RAMP چیست؟ اهداف و وجه تمایز آن با رمزارزهای دیگر در چیست؟

در این مقاله سعی داریم به پاسخ این سوال که RAMP چیست بپردازیم و با توکن آن به نام (RAMP) بیشتر آشنا ‌شویم. رمپ (RAMP) یکی از توکن‌های بر پایه اتریوم است. این نوع توکن‌ها در حال حاضر بخش بزرگی از تمام بلاکچین‌های معرفی شده را تشکیل می‌دهند و علت آن توانایی و قابلیت‌های بلاکچین اتریوم و پشتیبانی قوی این سیستم از رمزارزهای دیگر است. اتریوم درواقع توکن نسل دوم است و بسیاری از امکانات و قابلیت‌های آن بر روی بلاکچین‌های دیگر وجود ندارد.

RAMP در حال حاضر ۱۲۰ میلیون سکه در حال گردش در بازار دارد و مجموع سکه‌های آن طبق اعلام سازندگانش قرار است به ۱ میلیارد برسد.  قیمت این توکن در حال حاضر معادل ۰.۰۳ دلار آمریکاست و در رتبه ۸۲۲ قرار دارد.

اهداف پروژه RAMP چیست؟ و چه ویژگی‌هایی دارد؟

RAMP DEFI نظر بر این دارد که سرمایه ذخیره شده در بلاکچین‌های غیر ERC20 (رمزارزهای بر پایه اتریوم) در یک stablecoin (رمزارزهایی با قیمت نسبت ثابت برای تثبیت نواسانات بازار که با ارزهای فیات، دارایی‌ها و کالاهای رایج مبادلات ارزی قابل معاوضه است) مانند “rUSD” که از بلاکچین اتریوم منتشر می شود، وثیقه گرفته شود. همینطور، کاربران در بلاکچین اتریوم می‌توانند “eUSD” را با واریز پول‌های پایدار ERC20 خود در استخر نقدینگی RAMP’s eUSD ضرب کنند. دارندگان rUSD و دارندگان eUSD می‌توانند جفت رمزارز rUSD / eUSD را آزادانه قرض بگیرند، وام دهند یا مبادله کنند و یک رمپ نقدینگی یکپارچه، برای کاربرانی که سرمایه قفل شده در سهام دارند، ایجاد کنند. دیگر مطالب مرتبط را بخوانید.

ویژگی‌های سکه RAMP چیست؟

این رمزارز که تمام توان خود را بر سر جاری کردن و استفاده آزادانه از رمزارزها در مبادلات و معاملات مختلف داشته است، هم اکنون در حال ثبت قرارداد پشتیبانی با بسیاری از شرکت‌ها و صرافی‌های معتبر است. این گونه معاملات به شدت بر اعتبار و ارزش این رمزارز خواهد افزود. در نظر داشته باشید که این رمزارز یکی از تازه ترین رمزارزهای بازار است و با توجه به مسیر کلی این پروژه “باز کردن قفل سرمایه‌ها و کاربردهای نقدینگی از دارایی های انباشته شده” قطعا خواهان و همچنین رقبای بسیاری خواهد داشت. بیشتر بخوانید.

حرف آخر

این رمزارز که به تازگی وارد بازار شده است، مانند اکثر رمزارزهای بر پایه اتریوم موفقیت اصلی خود را بر پایه نسل آینده این رمزارز یعنی اتریوم ۲.۰ پایه گذاری کرده است و در حال حاضر پیش بینی رشد قیمت آن نیاز به زمان بیشتری دارد. هرچند در صورت موفقیت نسل بعدی اتریوم، قابلیت رشد این سکه بسیار بالا خواهد بود.

Comments (6)
Add Comment
  • بردیا

    سلام
    این ارز رو در چه صرافی میشه خرید ؟

    • Admin

      میتونین از طریق صرافی نا مرکز یونی سواپ اقدام به خرید این ارز بکنین

  • مرتضی ب

    یکی از پرپتانسیل ترین ارزهای دنیا برای ی صعود طولانی مدت، بعد از کف سازی و جمع آوری و افزایش ورود نقدینگی بنظر میرسه Ramp از دوره نقاهت بیرون آمده است.

  • سپیده

    از نگارش این مقاله کاملا سازنده خیلی تشکر میکنم، موفق باشید.

    • Admin

      ممنون از لطفتون
      در ضمن هر روز مقالات جالبی هم در زمینه کریپتو کارنسی در صفحه ایسنتا گراممون منشتر میشه خوشحال میشیم ما رو در انیستا هم فالو کنید

  • مشتق کسینوس x

    این رمز ارز معرکه س . تیم پشتیبانی قوی داره . تارگت میان مدته یکسال اش ۲و نیم دلار هست . در صورت فول تارگت شدن ۹۵۰ درصد در مدت یکسال سود دهی داره .