تحلیل قیمت ارزهای برتر بازار

 با تحلیل قیمت ارزهای برتر بازار  متوجه می شویم که تقاضای بسیار زیاد برای خرید بیت کوین از سوی موسسات مالی منجر به افزایش قیمت بیت کوین و دیگر آلت کوین های بازار شده است. اکنون بیت کوین رکورد های تازه ای را برای خود به ثبت رسانده است. از سوی دیگر باید بدانید که آلت کوین ها نیز در این روند صعودی بیت کوین را همراهی کرده اند.

 بیت کوین پس از مدت ها تلاش امروز رکورد تازه ای را به ثبت رساند و توجه همه را به بازار این رمزارز جلب کرد. قیمت این رمزارز به دنبال خبر خرید ۱.۵ میلیارد دلار بیت کوین توسط شرکت تسلا افزایش پیدا کرد.  شرکت تسلا در کنار خرید بیت کوین قصد دارد برنامه هایی را نیز برای مشتریان خود ترتیب دهد. آنها می توانند با پرداخت بیت کوین محصولات تسلا را  خریداری کنند. در حقیقت این شرکت قصد ندارد که مبالغ دریافتی از مشتریان را به پول های سنتی تبدیل کند. بلکه این ارز به عنوان دارایی در صندوق دارایی های این شرکت اندوخته خواهد شد.

دیگر سرمایه گذاری های در بیت کوین

 در کنار شرکت تسلا، بیل میلر (Bill Miller) نیز قصد دارد ۳۰۰ میلیون دلار بیت کوین را به دارایی های خود بیفزایید. به این ترتیب از رفتار این سرمایه گذارها کاملا مشخص است که بازار در انتظار ادامه روند صعودی برای بیت کوین است. بنابراین باید در انتظار ثبت رکورد های دیگری برای این ارز باشیم.

 سومین مرد ثروتمند مکزیک ریچاردو سالیناس (Richardo Salinas) هشتگ بیت کوین را به توییتر خود اضافه کرده است. این امر توجه ۸۴۰ هزار دنبال کننده او در توییتر را به خود جلب کرده است. برخی از آن ها می خواهند که این میلیارد بخشی از دارایی خود را در بیت کوین سرمایه گذاری کند. او در نوامبر گذشته اعلام کرده بود که چیزی در حدود ۱۰ ردصد از پرتفوی نقد خود را به خرید بیت کوین اختصاص داده است.

تمام این حرکت ها از سوی سرمایه گذارهای سراسر جهان زیرساخت های دنیای رمزارز را مستحکم تر کرده است. اکنون بهتر از به بررسی ۱۰ رمزارز برتر بازار بپردازیم. به این ترتیب متوجه می شویم که هر یک از این رمزارزها در ادامه چه مسیری را پیش می گیرند.

 جفت ارز دلار و بیت کوین

تحلیل قیمت ارزهای برتر بازاربیت کوین برای مدت بسیار زیادی برای رسیدن به قیمت ۳۸ هزار دلار با مشکلاتی روبه رو بود. این راز در ادامه تمام بازار را متحیر کرد. در روز ۶ فوریه معامله گران بسیاری با فروش درایی های خود به سود رسیدند و در تاریخ ۷ فوریه تعداد زیادی از سرمایه گذاران برای خرید بیت کوین در پایین ترین قیمت وارد عمل شدندو

امروز گاوها موفق شده اند قیمت این ارز را از ۴۱۹۵۹.۶۳ دلار افزایش دهند. سطح مقاومت این ارز شکسته شده است. این امر احتمال ادامه روند صعودی را به شدت افزایش می دهد. بنابراین به زودی باید رد انتظار ثبت قیمت ۵۰ هزار دلاری برای این ارز باشیم. با رسیدن قیمت به ۵۰ هزار دلار خرس ها بار دیگر وارد صحنه می شوند  و با تمام قوا برای پایین کشیدن قیمت تلاش می کنند.

 اما اگر گاوها بتوانند قیمت را از ۵۰ هزار دلار نیز بالاتر ببرند، جفت ارز دلار و بیت کوین قیمت جدیدی را به کارنامه خود اضافه می کند. در این صورت باید در انتظار ثبت قیمت ۶۰.۹۷۴.۴۳ دلاری برای این ارز باشیم.

 اما اگر این فرضیه مطابق با آنچه که گفتیم پیش نرود و گاوها موفق به ادامه روند صعودی نشوند. به احتمال زیادی سرمایه گذاران بسیاری را در بازار خواهیم داشت که برای رسیدن به سود بیشتر دارایی خود را به فروش می رساند. این سرمایه گذاران با حرکت خود روند بازار را تغییر می دهند. خرس ها وارد صحنه می شوند و قیمت را تا کمتر از ۳۸ هزار دلار پایین می آوردند.

 خرس ها به دنبال کاهش قیمت هستند

  تحلیل قیمت ارزهای برتر بازار نشان می دهد که با موفقیت خرس ها ادامه روند نزولی امکان پذیر است. کاهش قیمت از میانگین متحرک ۲۰ روزه می تواند به معنای ضعف بازار باشد. در این صورت قیمت به سرعت با اصلاحات همراه می شود و تا ۳۳۲۵۰ دلار کاهش پیدا می کند. بنابراین همه چیز به رویارویی خرس ها و گاوها بستگی دارد. باید در انتظار حرکت های بعدی بازار باشیم.

 جفت ارز دلار و اتریوم

اتریوم در روز ۵ فوریه اندکی از ۱۷۵۴.۳۳۸ دلار کاهش پیدا کرد. اما گاوها با مشاهده این تغییرات ناچیز از بازار خارج نشده اند و دست از حمایت خود از این ارز برنداشته اند. گاوها همچنان با کاهش قیمت به خرید هرچه بیشتر اتریوم ادامه می دهند. اکنون قیمت این ارز به ۱۴۷۴.۹۶ دلار رسیده است. این بازه توجه سرمایه گذاران بسیاری را به خود جلب کرده است. گاوها به خرید هرچه بیشتر این دارایی ادامه می دهند.

میانگین متحرک این ارز در حال افزایش است و از طرفی شاخص قدرت نسبی بازار نیز در حال افزایش است. این امر نشان می  دهد که این ارز به قیمتی بیش از قیمت واقعی خود به فروش می رسد. درواقع شرایط به گونه ای است که به نظر می رسد که این ارز برای ادامه مسیر صعودی با مقاومت چندانی روبه رو نخواهد بود.

اگر گاوها بتوانند قیمت را به بالای ۱۷۵۷.۳۳۸ دلار بکشانند، جفت ارز دلار و اتریوم به روند صعودی ادامه می دهد. در این صورت باید در انتظار قیمت ۱۸۷۰ دلاری برای این ارز باشیم. با عبور از این بازه این ارز بدون هیچ مقاومتی به ۲۰۰۰ دلار نیز می رسد.

 اما اگر خرس ها وارد عمل شوند و قیمت را از ۱۷۵۷.۳۳۸ دلار پایین تر بیاوند، قیمت برای روزها بین این بازه و قیمت ۱۴۷۳.۹۶ دلار در نوسان خواهد بود. کاهش قیمت از ۱۴۷۳.۹۶ دلار می تواند به معنای ادامه روند نزولی باشد. در این صورت قیمت بعدی برای اتریوم ۱۱۴۸ دلار خواهد بود. در هر صورت باید به تحلیل قیمت ارزهای برتر بازار ادامه دهیم.

جفت ارز آدا و دلار

کاردانو یا آدا  پس از عبور از کانال صعودی به روند صعودی ادامه داده است. در تاریخ ۵ فوریه گاوها با خرید این راز در قیمت های پایین تر، قیمت این ارز را از سطح مقاومت آن روی ۰.۶۰ دلار افزایش داده اند. این امر احتمال افزایش قیمت تا ۰.۸۰ دلار را نیز امکان پذیر کرده است.

با وجود اینکه میانگین متحرک در حال افزایش است، و اوضاع به نفع گاوها به نظر می رسد .اما گویا شاخص قدرت نسبی در محدوده مثبت است و نشان می دهد که احتمال اصلاح قیمت ها وجود دارد. در این صورت باید در انتظار کاهش قیمت یا ثبات آن باشیم.

ثبات قیمت ها نشانه آن است که سرمایه گذاران برای تثبیت سود دارایی خود را به فروش نمی رسانند. در این صورت احتمال ادامه روند صعودی نیز وجود دارد.

از سوی دیگر اصلاح قیمت ها می تواند قیمت این ارز را به کمتر از میانگین ۲۰ روزه برساند. در این صورت اگر گاوها موفق به حفظ قیمت شوند ادامه روند صعودی امکان پذیر خواهد بود. اما کاهش قیمت ها به معنای ضعف بازار و ادامه روند نزولی است.

جفت ارز ریپل و دلار

ریپل در روزهای گذشته قیمت بالای ۰.۳۸۵۰ دلار را حفظ کرده است. اما گاوها می خواهند قیمت را تا ۰.۵۰ دلار بالا بکشند. در این صورت با تحلیل قیمت ارزهای برتر بازار مشخص می شود که تقاضا برای خرید این دارایی در قیمت های بالاتر به مراتب بیشتر است.

خرس ها در تلاش هستند که قیمت  را از سطح فعلی پایین بکشند. تا کنون آنها در انجام این کار ناموفق بوده اند. چرا که گاوها با کاهش قیمت برای خرید ارز بیشتر وارد عمل شده اند. این امر از ادامه روند نزولی این ارز جلوگیری کرده است. زمانی که خرس ها دارایی خود را می فروشند و گاوها برای خرید دارایی بیشتر وارد عمل می شوند، قیمت در یک بازه محبوس می شود.

 خروج از این بازه و عبور از ۰.۵۰ دلار به معنای آغاز روند صعودی و رسیدن به قیمت ۰.۶۰ دلار است. اما کاهش از میانگین ۲۰روزه به معنای ادامه روند نزولی و رسیدن قیمت به میانگین ۵۰ روزه یعنی ۰.۳۱۲ دلار است.

جفت ارز دات و دلار

خرس ها موفق نشده اند قیمت این ارز را از ۱۹.۴۰ دلار کاهش دهند. همین مسئله توجه گاوها را به این ارز جلب کرده است. اکنون گاوها با خرید این ارز در کف قیمت ها از ادامه روند صعودی حمایت می کنند. این امر می تواند قیمت دات را به بالترین سطح خود در طول تاریخ برساند.

هدف بعدی در روند صعودی قیمت ۲۴.۰۸ دلار است. این راز در ادامه با رسیدن به این قیمت خود را برای رسیدن به قیمت ۳۰ دلار آماده می کند.  میانگین متحرک و شاخص قدرت نسبی مثبت هستند. به این ترتیب مشخص است که گاوها کنترل بازار را به دست گرفته اند.

 اما اگر قیمت از میانگین متحرک ۲۰ روزه کاهش پیدا کند، نظریه مثبت اندیشانه گاوها عملی نمی شود. در این صورت باید در انتظار کاهش قیمت از میانگین متحرک ۲۰ روزه باشیم. در این صورت ادامه روند نزولی قیمت های دیگری را نیز برای این ارز در پی دارد. در ادامه باید در انتظار ثبت  قیمت ۱۴.۷۲۵۹ دلار باشیم.

 جفت ارز بایننس کوین و دلار

بایننس کوین از سطح مقاومتی که برای این ارز در نظر گرفته شده است پیشی گرفته است. این ارز در ادامه با مقاومت در برابر خرس ها توانسته است به روند خود ادامه دهد. خرس ها همچنان در تلاش هستند که از ادامه روند صعودی جلوگیری کنند. اما به نظر می رسد که گاوها اجازه چنین کاری را به آنها نداده اند.

پس از یک اطلاح اندکی در قیمت این ارز، گاوها در تلاش برای ادامه مسیر به فعالیت خود ادامه داده اند. عبور از قیمت ۷۵.۵ دلار می تواند قیمت این ارز را به ۹۵ و در نهایت به ۱۰۰ دلار برساند.

 اما از سوی دیگر اگر قیمت از ۷۵.۵ دلار کاهش پیدا کند. خرس ها به تلاش خود ادامه می دهند و سعی می کنند که قیمت این ارز را پایین تر بیاوند. در این صورت اگر آنها موفق به انجام این کار شوند، به احتمال زیاد سرمایه گذاران با فروش دارای برای تثبیت سود وارد عمل می شوند و قیمت این ارز کاهش پیدا می کند.

 جفت ارز دلار و لایت کوین

لایت کوین روزهای متمادی است که بین میانگین متحرک ۲۰ روزه یعنی ۱۴۴.۹۸ دلار و قیمت ۱۶۰ دلار در نوسان است. گاوها برای ادامه مسیر صعودی در تلاش هستند. اگر موفق شوند که قیمت را از ۱۶۰ دلار افزایش دهند، ادامه روند صعودی امکان پذیر خواهد بود. در این صورت قیمت این ارز در نزدیکی ۱۸۵.۵۸۲۱ دلار تثبیت می شود.

 اگر گاوها بتوانند قیمت را از این بازه نیز بالاتر ببرند، ادامه روند صعودی امکان پذیر می شود. در این صورت قیمت بعدی برای این ارز ۲۰۰ دلار خواهد بود. از سوی دیگر اگر قیمت از میانگین متحرک  20 روزه کاهش پیدا کند، باید در انتظار ادامه روند نزولی برای این ارز باشیم. کاهش قیمت از میانگین متحرک به معنای ادامه روند نزولی و ضعیف شدن بازار است. بنابراین احتمال دارد که قیمت بعدی برای این راز ۱۲۰ دلار باشد.

 جفت ارز دوج و دلار

در تحلیل قیمت ارزهای برتر بازار باید به سراغ ارز دیگری برویم. دوج کوین در تاریخ ۲۸ ژانویه و ۲۹ ژانویه با فشار فروش زیادی روبه رو شد. این ارز در قیمت ۰.۰۸۷۵ دلار با توجه سرمایه گذارانی مواجه شد که می خواستند سود خود را در بازار تثبیت کنند. خرس ها نتوانستند از این رویداد به خوبی استفاده کنند. چراکه گاوها قدرت هرچه تمام تر برای خرید این دارایی وارد عمل شدند. آنها دارایی بسیار زیادی را خریداری کردند و از ادامه روند نزولی جلوگیری کردند.

 افزایش خرید این ارز منجر به ادامه روند صعودی شد. در ادامه قیمت این ارز از سطحی که از نظر روانی برای این ارز بسیار اهمیت داشت نیز عبور کرد. این ارز توانست با موفقیت از ۰.۰۵۰ دلار افزایش پیدا کند.

 امروز قیمت این جفت ارز از ۰.۰۸۷۵ دلار کاهش پیدا کرده است. اما به نظر می رسد که گاوها بار دیگر برای خرید این ارز وارد عمل شده اند. آنها اجازه کاهش قیمت را به این ارز نداده اند. اگر خریداران همچنان به این کار ادامه دهند، قیمت به روند صعودی ادامه می دهد. در این صورت قیمت این ارز به ۰.۰۸۵۷ دلار می رسد. در این حالت ریتم بازار سرعت می گیرد.

 هدف بعدی برای این ارز قیمت ۰.۱۰۲۴۱۲ دلار خواهد بود. در ادامه نیز قیمت ۰.۱۳ دلار برای این ارز مناسب است. امر اگر این فرضیه درست واقع نشود و قیمت این ارز ۰.۸۷۵ دلار کاهش پیدا کند، احتمال ثبات قیمت برای روزهای متوالی نیز وجود خواهد داشت. در این صورت باید درانتظار ادامه روند صعودی در این بازار باشیم.

 جفت ارز لینک و دلار

نمودار شمعی نشان می دهد که این ارز با کاهش قیمت توجه خریداران بسیاری را به خود جلب کرده است. اکنون باید بدانید که خریداران بسیاری برای خرید دارایی های بیشتر این بازار را انتخاب کرده اند. اگر خریداران همچنان به خرید این دارایی ادامه دهند، قیمت از ۲۵۷۸۲۴ دلار افزایش پیدا می کند و به ۲۷ دلار می رسد. در این صورت ادامه روند صعودی امکان پذیر است.

اولین هدفی که برای این ارز در نظر گرفته شده است قیمت ۳۰ دلار است. اگر گاوها به قیمت اطمینان داشته باشند، جفت ارز لینک و دلار قیمت این ارز را به ۳۳ دلار می رساند. افزایش میانگین متحرک و شاخص قدرت نسبی مثبت است. این امر نشان می دهد که گاوها کنترل بازار را در دست دارند.

 جفت ارز بیت کوین کش و دلار

بیت کوین کش از قیمت ۴۶۵.۰۲ دلار پیشی گرفته است. این ارز در ادامه می تواند توجه گاوها را به خود جلب می کند. این امر توجه کاربران زیادی را به خود جلب می کند. افراد زیادی برای تثبیت سود به فروش دارایی خود روی آورده اند.

خرس ها نتوانسته اند با ضعیف کردن بازار به هدف خود برسند و قیمت را از ۴۲۲ دلار یعنی میانگین متحرک بیست روزه این ارز پایین بیاورند. اکنون گاوها با خرید این ارز در بازه ۴۶۵.۰۲ به روند صعودی جان دوباره ای بخشیده اند. درادامه این روند صعودی به سمت ثبت قیمت ۵۱۵ دلار حرکت می کند.

 اما از سوی دیگر اگر جفت ارز بیت کوین کش و دلار از سطح فعلی کاهش پیدا کند، ادامه روند نزولی امکان پذیر است. در این صورت قیمت تا سطح میانگین متحرک ۵۰ روزه کاهش پیدا می کند. این امر می تواند نشانه ضعف بازار شود.

سرمایه گذاری در بازار رمزارزها

 مشاهده تحلیل قیمت ارزهای برتر بازار نشان می دهد که با افزایش قیمت بیت کوین و اتریوم توجه سرمایه گذارهای بیشتری به این بازار جلب شده است. اکنون سرمایه گذاران بسیاری برای پیدا کردن بهترین دارایی به سراغ آلت کوین ها و بیت کوین امده اند. بیت کوین با قدرت بی سابقه ای به روند صعودی ادامه داده است و از حمایت شرکت هایی مانند تسلا و دیگر موسسات سرمایه گذاری برخوردار است. این امر می تواند به ادامه روند صعودی دامن بزند.

 بنابراین بازار رمزارز پرسود ترین و ارزشمند تری بازاری است که برای سرمایه گذاری در اختیار دارید. فرصت سرمایه گذاری در این بازار را از دست ندهید. به این ترتیب می توانید با سرمایه گذاری در این بازار دارایی خود را از تورم نجات دهید. این سرمایه گذاری می تواند در دراز مدت سود بسیار زیادی را برای شما به همراه داشته باشد. برای خرید بیت کوین و دیگر رمزارز ها با ما در رمزارز مارکت همراه ما باشید.

 منبع

https://cointelegraph.com/news/price-analysis-2-8-btc-eth-ada-xrp-dot-bnb-ltc-doge-link-bch