تحلیل قیمت رمزارزهای بزرگ بازار ارز دیجیتال

معامله گران با تغییر رفتار بازار بیت کوین به بازار آلتکوین ها روی آورده اند. با تحلیل قیمت رمزارزهای بزرگ بازار و رفتار سرمایه گذاران در می یابیم که ۱۰۰ عدد آدرس برتر بازار بیت کوین ۳۳۴ هزار دلار بیت کوین را به دارایی خود افزوده است. این اتفاق در ۳۰ روز گذشته این اتفاق روی داده است. این امر نشان می دهد که نهنگ ها و موسسات سرمایه گذاری با کاهش قیمت بیت کوین برای خرید این ارز وارد عمل شده اند.

اما جالب اینجاست که بیشتر این سرمایه گذارهای بزرگ در کاهش اخیر بیت کوین وارد عمل نشده اند. این امر نشان می دهد که سرمایه گذارهای بازار گاوی عمل می کنند. این امر در دراز مدت می تواند سود بسیار زیادی را به همراه داشته باشد.

نکته مهمی که باید در این روند صعودی در نظر داشته باشید این است که بسیاری از خرید های انجام شده توسط موسسات سرمایه گذاری انجام شده است. بسیاری از این موسسات در گذشته به بیت کوین بدبین بوده اند. بسیاری از دیگر سرمایه گذاران نیز احساس خوبی به انتشار دلار از سوی بانک مرکزی نداشته اند، انها تا این لحظه طلا را به عنوان یک اندوخته امن انتخاب کرده اند. آن دسته از افرادی که سهم کوچکی از طلای خود را وارد بازار بیت کوین کرده اند، سود بسیار زیادی را به دست آورده اند.

بیت کوین با وجود کاهش قیمت اخیر خود همچنان ۹۲ درصد افزاش داشته است. این درحالی است که طلا در همین مدت ۴ درصد افزایش داشته است. در ادامه با تحلیل قیمت رمزارزهای بزرگ بازار همراه ما باشید.

 جفت ارز دلار و بیت کوین

نمودار شمعی بیت کوین در تاریخ ۱۱ژانویه نشان می دهد که گاوها به شدت برای خرید بیت کوین وارد عمل شده اند. آنها با کاهش میانگین ۲۰ روزه برای خرید بیت کوین وارد عمل شده اند. عدم موفقیت آنها در تاریخ ۱۲ ژانویه نشان می دهد که خرس ها به شدت در حال فروش هستند.

جفت ارز دلار و بیت کوین

خرس ها می خواهند قیمت میانگین ۲۰ روزه را بشکنند و قیمت را کاهش دهند. این درحالی است که گاوها در حال تلاش برای دفاع از بازار هستند. اگر جفت ارز دلار و بیت کوین در روزهای آینده بازیابی نشود. این امر می تواند به افزایش فروش خرس ها و خرید از سوی گاوها بیانجامد.

از سوی دیگر باید بدانید که اگر این جفت ارز سطح فعلی حفظ کند گاوها سعی می کنند که به رکورد قبلی دست پیدا کنند. اگر آنها بتوانند قیمت را از ۴۱۹۵۹.۶۳ دلار افزایش دهند روند صعودی به مسیر خود ادامه می دهد.

جفت ارز اتریوم و دلار

 گاوها به شدت در حال خرید اتریوم هستند. آنها موفق نشده اند که قیمت را حفظ کنند. به نظر می رسد که تقاضا برای خرید این ارز آنچنان که باید و شاید زیاد نیست.

جفت ارز اتریوم و دلار

با این حال نشانه مثبت این است ک گاوها با کاهش قیمت ها از میانگین ۲۰ روزه موفق شده اند ارز زیادی را خریداری کنند. خریداران سعی می کنند قیمت را از ۱۱۵۰ دلار افزایش دهند. در این صورت به احتمال زیاد قیمت جفت ارز دلار و اتریوم از ۱۳۰۰ دلار افزایش پیدا می کند. این امر می تواند به ادامه روند صعودی دامن بزند.

اگر این جفت ارز از میانگین متحرک ۲۰ روزه پایین تر بیاد باید در انتظار کاهش قیمت تا ۸۴۰.۹۳ دلار باشیم. در این صورت احتمال پیروز شدن خرس ها نیز وجود خواهد داشت.

جفت ارز ریپل و دلار

 در تحلیل قیمت رمزارزهای بزرگ می بینیم که ریپل در حال حاضر در روند نزولی است. این ارز بین قیمت ۰.۱۶۹ و ۰.۳۸۴۹۹۸ دلار معامله می شود. شاخص قدرت نسبی اندکی از نیمه پایین تر است. به نظر می رسد که میزان عرضه و تقاضا برای خرید این ارز به تعادل رسیده است.

جفت ارز ریپل و دلار

 اگر گاوها قیمت را بالا ببرند، این جفت ارز از ۰.۳۸۴۹۹۸ دلار افزایش پیدا می کند. در این حالت الگوی سر و شانه معکوس در بازار شکل می گیرد. این نشانه احتمال بازگشت مسیر بازار است. از سوی دیگر اگر قیمت  به مسیر نزولی ادامه دهد، احتمال ادامه این روند برای چند روز متمادی وجود خواهد داشت. با کاهش قیمت از ۰.۱۶۹ دلار روند نزولی به مسیر خود ادامه می دهد.

جفت ارز لایت کوین و دلار

 لایت کوین در تحلیل قیمت رمزارزهای بزرگ از میانگین متحرک ۵۰ روزه عبور کرده است. اما گاوها نمی توانند قیمت را از میانگین متحرک ۲۰ روزه کاهش دهند. این امر نشان می دهند که این ارز اندکی بالاتر فروخته می شود.

جفت ارز لایت کوین و دلار

دنباله نمودار شمعی نشان می دهد که این ارز به پایین ترین قیمت خریداری می شود. گاوها بار دیگر برای افزایش قیمت وارد عمل می شوند. این در حالی است که اگر آنها در این راه موفق شوند، جفت ارز لایت کوین و دلار تا ۱۶۰ و ۱۸۰ دلار به مسیر خود ادامه می دهد.

با این حال اگر خرس ها موفق به حفظ میانگین متحرک قیمت ها شوند، این جفت ارز روزها بین میانگین متحرک معامله می شود. شاخص قدرت نسبی در نزدیکی سطح میانی است . این امر نشان دهنده تعادل در خرید و فروش این ارز است.

جفت ارز آدا و دلار

کاردانو یا آدا نیز با قدرت میانگین متحرک بیست روزه را حفظ کرده است. احساسات بازار خوشبینانه است. معامله گران با کاهش قیمت ها برای خرید وارد عمل می شوند. این در حالی است که نمودار شمعی نشان می دهد که خرس ها بدون مبارزه میدان را خالی نمی کنند.

جفت ارز آدا و دلار

الگوی شمعی که امروز در نمودار این ارز ایجاد شده است نشان می دهد که مسیر مشخصی برای این ارز نمایان نیست. اما افزایش شاخص قدرت نسبی نشان می دهد که مسیر برای اصلاح قیمت ها
آماده است. اگر گاوها قیمت را از .۳۱۴۱۲۲۵ دلار افزایش دهند. این جفت ارز به روند صعودی ادامه می دهد. در این صورت به احتمال زیاد باید در انتظار ثبت قیمت ۰.۴۰ دلار باشیم.

این روند گاوی اعتبار خود را از دست می دهد، اگر این جفت ارز از روند فعلی کاهش پیدا کند. دران حالت باید در انتظار کاهش قیمت ها تا ۰.۱۸۶ دلار باشیم.

خرید و فروش بیت کوین می تواند اینده مالی شما را متحول کنیدو با تحلیل قیمت رمزارزهای بزرگ بازار می توانید در خصوص خرید و فروش رمزارزها تصمیم گیری کنید. این نکته را به یاد داشته باشید که این روند می تواند شرایط را برای شما به کلی متحول کند. اخبار مربوط به رمزارز را با ما در رمزارز مارکت دنبا کنید در بهترین زمان برای خرید دارایی مورد نظر خود با ما در تماس باشید.

منبع

https://cointelegraph.com/news/price-analysis-1-13-btc-eth-xrp-ltc-ada-bch-dot-xlm-link-bnb

Comments (0)
Add Comment