راه‌اندازی بازار NFT راکوتن ژاپن

بازار NFT راکوتن ژاپن (Rakuten) حالا در حال راه‌اندازی است. در حقیقت «راکوتن»، آمازون ژاپن به‌شمار می‌رود. این آمازون حالا در حال راه‌اندازی بازار NFT مخصوص به خود بوده و به‌زودی این بازار را راه‌اندازی می‌کند. با ما همراه باشید تا این خبر را با جزئیات بیشتری بررسی کنیم.

بازار NFT راکوتن ژاپن

راکوتن (Rakuten) بیش از ۱۲۵ میلیون مشتری در سرتاسر جهان دارد. با وجود این، آن‌ها در حال حاضر بازار NFT یا همان توکن‌های غیرقابل‌معاوضه خود را در کشور ژاپن راه‌اندازی کرده‌اند.

این بازار NFT جدید راکوتن در حقیقت توکن‌های NFT را در حوزه‌هایی همچون ورزش و سرگرمی، هدف خود قرار داده است. وجود بازار، خرید و فروش توکن‌های NFT را برای کاربران آن‌ها، آسان می‌کند و هدف اصلی از راه‌اندازی آن چنین چیزی به‌نظر می‌رسد. بازار NFT راکوتن همچنین پلتفرمی را در سال ۲۰۲۳ یا دیرتر نیز توسعه خواهد بخشید. این پلتفرم هم به نوبه خود به دارندگان مالکیت فکری (IP) در ژاپن، اجازه می‌دهد که راهکارهای مخصوص خود را بسازند. آن‌ها با تولید این راهکارها قادرخواند بود که به‌راحتی NFTها را صادر کرده و بفروشند.

در روز ۲۵ام فوریه، اتفاق مهمی در بازار NFT راکوتن ژاپن رخ داد. در این روز،‌ اولین NFT در این بازار به فروش رسید. این فروش تاریخی شامل NFTهایی بود که به سریال تلویزیونی علمی تخیلی «اولترامن» (Ultraman) اشاره داشتند. پس از آن، راکوتن برنامه داشت تا NFTهایی را با الهام از نمایش‌های معروف شبکه تلویزیونی ژاپنی TV Asahi Corporation تولید کند.

کشور ژاپن، جمعیتی بیش از ۱۲۶ میلیون نفر دارد. این کشور به‌علاوه به فرهنگ پاپ نیز مشتاق است که می‌تواند کاری کند این کشور، پذیرش ارزهای دیجیتال و NFTها را هدایت کند. NFTها در چند وقت اخیر با سرعتی باورنکردنی در حال رشد در ژاپن هستند. صرافی محلی ژاپنی کوین چک (Coincheck) در مارس سال ۲۰۲۱، بازار NFT آن‌ها را راه‌اندازی کرد. حالا هم راکوتن در حال راه‌اندازی بازار NFT مخصوص خود است که NFTها را بیش از پیش در ژاپن افزایش خواهد داد.

منبع: https://thecryptobasic.com/2022/02/27/the-amazon-of-japan-rakuten-launches-its-own-nft-marketplace/

Comments (0)
Add Comment