پلتفرم دیجیتال رابین هود و امکانات جدید آن را از دست ندهید

پلتفرم دیجیتال رابین هود از پلتفرم‌های برتر ارزهای دیجیتال است که قصد داریم در مقاله امروز به این پلتفرم و امکانات جدید آن بپردازیم. این پلتفرم در حال حاضر یکی از پربحث‌ترین موضوعات ارزهای دیجیتال بوده چرا که در حال رونمایی از امکانات جدید و بسیار کاربردی خود است. رابین هود درحقیقت در پی آن است که کیف پول ارزهای دیجیتال و امکان انتقال این ارزها را در شبکه خود به‌وجود آورد. با ما همراه باشید تا امروز این پلتفرم و امکانات جدید آن را بررسی کنیم.

پلتفرم دیجیتال رابین هود

رابین هود (Robinhood) در روز چهارشنبه اعلام کرد که پس از انتظاری طولانی، کیف پول ارز دیجیتال خود را به‌همراه توانایی انتقال چنین ارزهایی، به‌وجود آورده است. این پلتفرم اقدامات گفته‌شده را بدان دلیل انجام داده است تا مشتریان قادر باشند که ارزهای دیجیتال را به دیگران انتقال داده و یا از آن‌ها دریافت کنند. طبق گفته این شرکت، در ماه اکتبر پیش رو، مشتریان منتخب رابین هود قادر خواهند بود تا این امکانات جدید را امتحان کنند.

بلاگ رابین هود نیز در این رابطه می‌نویسد:

«خبرها جدیدی در راه است و ما بسیار هیجان‌زده‌ایم که این خبرهای مهم را با شما به‌اشتراک بگذاریم. با شروع ماه بعد، اولین مشتریان ما قادر خواهند بود که امتحان کیف پول‌های ارزهای دیجیتال را در رابین هود امتحان کنند. ما تجربه و بازخورد آن‌ها را در بلاگ و توییتر خود به‌طور مرتب با شما به‌اشتراک می‌گذاریم. بدین‌ترتیب شما می‌توانید با ما همراه باشید تا نگاهی به آنچه که در حال ساخت آن هستیم، بیاندازید.

کیف پول‌های پلتفرم دیجیتال رابین هود به شما اجازه خواهند داد تا ارزهای دیجیتال خود را تنها با چند قدم، به داخل اپلیکیشن و خارج از آن انتقال دهید. بدین‌صورت که ارزهای دیجیتال خود را به آدرس‌های کیف پول دیگر فرستاده و ارزهای دیجیتال پشتیبانی‌شده را در حساب رابین هود خود دریافت کنید.»

امکانات جالب پلتفرم رابین هود

رابین هود به تمام مشتریان خود اجازه می‌دهد تا سال دیگر و ماه فوریه ۲۰۲۲ به این امکانات جدید ملحق شوند. این اعلامیه نیز یک روز پس از آن منتشر شد که خبرگزاری بلومبرگ گزارش کرد که رابین هود در حال تست کیف پول و امکانات انتقال ارز دیجیتال خود است. این خبرگزاری همچنین به یک نسخه بتا از اپلیکیشن آیفون آن‌ها نیز اشاره کرد.

رابین هود ادعا می‌کند که ارزهای دیجیتال به‌خوبی با هدف آن‌ها برای قراردادن امورمالی هر چه بیشتر در دسترس تمام افراد، هم‌راستاست. این پلتفرم در حال حاضر، قابلیت خرید و فروش ارزهای دیجیتال را به شما ارائه می‌دهد. ویژگی کیف پول، به کاربران اجازه می‌دهد تا ارزهای دیجیتال خود را در داخل و یا خارج از پلتفرم رابین هود ذخیره کرده و انتقال دهند.

این بدان معناست که کاربران می‌توانند ارزهای دیجیتال خود را به آدرس‌های کیف پول مختلف فرستاده و ارزهایی که با حساب آن‌ها سازگارتر است را دریافت کنند. پلتفرم دیجیتال رابین هود در حال حاضر از هفت ارز دیجیتال شامل: بیت کوین (BTC)، بیت کوین کش (BCH)، بیت کوین اس وی (BSV)، دوج کوین (DOGE)، اتریوم (ETH)، اتریوم کلاسیک (ETC) و لایت کوین (LTC) پشتیبانی می‌کند.

رابین هود از لحاظ ذخیره ارزهای دیجیتال در کیف پول نیز اعلام کرده است که قادر به پشتیبانی از عملکردهای امنیتی همچون احراز هویت دو مرحله‌ای، تأیید هویت و تأیید شماره تلفن و ایمیل نیز است.

جمع بندی

پلتفرم دیجیتال رابین هود یکی از پلتفرم‌های بسیار مهم در زمینه ارزهای دیجیتال است که در مقاله امروز به آن و امکانات جدیدی که ارائه می‌دهد، پرداختیم. این پلتفرم از پلتفرم‌های شناخته‌شده در این زمینه است که حالا جنجالی‌تر از گذشته نیز شده است. چرا که چندی پیش رابین هود اعلام کرد که در حال ارائه کیف پول و امکان انتقال ارزهای دیجیتال از سمت پلتفرم خود است. بدین‌ترتیب، کاربران قادر خواهند بود که به‌راحتی با استفاده از رابین هود، ارزهای دیجیتال بسیاری را معامله کرده و به داخل یا خارج از این اپلیکیشن انتقال دهند. ما امروز این پلتفرم و امکانات جدید آن را به‌طور کامل بررسی کردیم. نظر شما دررابطه با امکانات جدید رابین هود چیست؟

منبع:

https://thecryptobasic.com/2021/09/22/robinhood-bringing-long-awaited-cryptocurrency-wallet-and-transfer-

Comments (0)
Add Comment