که بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه برسد. اگر این اتفاق رخ دهد، قیمت این جفت رمزارز می تواند از خط روند نزولی بالاتر برود. خرس ها تلاش خواهند کرد قیمت را در این سطح نگه دارند.

برعکس این فرضیه، اگر خرس ها قیمت را کمتر از ۲ هزار دلار نگه دارند. قیمت این جفت ارز ممکن است بار دیگر تا سطح حمایت ۱۷۲۸.۷۴ دلار سقوط کند. تکرار مجدد این سطح باعث ضعیف شدن آن می شود. اگر قیمت به کمتر از ۱۷۲۸.۷۴ برسد. فروش ممکن است تشدید شود و قیمت جفت ارز تا ۱۵۳۶.۹۲ سقوط کند.

قیمت جفت ارز بایننس و دلار

تحلیل قیمت رمزارزها در ۱۰ تیر نشان می دهد که قیمت بایننس با مقاومت میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۳۱۵ دلار) روبرو شده است. خرس ها در حال تلاش هستند قیمت را به زیر حمایت ضروری ۲۶۴.۲۶ دلار برسانند. اگر آن ها موفق شوند، قیمت این آلت کوین می تواند تا سطح حمایت بحرانی ۲۱۱.۷۰ دلار سقوط کند.

 تصویر بالا نمودار تغییرات روزانه جفت ارز بایننس و دلار را نشان می دهد.

میانگین متحرک نزولی و شاخص قدرت نسبی که در بخش منفی قرار گرفته است. نشان می دهد روند کمترین مقاومت را در برابر روند نزولی دارد.

به همین ترتیب، اگر قیمت دوباره به ۲۶۴.۲۶ برگردد، خریداران تلاش خواهد کرد قیمت را به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه برسانند. اگر آن ها موفق شوند، قیمت جفت ارز بایننس و دلار می تواند ابتدا تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۳۶۹ دلار) و سپس تا ۴۳۳ دلار رشد کند.

این سطح ممکن است به عنوان یک مقاومت قوی عمل کند. و اگر قیمت از آن پایین تر بیاید، قیمت این جفت ارز ممکن است تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه سقوط کند.

قیمت جفت ارز کاردانو و دلار

قیمت کاردانو میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱.۳۸) دلار را شکست. اما خریداران نتوانستند قیمت را از آن بالاتر ببرند. که این نشان می دهد خرس ها به صورت تهاجمی از این مقاومت دفاع می کنند.

تصویر بالا نمودار تغییرات روزانه جفت ارز کاردانو و دلار را نشان می دهد.

اگر قیمت به زیر ۱.۳۰ دلار سقوط کند. قیمت جفت ارز کاردانو و دلار تا ۱.۲۰ دلار می تواند سقوط کند. گاوها احتمالا خرید می کنند در این قیمت و دوباره تلاش خواهند کرد که قیمت را به بالا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه برسانند. اگر آن ها موفق شوند، قیمت این جفت ارز می تواند تا محدود میانگین متحرک ساده ۵۰  روزه (۱.۵۷ دلار) بالا رود.

از سوی دیگر، اگر خرس ها قیمت را به کمتر از سطح حمایت ۱.۲۰ دلار برسانند. قیمت این جفت ارز می تواند تا ۱ دلار سقوط کند. این حمایت برای مراقبت مهم است. زیرا شکست زیر این قیمت می تواند باعث تصفیه شود. در حالی که بازگشت می تواند اقدام برگشت محدوده را برای چند روز دیگر توسعه دهد.

قیمت جفت ارز دوج کوین و دلار

تحلیل قیمت رمزارزها در ۱۰ تیر نشان می دهد که در سه روز گذشته معاملات نزدیک میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰.۲۷ دلار) انجام شد. اما گاوها نتواستند قیمت را بالاتر از محدوده ببرند. این ممکن است تلاشی برای رزرو سود توسط معامله گران برای کوتاه مدت باشد و امروز قیمت کاهش یابد.

تصویر بالا نمودار تغییرات روزانه جفت ارز دوج کوین و دلار را نشان می دهد.

اگر خرس ها قیمت را پایین تر از سطح حمایت ۰.۲۱ دلار برسانند. قیمت جفت ارز دوج کوین و دلار می تواند تا سطح بحرانی ۰.۱۵ دلار سقوط کند. این آخرین حمایت اصلی قبل از فروش وحشت است که می تواند باعث کاهش قیمت تا ۰.۱۰ دلار شود.

برعکس، اگر قیمت به سطح حمایت ۰.۲۱ دلار برگردد. این می تواند نشان دهد که گاوها در تلاشند یک کف قیمتی تشکیل دهند. خریداران سپس تلاش خواهند کرد که قیمت را بار دیگر به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه برسانند.

اگر آن ها موفق شوند. قیمت این جفت ارز ممکن است تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۰.۳۳ دلار) افزایش یابد. که دقیقا بالای خط گردن الگوی سر و شانه است.

قیمت جفت ارز ریپل و دلار

تحلیل قیمت رمزارزها در ۱۰ تیر حاکی از این است که پولبک قیمت ریپل در میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه با دیوار برخورد کرد. این نشان می دهد که احساسات منفی باقی مانده و معامله گران در محدود سطح مقاومت سربار ریپل را می فروشند.

 تصویر بالا نمودار تغییرات روزانه جفت ارز ریپل و دلار را نشان می دهد.

خرس ها در حال تلاش هستند که قیمت را به پایین تر از ۰.۵۸ دلار برسانند. اگر آن ها موفق شوند، قیمت جفت ارز ریپل و دلار می تواند تا سطح  روانی ۰.۵۰ دلار سقوط کند. این حمایت مهمی برای مراقبت است. زیر اگر تسلیم  شوند افت قیمت می تواند تا خط حمایت کانال نزولی توسعه یابد.

این دورنما منفی بی اعتبار می شود، اگر قیمت از سطح فعلی بالاتر رود یا قیمت به ۰.۵۸ دلار بازگردد و بالاتر از ۰.۷۵ دلار برسد. چنین حرکتی نشان می دهد که گاوها تلاش کردند یک بازگشت بسازند. قیمت این جفت ارز می تواند تا میانگین ساده ۵۰ روزه (۰.۹۳ دلار) و سپس ۱.۰۷ دلار افزایش یابد.

قیمت جفت ارز پولکادات

قیمت پولکادات از مقاومت ۱۶.۹۳ دلار پایین تر آمده است. این نشان می دهد که خرس ها در محدوده پایین به فروش پرداختند. اگر قیمت به این سطح حمایت برگردد، قیمت این آلت کوین ممکن است بین سطح ۱۳ و ۱۶.۹۳ دلار کاهش یابد.

تصویر بالا نمودار تغییرات روزانه جفت ارز پولکادات و دلار را نشان می دهد.

با این وجود، میانگین متحرک نزولی و شاخص قدرت نسبی زیر ۳۸ نشان می دهد که کمترین مقاومت در مسیر نزولی وجود دارد. اگر خرس ها قیمت را به زیر ۱۳ دلار برسانند. قیمت جفت ارز پولکادات و دلار می تواند مرحله بعدی نزولی آغاز کند که ممکن است ابتدا قیمت را به ۱۰ دلار و سپس ۷.۵۰ دلار برساند.

این دور نما منفی بی اعتبار می شود، اگر گاوها قیمت را به بالایی میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۸.۲۰ دلار) برساند. که می تواند منجر به افزایش قیمت ابتدا تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه و سپس ۲۶.۵۰ دلار شود. خرس ها احتمالا از این سطح به صورت تهاجمی دفاع می کنند.

قیمت جفت ارز یونی سواپ و دلار

 گاوها قیمت یونی سواپ را به بالای مقاومت ۱۸.۶۰ دلار رساندند. اما نتواستند از مانع میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۹.۴۹ دلار) بگذرند. این نشان می دهد که خرس ها به فروش یونی سواپ در سطح مقاومت به صورت قوی ادامه می دهند.

تصویر بالا نمودار تغییرات روزانه جفت ارز یونی سواپ و دلار را نشان می دهد.

اگر قیمت از سطح فعلی پایین تر بیایید. قیمت جفت ارز یونی سواپ و دلار می تواند تا ۱۵ دلار سقوط کند. برگشت از این حمایت ممکن است قیمت را برای چند روز در محدوده ۱۵ دلار تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه نگه دارد.

برعکس، اگر گاوها دوباره تجمیع کنند و قیمت را به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه برسانند. قیمت این جفت ارز می تواند تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۲۴.۴۵ دلار) افزایش یابد. این سطح ممکن دوباره به عنوان مقاومت سخت عمل کند. اما اگر گاوها افت بعدی را بالای ۱۸.۶۰ دلار متوقف کنند. قیمت این جفت ارز به محدوده ۳۰ دلار بر می گردد.

قیمت جفت ارز بیت کوین کش و دلار

بیت کوین کش با مقاومت سخت میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۵۳۷ دلار) روبرو شد. که دقیقا زیر مقاومت افقی ۵۳۸.۱۱ دلار است. خرس ها احتمالا از این مقاومت به صورت تهاجمی دفاع می کنند.

تصویر بالا نمودار تغییرات روزانه جفت ارز بیت کوین کش و دلار را نشان می دهد.

اگر قیمت از این سطح پایین تر بیایید. قیمت جفت ارز بیت کوین کش و دلار می تواند تا ۴۲۸.۴۳ دلار و سپس ۳۷۰ دلار سقوط کند. برگشت قیمت از این حمایت می تواند باعث حفظ قیمت این جفت ارز را بین ۳۷۰ تا ۵۳۸.۱۱ دلار در چند روز آینده شود.

با این وجود، میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه و شاخص قدرت نسبی بالای ۴۱ نشان می دهد فشار فروش کاهشی است. اگر گاوها قیمت را به بالای ۵۳۸.۱۱ دلار سوق دهند. قیمت این جفت ارز می تواند شتاب بگیرد و به بالایی میانگین ساده ۵۰ روزه (۶۹۰ دلار) برساند.

تحلیل قیمت رمزارزها در ۱۰ تیر جفت ارز لایت کوین و دلار

قیمت لایت کوین با مقاومت سخت میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۴۷ دلار) روبرو شد. این نشان می دهد احساسات روانی منفی همچنان باقی ماند و معامله گران در این سطح مقاومت قوی می فروشند.

تصویر بالا نمودار تغییرات روزانه جفت ارز لایت کوین و دلار را نشان می دهد.

اگر قیمت از سطح فعلی پایین تر بیاید. خرس ها تلاش خواهند کرد که قیمت لایت کوین را به زیر حمایت ۱۱۸ دلار برسانند. اگر آن ها موفق به انجام این کار شوند. قیمت این جفت ارز الگو مثلث نزولی را کامل می کند. این می تواند فروش را تشدید کند و قیمت ابتدا تا ۱۰۰ دلار و سپس ۷۰ دلار کاهش یابد.

برخلاف این فرضیه، اگر قیمت از فعلی بالاتر رود یا برگردد به قیمت ۱۱۸ و خط بالای روند نزولی بشکند، این روند نزولی بی اعتبار می شود. که این می تواند درب های قیمت به محدوده ۲۲۵ دلار را باز کند.

سخن اخر

براساس تحلیل تکنیکال افزایش قیمت بیت کوین به ۳۶ هزار دلار باعث افزایش سود آلت کوین های دیگر می شود. به عبارت دیگر اگر مقاومت ۳۶ هزار بیت کوین بشکند. روند صعودی بازار رمزارزها شروع می شود. این بهترین زمان برای سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال است.

منبع:

https://cointelegraph.com/news/price-analysis-6-30-btc-eth-bnb-ada-doge-xrp-dot-uni-bch-ltc

Comments (0)
Add Comment