پلتفرم ارز دیجیتال QAN اولین بلاک چین مقاوم کوانتومی

پلتفرم ارز دیجیتال QAN حالا اولین بلاک چین مقاوم در برابر کوانتوم و سازگار با شبکه اتریوم دنیا را راه‌اندازی می‌کند.

پلتفرم ارز دیجیتال QAN

پلتفرم QAN، یک پلتفرم بلاک چین ترکیبی لایه ۱ مقاوم در برابر کوانتوم است. این پلتفرم حالا شبکه آزمایشی خود را راه‌اندازی می‌کند. این شبکه به مشارکت‌کنندگان اجازه می‌دهد که به لطف سازگاری با اتریوم شبکه آزمایشی QAN را به متاماسک (MetaMask) متصل کنند. همچنین آن‌ها می‌توانند در شبکه آزمایشی مقاوم در برابر کوانتوم QAN با توکن‌های این شبکه آزمایشی نیز معاملات را انجام دهند. پلتفرم QAN حالا با انتشار شبکه آزمایشی QAN اولین پلتفرم بلاک چین مقاوم کوانتومی بوده که با اتریوم نیز سازگار است.

شما برای درک بهتر این مقاله حتما نیاز دارید با مفهوم بلاک چیست آشنایی کامل داشته باشید.

موتور قرارداد هوشمند چندزبانه ماشین مجازی QAN که به آن QVM می‌گویند نیز پس از تکمیل برنامه زمانی آزمایشی داخلی خود، به آن اضافه خواهد شد.

پلتفرم QAN به‌عنوان یک پلتفرم لایه ۱ متحول‌کننده به وجود آمده است. توسعه‌دهندگان می‌توانند در این پلتفرم به هر زبان برنامه‌نویسی که می‌خواهند کدنویسی کنند. آن‌ها هیچ نیازی به یادگیری یک زبان قرارداد هوشمند جدید و عجیب ندارند. توسعه‌دهندگان و شرکت‌ها قادر خواهند بود تا قراردادهای هوشمند، اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز (DApps)، دیفای (DeFi)، دائو (DAO)، NFT، توکن‌ها، متاورس و راهکارهای وب ۳ مقاوم در برابر کوانتومی را بسازند. آن‌ها می‌توانند تمامی این پلتفرم‌ها را بر روی بلاک چین پلتفرم ارز دیجیتال QAN و با هر زبان برنامه‌نویسی که بلدند بسازند.

امکان چندزبانه پلتفرم QAN نهایتا منجر به پذیرش گسترده بلاک چین و موارد استفاده کاملا جدیدی از این فناوری می‌شود. این همان چیزی بوده که فضای ارزهای دیجیتال مدت زیادی است، در سر دارد. همین امر عواملی همچون استعدادیابی، توسعه و حفظ پایگاه داده را برای شرکت‌ها، قابل دسترس‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر می‌کند.

کاهش موانع ورود برای توسعه‌دهندگان و ساخت سریع‌تر و ایمن‌تر

پلتفرم QAN با ادغام با زبان‌های برنامه‌نویسی محبوب و آن‌هایی که به‌طور گسترده استفاده می‌شوند، یعنی تمام زبان‌های سازگار با لینوکس، از عهده پذیرش گسترده برمی‌آید. این پلتفرم همچنین از تکنولوژی‌های دواپس همچون داکر و کوبرنتس، پلتفرم‌های بزرگ ابری همچون آمازون AWS، مایکروسافت آزور، پلتفرم ابری گوگل و غیره و APIهای اوراکل و ایندکسینگی همچون چین لینک و پروتکل باند نیز برای پذیرش گسترده استفاده می‌کند.

پلتفرم QAN اولین بلاک چین لایه ۱ است که به توسعه‌دهندگان پس از هر توسعه قرارداد هوشمند جدید و هر تراکنش بلاک چین عمومی یا همان شبکه اصلی تا ابد پاداش می‌دهد. بدین ترتیب توسعه‌دهندگان می‌توانند در پلتفرم ارز دیجیتال QAN از بخش کد خود دوباره استفاده کنند.

«یوهان پولکساک» بنیان‌گذار و مدیر ارشد فناوری این پلتفرم گفت: «ما مفتخریم که اولین مدل اقتصادی را برای بلاک چین‌ها ساختیم. نویسندگان قرارداد هوشمند می‌توانند در آن انگیزه مالی لازم را برای ساخت تمام بخش‌های باکیفیت ثبت‌شده از نرم‌افزار که مجددا هم قابل استفاده هستند داشته باشند.»

پلتفرم QAN آماده حملات کامپیوتری کوانتوم است

دولت‌ها و شرکت‌های بزرگی همچون گوگل، هانی ول و IBM در رقابت توسعه محاسباتی کوانتوم هستند تا کیوبیت‌های کوانتوم را مقیاس کنند. بنا بر نقشه راه IBM، آن‌ها Model Condor را در سال ۲۰۲۳ منتشر خواهند کرد که کامپیوتر کوانتوم کیوبیت بیش از ۱,۱۲۱ است. این کامپیوتر می‌تواند رمزنگاری پشت ۹۹% از پلتفرم‌های بلاک چین امروزی را بشکند. پلتفرم QAN به‌عنوان پلتفرم بلاک چینی که تفکری رو به جلو دارد، در مقابل حملات محاسبه‌ای کوانتوم ایمن شده است.

«یوهان پولکساک» بنیان‌گذار و مدیر ارشد فناوری این پلتفرم گفت:

«من خوشحالم از آنکه اعلام کنم پلتفرم QAN، اولین پلتفرم بلاک چین لایه ۱ مقاوم در برابر کوانتوم و سازگار با اتریوم روی کره زمین است. انتشار شبکه آزمایشی آن، حقیقتا یک نقطه عطف مشخص در عمر پلتفرم ارز دیجیتال QAN محسوب می‌شود. این شبکه همچنین گواهی آن بوده که ارائه امنیت کوانتوم در عین حفظ سازگاری با ۹۹% از اکوسیستم کاملا امکان‌پذیر است. پلتفرم QAN تنها راهکار این چنینی در فضای ارزهای دیجیتال است. من خیلی به کل تیم برای تحقق این معجزه افتخار می‌کنم.»

درباره پلتفرم QAN

پلتفرم QAN، پلتفرم بلاک چین ترکیبی لایه ۱ مقاوم در برابر کوانتوم است. این پلتفرم به توسعه‌دهندگان و شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا قراردادهای هوشمند، اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز، دیفای، دائو، NFT، توکن‌ها، متاورس و راهکارهای وب ۳ را بر روی پلتفرم بلاک چین QAN با هر زبان برنامه‌نویسی بسازند.

قیمت لحظه ای ارز Qan

برای مشاهده قیمت لحظه ای ارز Qan می توانید از بخش قیمت ارزهای دیجیتال استفاده نمایید. در ضمن در آنجا میتوانید از آخرین وضعیت تکنیکال و همچینی آخرین مقالات منتشره در مورد آن نیز عطلاعات کسب کنید.

البته مفهوم قرارداد های هوشمند اولین بار بر روی بستر اتریوم مطرح شد و امروزه بلاک چین های جدید با ایده های جدید سعی در ارایه خدماتی بهتر یا خاصی دارند که QAN یکی از آنهاست. مطالعه اتریوم چیست قطعا دیدگاهی جذابی برای درک بهتر قرار دادهای هوشمند به شما خواهد داد.

منبع: https://thecryptobasic.com/2022/01/18/qanplatform-launches-the-worlds-1st-ethereum-compatible-quantum-resistant-blockchain/

بلاک چین
Comments (0)
Add Comment