بهترین ارزهای دیجیتال

افزایش قیمت بیت کوین به بیش ۳۸۵۰۰ دلار جان دوباره ای به روند صعودی داده است. اما به نظر می رسد که این افزایش دوام چندانی نداشته است. بازار دستخوش نوسانات شدیدی است. برای درک بهتر وضعیت بازار بهتر است به بررسی قیمت برترین رمزارز های بازار بیندازیم.

همه ما می دانیم که احساسات نقش مهمی در بازار ایفا می کند. احساسات روی قیمت یک ارز تاثیر گذار هستند. آنجه احساسات بازار را دوباره برانگیخته است توییتی است که از سوی ایلان ماسک (Elon Musk ) منتشر شد. او در این توییت از هشتگ بیت کوین استفاده کرد و به عنوان ثروتمندترین مرد جهان توجه همه را به خود جلب کرد. تمام اهالی بازار و دنبال کنندگان او به سرعت متوجه انتشار این پیام شدند و روند افزایش قیمت بیت کوین از حرکت ایستاد.

زمانی که قیمت بیت کوین در یک مسیر مشخص تغییر بزرگی را تجربه می کند، معامله گران برای خرید ارز به پایین ترین قیمت وارد عمل می شوند. این در حالی است که معامله گرانی که به صورت کوتاه مدت در بازار فعالیت می کنند به سرعت از میدان به در می روند. این همان اتفاقی است که برای بیت کوین روی داده است. احساسات بازار گاوی است.

احساسات گریبانگیر همه ارزها شده است

اما بیت کوین تنها نیست که در این روند دستخوش تغییراتی شده است. شایعاتی مبنی بر اینکه اخبار به دست آمده از سوی ردیت روی احساسات بازار تاثیر گذار بوده است، بازار را در بر گرفته است. این شایعات روی افزایش قیمت این ارز تاثیرگذار بوده است. نگاه ها به سمت بازار رمزارز جلب شده است به نظر می رسد که قیمت این ارز به زودی به ۱ دلار می رسد. این امر می تواند به افزایش شدید قیمت این ارز منتهی شود.

معامله با طمع و احساسات خطراتی را در پی دارد. این درحالی است که معامله گران ممکن است با درآمدزایی بتوانند از محیط پر نوسان بازار به درآمد دست پیدا کنند. این امر می تواند با ضررهای زیادی همراه باشد.

در بازار پر از نوسان امروز حرکت های قیمت و معاملات می تواند به سرعت تغییر می کند. بهتر است در ادامه با ما همراه باشید. می خواهیم به بررسی قیمت برترین رمزارز های بازار بپردازیم.

جفت ارز دلار و بیت کوین

بیت کوین در حال حاضر میانگین متوسط ۵۰ روز را حفظ کرده است. این ارز در تاریخ ۲۷ ژانویه قیمت ۳۰۰۶۵ دلار را ازآن خود کرده است. خریدارانی که با کاهش قیمت ها برای خرید بیت کوین بیشتر وارد عمل می شوند، در تاریخ ۲۸ ژانویه بیت کوین های بیشتری را به دارایی های خود افزوده اند. به نظر می رسد که این امر قیمت این ارز را از میانگین متوسط ۲۰ روزه بالاتر برده است.

جفت ارز دلار و بیت کوین

خریداران امروز نیز به خرید بیشتر ادامه داده اند.گاوها قیمت را از روند نزولی نجات داده اند. این ارم یم تواند در کوتااه مدت رویکرد خرسی سرمایه گذارهای بدبین بازار را به کلی تغییر دهد.

اکنون این ارز با مقاومت اندکی در سطح ۳۸۰۰۰ دلار روبه روست. اما اگر موفق شود که این بازه را پشت سر بگذارد، روند صعودی ادامه خواهد داشت. در این صورت به زودی قیمت ۴۰ هزار دلار را ثبت می کنند. در ادامه احتمال رسیدن قیمت این ارز به ۴۱۹۵۹.۶۳ دلار می رسد. روند صعودی فعلی ممکن است با مقاومت هایی همراه باشید اما مسئله اینجاست که این ارز می تواند روند را تا ۵۰ هزار دلار ادامه دهد.

از سوی دیگر اگر بیت کوین در ادامه مسیر موفق نباشد و با کاهش قیمت ها مواجه شود، گاوها باید از میانگین متحرک ۲۰ روزه محافظت کنند. در این صورت آنها با کاهش قیمت به خرید هرچه بیشتر بیت کوین ادامه می دهند. این روند ادامه خواهد داشت. گاوها در نهایت تلاش می کنند که روند صعودی را از سر بگیرند.

این روند می توانند به نفع خرس ها تمام شود، اگر این جفت ارز بتواند از روند فعلی کاهش پیدا کند. احتمال کاهش قیمت این ارز تا ۲۸۸۵۰ دلار نیز وجود دارد.

جفت ارز دلار و اتریوم

اتریوم میانگین متحرک ۲۰ روزه را به دست آورده است و در تاریخ ۲۸ ژانویه به ۱۲۳۴ دلار رسیده است. این امر نشان می دهد که گاوها با قدرت به خرید هرچه بیشتر این دارایی ادامه می دهند. به این ترتیب باید بدانید که سرمایه گذارهای خوشبینی هرگز منتظر نمی مانند و در اولین فرصت برای تقویت بازار این ارز وارد عمل می شوند.

جفت ارز دلار و اتریوم

آنها منتظر کاهش هرچه بیشتر قیمت نبوده اند. گاوها قیمت این ارز را به بیش از ۱۴۰۰ دلار رسانده اند. در ادامه این ارز با مقاومت های بسیاری روبه رو شده است. همین امر سبب شده است که این ارز برای ادامه مسیر صعودی با مشکلاتی روبه رو باشد. اگرآنها بتوانند قیمت را بالاتر از ۱۴۰۰ دلار نگه دارند، احتمال رسیده به قیمت ۱۴۷۳ دلار نیز وجود دارد.

رسیدن قیمت این ارز به یک بازه جدید، راه را برای ادامه روند صعودی هموار می کند. در این صورت این ارز قیمت ۱۶۷۵ و ۲۰۰۰ دلار را نیز تجربه می کند. میانگین متحرک در حال افزایش است، اما شاخص قدرت نسبی منفی است. این امر نشان می دهد که روند فعلی از قدرت کافی برخوردار نیست.

اگر خرس ها بتوانند قیمت این جفت ارز را کاهش دهند، متوجه می شویم که این جفت ارز از قدرت کافی برای ادامه مسیر برخوردار نیست.

جفت ارز دات و دلار

بررسی قیمت برترین رمزارز ها شامل دات نیز می شود. این ارز خود را به فهرست برترین های بازار رمزارز رسانده است. دات قیمت ۱۴.۷۲۵۹ دلار را از آن خود کرده است. این امر نشان می دهد که گاوها با قدرت در صحنه حضور دارند و با کاهش قیمت، ارز بیشتری را خریداری می کنند. اکنون این  آلت کوین می تواند در بازه ۱۴.۷۲۵۹ و ۱۹.۴۰ دلار معامله شود.

جفت ارز دات و دلار

افزایش اندک قیمت ها پس از یک روند صعودی قدرتمند سبب شده است که این ارز در نزدیکی سطح مقاومت به ثبات برسد. این امر نشان می دهد که معامله گران سود کافی به دست نمی آورند. آنها پیش بینی کرده بودند که روند صعودی به مسیر خود ادامه می دهد اما این اتفاق روی نداده است.

اگر گاوها بتوانند قیمت را به بیش از ۱۹.۴۰ دلار برسانند، این ارز به روند صعودی ادامه می دهد و در ادامه قیمت ۲۴ و ۲۷ دلار را نیز ازآن خود می کند. میانگین متحرک در حال افزایش است، شاخص قدرت نسبی بالاتر از ۶۰ است و این امر نشان می دهد که گاوها کنترل بازار را به دست دارند.

اگر قیمت از روند فعلی عقب نشینی کند، شرایط در بازار تغییر می کند. در این صورت قیمت از ۱۴.۷۲۵۹ پایین تر می آید. این امر می تواند در ادامه به منجر به فروش هرچه بیشتر دارایی در بازار شود. در ادامه این حرکت منجر به کاهش قیمت این ارز خواهد شد. در این صورت باید در انتظار رسیدن قیمت به دنباله ۶۱.۸ درصد یا ۱۱.۸۳۸۷۳ دلار باشیم.

جفت ارز ریپل و دلار

گاوها از سطح حمایتی ۰.۲۴۵ دلار در تاریخ ۲۷ ژانویه حمایت کرده اند. ریپل به بازاریابی روند صعودی ادامه داده است. این امر نشان می دهد که معامله گران در حال خرید دارایی بیشتر در ازاری قیمت کمتر هستند. میانگین متحرک ثابت است و شاخص قدرت نسبی RSI نشان می دهد از متوسط پایین تر است. این امر نشان می دهد که فشار فروش در بازار کاهش پیدا کرده است.

جفت ارز ریپل و دلار

گاوها قیمت را بالا کشیده اند. اکنون زمان آن است که قیمت بالاتر را برای این ارز مشاهده کنیم. این امر نشان م یدهد که معامله گران انتظار کاهش قیمت را ندارند.

اگر قیمت از روند فعلی عقب نشینی کند، خرس ها برای شکستن سطح حمایت ۰.۲۴۵ دلار وارد عمل می شوند. در این صورت کاهش قیمت این ارز از ۰.۱۷۳۵۱ دلار ممکن می شود. از سوید دیگر اگر گاوها موفق به افزایش قیمت شوند، در ادامه باید در انتظار قیمت ۰.۳۸۵۵ دلاری برای این ارز باشیم.

جفت ارز دلار و آدا

آدا یا کاردانو از سطح حمایت افزایش پیدا کرده است. این امر نشان می دهد که گاوها با کاهش قیمت، ارز بیشتر را به دارایی خود افزوده اند. خرید تا امروز ادامه داشته است. قیمت این ارز نیز افزایش پیدا کرده است.

جفت ارز دلار و آدا

جفت ارز آدا و دلار می تواند قیمت ۰.۴۰ دلار را از آن خود کند. اگر گاوها بتوانند قیمت را از سطح مقاومت بالاتر بکشند، این جفت ارز تا این سطح مقاومت افزایش پیدا می کند. در این صورت ریتم افزایشی سرعت می گیرد. افزایش میانگین متحرک قیمت ها و شاخص قدرت نسبی نشان می دهد که گاوها کنترل اوضاع را به دست گرفته اند. این روند صعودی اعتبار خود را از دست می دهد اگر قیمت ها کاهش پیدا کنند. در این صورت ادامه روند نزولی تا ۰.۲۴ دلار نیز وجود دارد.

جفت ارز لایت کوین و دلار

در بررسی قیمت برترین رمزارز به سراغ لایت کوین می رویم. لایت کوین نیز در نمودار سر و شانه گاوی را تکمیل کرده است. خرس ها موفق به کاهش قیمت این ارز از ۱۲۰ دلار نشدند. این آلت کوین در ادامه به روند صعودی ادامه داده است.

جفت ارز لایت کوین و دلار

با کاهش قیمت خرس ها قدرت را به دست می گیرند. در این صروت احتمال کاهش قیمت از نمودار سر و شانه وجود دارد.اگر آنها موفق به انجام این کار شوند، باید در انتظار کاهش قیمت تا ۱۰۰ و ۷۰ دلار باشیم. این روند ادامه خواهد داشت.

اما اگر گاوها بتوانند روند صعودی را ادامه دهند، باید در انتظار قیمت ۱۶۵.۹۷۰۹ دلاری باشیم. گاوها با تمام قوا از این سطح حمایت می کنند و احتمال رسیدن قیمت این ارز به ۱۸۵.۵۸۲۱ دلار نیز وجود دارد.

کلام آخر

بررسی قیمت برترین رمزارز های بازار همواره اطلاعات بسیاری را در خود پنهان کرده است. با مطالعه روند بازار به ویژگی ها و قابلیت های بازار پی می بریم. این نکته را فراموش نکنید که اگر می خواهید در بازار رمزارز موفق باشید باید همواره در جریان آخرین اخبار این بازار باشید. البته این موضوع تنها برای کسانی صادق است که می خواهند با سرمایه گذاری های کوتاه مدت به سود برسند.

بهترین راه برای سرمایه گذاری در بازار رمزارز و خرید و بیت کوین سرمایه گذاری بلند مدت است. این ارز ها آینده درخشانی دارند. این امر می تواند ارزش دارایی شما را دو چندان کند. با ما در رمزارز مارکت در تماس باشید و رمزارز مورد نظر خود را خریداری کنید.

VIP
Comments (0)
Add Comment