تحلیل قیمت رمزارزها در ۲۵ خرداد

افزایش قیمت بیت کوین به ۴۰ هزار دلار و تحلیل قیمت رمزارزها در ۲۵ خرداد علامت های را نشان می دهد که ممکن است نشانه شروع روند کاهشی باشد.

اخبار مثبت در مورد بیت کوین

بیت کوین روز گذشته را با روند صعودی آغاز کرد. دلیل این روند صعودی اخبار مثبتی بود که در هفته گذشته اعلام گردید. این اخبار صعودی باعث شکستن مقاومت ۴۰ هزار دلار بیت کوین شد. از جمله اخباری که باعث رشد قیمت بیت کوین شد، توییت ایلان ماسک مدیر عامل تسلا بود. او در توییت جدید خود اعلام کرد که اگر برقی که ماینرها برای استخراج استفاده می کنند، بیش از ۵۰ درصد آن توسط منابع پاک تامین شود. این شرکت خودروسازی پرداخت از طریق بیت کوین را به روش های پرداختیش می افزاید.

خبر دیگری که باعث رشد شاخص بیت کوین شد توصیه پل تودور جونز (Paul Tudor Jones) سرمایه گذار و کارآفرین بزرگ آمریکایی بود. او می گوید در حال حاضر من برای سرمایه گذاری ۵ درصد بیت کوین، ۵ درصد طلا، ۵ درصد پول نقد و ۵ درصد کالا را انتخاب می کنم. اینکه او بیت کوین را با دیگر کالاهای سرمایه ای برابر می داند خبر مثبتی در مورد رمزارزها است. همچنین جونز اظهارات بانک فدرال امریکا که افزایش نرخ تورم موقتی است نیز اشتباه دانست.

از سوی دیگر شرکت مایکراستراتژی اعلام کرد که قصد دارد ۵۰۰ میلیون دلار بیت کوین خریداری کند. این شرکت فناوری اطلاعات پیش از این نیز در چندین مرحله بیت کوین خریداری کرده بود. در حال حاضر شرکت مایکراستراتژی ۹۰.۷۵ بیت کوین دارد.

این اخبار نشان داد که افت قیمت بیت کوین در هفته گذشته در اصل این رمزارز تغییری ایجاد نکرده است. بنابراین، ممکن است با ثبات قیمت بیت کوین دوباره نظر سرمایه گذاران نهادی به این بازار جلب شود. اما این سوال پیش می آید که آیا افزایش تقاضا بیت کوین می تواند منجر به بهبود بازار رمزارزها شود؟ بیایید در ادامه نگاهی به تحلیل قیمت رمزارزها در ۲۵ خرداد بیندازیم.

جفت ارز بیت کوین و دلار

قیمت بیت کوین در ۱۳ ژوئن افزایش یافت و بالاتر از خط مقاومت الگوی مثلث کاهشی قرار گرفت. این روند بی اعتبار کرد این نظریه را که وضعیت نزولی بازار شروعی برای بازار گاوی است. خریداران امروز همچنان به خرید ادامه می دهند و فشار می آورند به قیمت تا آن را به بالای ۴۰ هزار دلار برسانند.

میانگین متحرک ساده ۲۰ روزه (۳۶۷۷۹ دلار) که موازی شد و شاخص قدرت نسبی که (RSI) افزایش یافته و وارد بخش مثبت شد، نشان می دهد فشار فروش بیت کوین کاهش یافته است.

جفت ارز دلار و بیت کوین اکنون در تلاش هستند که به سمت میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۴۴۵۷۱ دلار) حرکت کنند. این میانگین ممکن است به عنوان یک مقاومت سخت عمل کند. اگر قیمت از این مقاومت پایین تر بیایید. اما میانگین متحرک ساده ۲۰ روز آن را پشتیبانی کند. این نشان می دهد که تمایل بیت کوین به سمت بازار گاوی است.

شکست مقاومت میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه احتمالا نشانه تغییر روند و سپس رسیدن به محدود قیمت ۵۱۴۸۳ دلار است. این دورنما گاوی می تواند خنثی شود اگر قیمت این جفت ارز کاهش یابد و به زیر سطح حمایت ۳۴۶۰۰.۳۶ دلار برسد. این حرکت اشاره می کند به اینکه معامله گران در رالی های کوچک دامپینگ کنند.

جفت ارز اتریوم و دلار

با تحلیل قیمت رمزارزها در ۲۵ خرداد متوجه می شویم که اتریوم در ۱۲ ژوئن به زیر خط حمایتی مثلت متقارن رسیده است. اما خرس ها نتواسته اند سطح پایین را حفظ کنند. این اشاره دارد به اینکه تعداد خریداران تجمیع کننده در حال کاهش است.

این نشان می دهد روند جفت ارز اتریوم و دلار در ۱۳ ژوئن تغییر کرده است. و گاوها در حال تلاش که قیمت را به بالای میانگین متحرک ساده ۲۰ روزه (۲۵۸۱ دلار) برسانند. در صورتی که آن ها موفق شوند، جفت ارزها می توانند به محدود خط مقاومت مثلث برسند.

یک شکست مقاومت و بسته شدن قیمت بالای مثلث و میانگین متحرک ساده ۵۰ روز (۲۹۴۰) نشان می دهد که روند نزولی به پایان رسیده است. پس از این شکست قیمت این جفت ارز می تواند تا سطح ۷۸.۶ درصد فیبوناچی اصلاح شود و به سطح قیمت ۳۸۰۶.۹۱ دلار برسد.

این چشم انداز مثبت بی اعتبار می شود. اگر قیمت جفت ارز اتریوم و دلار از سطح فعلی یا مقاومت سربار پایین تر بیاید و به زیر ۲۲۰۰ دلار برسد. این روند می تواند باعث کاهش شدید قیمت اتریوم و رسیدن ان به ۲۰۷۹ دلار و سپس ۱۷۲۸.۷۴ دلار شود.

جفت ارز بی ان بی و دلار

قیمت بی ان بی تغییر جهت داد از ۱۳ ژوئن و گاوها توانسته اند قیمت را به بالای میانگین متحرک ساده ۲۰ روزه (۳۶۴ دلار) برسانند. این نشان می دهد که گاوها به صورت تهاجمی از روند حمایت می کنند.

اگر گاوها بتوانند قیمت بالاتر از میانگین متحرک ساده ۲۰ روزه را حفظ کنند. قیمت جفت ارز بی ان بی و دلار ممکن است به ۴۳۳ دلار نیز برسد. این سطح از قیمت احتمالا به عنوان مقاومت عمل می کند. اما اگر گاوها بتوانند قیمت ها را بالاتر ببرند، الگوی مثلت افزایشی کامل می شود.

هدف عینی این وضعیت گاوی رسیدن به قیمت ۶۰۹ دلار است. افزایش تدریجی میانگین ساده متحرک ۲۰ روزه و شاخص قدرت نسبی به بالای ۴۶ نشان دهنده تلاش خریداران برای بازگشت است.

با این حال، اگر قیمت از سطح فعلی پایین تر بیایید و خط روند به سمت پایین شکست شود، مشخص می گردد که عرضه بیشتر از تقاضا است. اگر این حالت رخ دهد قیمت این جفت ارز ابتدا به ۲۹۱.۰۶ و سپس به ۲۱۱.۷۰ می رسد.

جفت ارز کاردانو و دلار

تحلیل قیمت رمزارزها در ۲۵ خرداد نشان دهنده سقوط قیمت کاردانو در ۱۱ ژوئن به زیر خط روند است. اما خرس ها نتواستند این سطح پایین را حمایت کنند. این نشان می دهد که خرید گاوها در حال کاهش است.  آلت کوین در ۱۳ ژوئن از خط روند بالاتر رفتند. و گاوها در حال حاضر در تلاش هستند که  به قیمت برای حرکت به سمت بالای میانگین فشار بیاورند.

اگر آن ها بتوانند به درستی این روند را مدیریت کنند؛ قیمت جفت ارز کاردانو و دلار به بالای ۱.۹۴ می رسد. البته آن ها با چالش بزرگ خرس ها باید در این روند مقابله کنند. اگر چه یک شکست و بسته شدن بالای این مثلث نشان می دهد اصلاح تمام شده است.

برخلاف این روند، اگر قیمت کاهش یابد و به پایین میانگین برسد. قیمت این جفت ارز به ۱.۳۳ دلار می رسد. شکست مقاومت و کاهش قیمت به زیر این سطح حمایتی نشانگر ضعف و کاهش قیمت این رمزارز تا ۱ دلار است.

جفت ارز دوج و دلار

دوج کوین قصد دارد که خط گردن الگوی سر و شانه را تغییر بدهد. این نشان می دهد گاوها قصد دارند از این مقاومت حمایت کنند. اگر خریدارای بتوانند قیمت را به بالای میانگین متحرک ساده ۲۰ روزه (۰.۳۴ دلار) برسانند. این آلت کوین حرکت خود را به سمت میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۰.۴۰ دلار) شروع می کند.

خرس ها احتمالا در مقابل میانگین ساده ۵۰ روز مقاومت خواهند داشت. اگر قیمت از مقاومت پایین تر بیایید. قیمت جفت ارز دوج و دلار می تواند تا خط گردن سقوط کند و برای چند روز بازار بدون روند باقی بماند.

میانگین متحرک ساده موازی و شاخص قدرت نسبی زیر ۴۶ نشانگر یک بازار بدون روند در کوتاه مدت است. این دورنما بی اعتبار است. اگر خریداران قیمت را به بالای ۰.۴۵ دلار برسانند یا قیمت این جفت ارز به زیر خط گردن برسد.

جفت ارز ریپل و دلار

طبق تحلیل قیمت رمزارزها در ۲۵ خرداد، ریپل در طی روز گذشته زیر سطح میانگین ساده متحرک ۲۰ روزه (۰.۹۲ دلار) معامله می شود. اما خرس ها نتوانسته اند قیمت ها را به پایین تر از خط حمایتی ۰.۷۵ برسانند. این نشان می دهد که گاوها روی سطح پایین تر تجمیع کرده اند.

میانگین ساده متحرک ۲۰ روزه در حال موازی شدن و شاخص قدرت نسبی بالای ۴۴، نشان می دهد گاوها در تلاش برای برگشت هستند. یک شکست و بسته شدن بالا میانگین متحرک ۲۰ روزه، می تواند نشانه اولیه برای پایداری قیمت ها باشد. این نشان می دهد که معامله گران خرید خود را از سرگرفته اند.

این می تواند قیمت را به سمت بالای ۱.۱۰ دلار حرکت دهد. در حالی که خرس ها تلاش می کنند از این سطح به صورت تهاجی حمایت کنند. اگر خریداران برای افزایش قیمت به سطح بالاتر فشار بیاورند. قیمت جفت ارز ریپل و دلار می تواند به بالای میانگین متحرک ۵۰ روزه (۱.۱۹ دلار) برسد. این نمای مثبت بی اعتبار می شود اگر قیمت ها کاهش یابد و به زیر ۰.۷۵ دلار برسد.

تحلیل قیمت رمزارزها در ۲۵ خرداد پولکادات و دلار

روند قیمتی پولکادات در چند روز گذشته یک الگوی مثلثی متقارن را تشکیل داده است. این نشان دهنده قرارگیری بازار بین گاوها و خرس ها است.

میانگین متحرک ۲۰ روزه (۲۲.۹۸ دلار) و شاخص قدرت نسبی بالا ۴۸ نشان می دهد که احتمالا در کوتاه مدت بازار بدون روند است. با این حال، اگر گاوها بتوانند قیمت را به بالای خط مقاومت برسانند، قیمت این جفت ارز رشد می کند. در شروع قیمت آن ها به محدود ۳۱.۲۸ دلار می رسد و سپس تا ۴۱.۴۰ دلار بالا می رود.

در مقابل، اگر قیمت به پایین تر از خط مقاومت برسد. خرس ها می توانند تلاش کنند که قیمت را تا ۱۹.۵۰ دلار برسانند. اگر آن ها موفق شوند، قیمت این جفت ارز به سمت حمایت بحرانی ۱۵ دلار حرکت می کند.

جفت ارز یونی سواپ و دلار

تحلیل قیمت رمزارزها در ۲۵ خرداد نشان می دهد که یونی سواپ بین خط حمایت ۲۱.۵۰ دلار و ۳۰ دلار در چند روز گذشته معامله می شود. اگرچه خرس ها سعی در رساندن قیمت به زیر ۲۱.۵۰ دلار در ۱۲ و ۱۳ ژوئن  داشتند. اما آن ها نتوانستند قیمت ها را به سطح پایین تر برسانند. این نشان می دهد که گاوها این رمزارز را زیر قیمت ۲۱.۵۰ دلار خریداری کردند.

این محدود احتمالا با مقاومت رو به پایین سخت روبرو می شود. این نشان می دهد که خرس ها هنوز دست از مقابله برای کاهش قیمت برنداشته اند. اگر قیمت ها به پایین تر از سطح جاری برسند. فروشندگان می توانند قیمت جفت ارز یونی سواپ و دلار را به پایین تر از سطح ۲۰.۲۳ تا ۲۱.۵۰ برسانند.

در صورت موفقیت، قیمت این جفت ارز ابتدا به ۱۶.۴۹ دلار سقوط و سپس به ۱۳.۰۴ دلار می رسد. برخلاف این فرض، اگر گاو قیمت را به بالاتر از روند نزولی برسانند، قیمت ممکن است به سمت میانگین متحرک ۲۰ روزه (۲۵.۴۵ دلار) حرکت کند.

اگر قیمت به کمتر از میانگین متحرک ۲۰ روزه برسد، این نشان می دهد که روند منفی ادامه دارد. در حالی که اگر گاوها بتوانند قیمت را به بالای میانگین ۲۰ روزه برساند. قیمت این جفت ارز به بالای ۳۰ دلار می رسد.

قیمت جفت ارز لایت کوین و دلار

لایت کوین در شکستن خط مقاومت بالا یا پایین مثلث متقارن ناموفق بود. زیرا گاوها با خرید از خط حمایتی و خرس ها با فروش از خط مقاومت پشتیبانی کردند. اگر قیمت به اوج برسد بدون اینکه مقاومت بشکند. این الگو نامعتبر خواهد شد.

گاوها در حال حاضر تلاش می کنند قیمت را به بالای خط مقاومت ببرند. اگر آن ها موفق به تقویت قیمت در بالای مثلث شوند. این نشان می دهد که خریداران به بازی برگشته اند. این می تواند درهای حرکت به سمت قیمت ۲۲۵ دلار و سپس میانگین متحرک ۵۰ روزه (۲۳۷ دلار) باز کند.

به همین ترتیب، اگر قیمت از سطح فعلی پایین تر بیایید. خرس ها می توانند تلاش کنند تا قیمت جفت ارز لایت کوین و دلار را به زیر خط حمایت برسانند. اگر این اتفاق رخ دهد قیمت ابتدا به ۱۴۰ دلار و سپس به ۱۱۵.۳ دلار می رسد.

تحلیل قیمت رمزارزها در ۲۵ خرداد جفت ارز بیت کوین کش و دلار

بیت کوین کش در چند روز گذشته داخل الگوی مثلث کاهشی معامله شده است. در حالی که شکست حمایتی کامل شده و قیمت زیر ۵۳۸.۱۱ دلار بسته شده است.

تحلیل بیت کوین کش

اگر این اتفاق رخ دهد، قیمت جفت ارز بیت کوین کش و دلار شاهد حمله تهاجی فروشندگان و افت قیمت تا ۴۰۰ دلار و سپس تا ۳۷۰ دلار خواهد بود. روند نزولی تدریجی میانگین متحرک ۲۰ روز (۶۵۶ دلار) و شاخص قدرت نسبی در بخش منفی نشان می دهد که کمترین مقاومت در جهت نزولی شدن قیمت وجود دارد.

اگر گاوها قیمت را به بالای خط روند نزولی برسانند، این دورنما بی اعتبار می شود. چنین حرکتی می تواند چندین حمله خرسی را از بین ببرد. در نتیجه یک فشار کوتاه مدت ایجاد می شود  که قیمت را به بالای میانگین متحرک ۵۰ روزه (۸۹۴ دلار) برساند.

سخن اخر

این هفته با خبرهای مثبت آغاز شد و قیمت بیت کوین به صورت دلپذیری به این اخبار واکنش نشان داد. پس از چندین روز که قیمت بیت کوین کاهشی بود و تا به نزدیکی ۳۰ هزار دلار نیز رسید. این رشد قیمتی می تواند برای بسیاری از معامله گران خوشحال کننده باشد.

اما به نظر شما آیا این روند افزایشی قیمت ادامه دارد؟

آیا بیت کوین می تواند مقاومت ۴۲ هزار بشکند؟

ما در رمزارز مارکت سعی می کنیم اخبار این بازار را به سرعت ارائه دهیم که بتوانید به صورت دقیق برای سرمایه گذاری در این بازار تصمیم بگیرید.

منبع:

https://cointelegraph.com/news/price-analysis-6-14-btc-eth-bnb-ada-doge-xrp-dot-uni-ltc-bch

Comments (0)
Add Comment