قرارداد اسپانسری بیت کوین برای تیم فوتبال آیندهوون

قرارداد اسپانسری بیت کوین، موضوعی است که می‌خواهیم امروز در این مقاله به آن بپردازیم. باشگاه فوتبال پی‌اس‌وی آیندهوون، یکی از باشگاه‌های فوتبال هلند است. حالا این باشگاه به اولین باشگاه فوتبال اروپایی تبدیل شده است که تمام مبلغ اسپانسری خود را به صورت بیت کوین دریافت کرده است. با ما همراه باشید تا این تیم و قرارداد اخیر آن را بررسی کنیم.

قرارداد اسپانسری بیت کوین

پس از امضای یک همکاری خاص با پلتفرم Anycoin Direct، باشگاه فوتبال هلندی پی‌اس‌وی آیندهوون به اولین باشگاه فوتبال اروپایی تبدیل شد که تمام مبلغ قرارداد اسپانسری خود را به‌صورت بیت کوین دریافت کرد.

پی‌اس‌وی این همکاری را در بلاگ رسمی خود اعلام کرد. این همکاری نیز تا دو فصل ادامه دارد. همچنین این شراکت برای ترویج ارزهای دیجیتال در اروپا، اولین در نوع خود به‌حساب می‌آید. این باشگاه در نتیجه این همکاری، ۴۰۰,۰۰۰ یورو برای هر فصل دریافت خواهد کرد.

«فرانس جانسن» مدیر بازرگانی پی‌اس‌وی گفت:

«احتمالات و آینده‌ای که دنیای ارزهای دیجیتال ارائه می‌دهد، بسیار نویدبخش است. به‌عنوان باشگاهی در قلب منطقه برین پورت، ما همیشه در حال نوآوری هستیم و ارزهای رمزنگاری شده به‌زیبایی در این قاب جا می‌گیرند.»

«لنرت ولمینگز» مدیر ارشد عملیات در Anycoin گفت:

«ما از کار کردن با پی‌اس‌وی بسیار هیجان‌زده هستیم. پرداخت با بیت کوین، نشان‌گر قدم بعدی برای مقبولیت و پذیرش ارزهای رمزنگاری‌شده در اروپاست.»

PSV اولین ورود خود را به دنیای ارزهای دیجیتال در آوریل ۲۰۲۱ انجام داد. درست زمانی که آنها قهرمانی در فینال جام ملت‌های اروپای ۱۹۸۸ خود را به‌صورت NFT درآورده و به‌فروش رساندند.

جمع بندی

قرارداد اسپانسری بیت کوین، موضوع مهمی بود که امروز در این مقاله به آن پرداختیم. باشگاه فوتبال هلندی آیندهوون پی‌اس‌وی با پلتفرم ارزهای دیجیتالی به‌نام Anycoin آغاز به همکاری کرد. در پی این همکاری، پی‌اس‌وی تمام مبلغ اسپانسری خود را به‌صورت بیت کوین دریافت نمود. این باشگاه بدین‌ترتیب اولین باشگاهی است که تمام قرارداد اسپانسری خود را به‌شکل ارز دیجیتال بیت کوین دریافت نموده است. ما امروز این باشگاه و قرارداد اسپانسری آن را بررسی کردیم. به‌نظر شما باز هم شاهد چنین قراردادهای اسپانسری خواهیم بود؟

Comments (0)
Add Comment