صندوق مالی Primex حدود ۵.۷ میلیون دلار سرمایه برای از بین بردن فاصله بین DEX و پروتکل‌های Lending جمع آوری کرد

صندوق مالی Primex در روز چهارم ماه فووریه سال ۲۰۲۲ نسبت به جمع آوری ۵.۷ میلیون دلار سرمایه مالی با همراهی سازمان‌های مختلف ابراز خوشحالی کرد. از سازمان‌هایی که در این زمینه توانستند به جمع آوری سرمایه کمک کنند، می‌توان به شرکت‌هایی نظیر Stratos Technologies و CoinFund اشاره کرد. همچنین شرکت‌هایی نظیر Hypersphere و GoldenTree Asset Management به همراه فراهم کننده‌های لیکویید از جمله Wintermute، GSR و LedgerPrime در این سیستم قرار دارند.

صندوق مالی Primex همکاری‌های گسترده‌ای دارد

جدا از شرکت کنندگان بالا در این همکاری، در این تقسیم بندی سیستم‌های دیگری مانند NxGen، Mask Network، Pragma Ventures، Morningstar Ventures، HG Ventures، Formless Capital، Peech Capital، ZBS Capital، Mapleblock، Magnus Capital در زمینه سرمایه گذاری و فعالیت در این صندوق مشغول به کار هستند.

این سرمایه گذاری اصولی از سری اقداماتی است که باعث می‌شود تا این صندوق به سمت بازار حرکت کند و چندین نوع از پروتکل‌های موجود را معرفی و استفاده کنند. این پروتکل‌ها خود باعث می‌شوند تریدینگ متعادلی در فضای DEX برقرار شود. در مرحله ابتدایی، Primex بر این هدف است تا بر روی چندین زنجیره قرار گرفته تا از این طریق اتصال لازم برای DEX خود برای لیکویید شدن را فراهم کند.

” بسیار خوشحالیم که چنین حمایت گسترده‌ای از برترین سرمایه گذاران جهانی داریم. وجود چنین همکاری‌هایی باعث می‌شود تا صندوق مالی Primex بتواند فضای بین دو مورد از بزرگترین پروژه‌های حوزه دیفای از بین برود.از بین رفتن این فضا باعث تسهیل استفاده از این دو پروژه‌ها توسط سرمایه گذاران می‌شود”

Primex را می‌توان نوعی عضو بسیار تاثیرگذار برای آن دسته از افرادی دانست که به دنبال پورتفولیویی جذاب و کاربردی بدون نیاز با مداخله صرافی‌ها و یا پروتکل‌های متمرکز هستند. میزان همکاری صندوق Primex با پروتکل‌های مختلف مانند DEX بسیار گسترده و کلی است.

درباره Primex

این صندوق سرمایه گذاری را می‌توان یک پروتکل میان زنجیره‌ای در زمینه لیکویید شدن دانست که با سایر مکانیزم‌های امتیاز دهنده در ارتباط است. در این صندوق کاربران انعطاف و کارایی لازم برای مدیریت داده و سرمایه خود دارند و از این طریق در برابر ریسک‌های موجود در بازار، سرمایه خود حفظ می‌کنند.

منبع: https://thecryptobasic.com/2022/02/04/primex-finance-raises-5-7m-seed-funding-to-close-the-gap-between-dexs-and-lending-protocols/

Comments (0)
Add Comment