شراکت Realm با  Alkimi و امکانات آن

شراکت Realm با Alkimi خبر جدید دنیای ارزهای دیجیتال بوده که سروصدای زیادی به پا کرده است. این شراکت می‌تواند تبلیغات را به متاورس بیاورد.

شراکت Realm با Alkimi

Realm امروز شراکتی جدید را با صرافی Alkimi اعلام می‌کند. این همکاری، فضای تبلیغاتی بدون تقلب، شفاف و پایداری را در متاورس Realm به وجود می‌آورد. این شراکت، بسیار هیجان‌انگیز و مشارکت سودمند متقابلی برای هر دو شرکت است. دلیل این امر نیز آن بوده که ارزش‌های اصلی Realm با رسالت Alkimi در یک راستاست و هر دوی آن‌ها قصد دارند تا تبادل ارزش میان تبلیغ‌کنندگان، ناشران و کاربران را بازگردانند.

Alkimi، صرافی تبلیغاتی غیرمتمرکز و پایداری بوده که بر روی هایپرگراف Constellation ساخته شده است. Realm نیز از فناوری Alkimi استفاده خواهد کرد تا بازیکنان را برای درآمدزایی از تبلیغات تشویق نماید.

مدل فراگیر متاورس Realm، تجربه کاربر را اولویت خود قرار داده و به بازیکنان، مالکیت موجودات و دیگر آیتم‌هایی را می‌دهد که درون بازی به‌دست آورده‌اند. Realm به‌دنبال تکامل آینده و ساختن آن است. بنابراین نیاز خاصی برای ساخت تبلیغاتی در متاورس وجود دارد که اهرم مشارکت با برندها را امکان‌پذیر سازد.

در عین حال چنین چیزی به مشتریان هم اجازه می‌دهد که یا شراکت کرده و از محتوای برند و سفارشی لذت ببرند یا انصراف دهند و قدرتی را که بر حاکمیت داده خود دارند، حفظ کنند.

«متیو لاربی» مدیرعامل و از بنیان‌گذاران Realm درباره شراکت Realm با Alkimi گفت: «تبلیغات، بخش اصلی بیشتر اپلیکیشن‌های اجتماعی موجود هستند. اما این توافق هم برای کسی که داده را می‌سازد و هم برای تبلیغ‌کننده‌ای که سعی در تأیید هزینه‌ها نهایی خود دارد، بسیار بد بوده است.»

او افزود: «شراکت این دو شرکت به ما توانایی دستیابی به جریان‌های درآمدی فوق‌العاده‌ای را از طریق اشکال تبلیغاتی گوناگون موجود می‌دهد. سپس نیز اجازه می‌دهد که آن درآمد را با بازیکنی که دیتا را به شکلی شفاف تولید کرده است، به‌اشتراک بگذاریم.»

همکاری جدید Realm و امکانات فوق‌العاده آن

«بن پوتلی» مدیرعامل و از بنیان‌گذاران صرافی Alkimi نیز بدین شکل نظر خود را اعلام کرد که متاورس «به‌سرعت به شبکه‌ای تبدیل می‌شود که تبلیغ‌کنندگان، آن را در استراتژی‌های خود قرار می‌دهند. کار با Realm به ما اجازه می‌دهد تا به تبلیغ‌کنندگان کمک کنیم که به روشی کارآمد و شفاف، کاربران خود را در متاورس‌ها پیدا کنند.»

شراکت Realm با Alkimi می‌تواند انقلابی در این عرصه به پا کند. این شرکت‌ها به آینده تبلیغات در متاورس که ما با هم در حال ساختن آن هستیم، مشتاق و امیدوارند.

درباره متاورس Realm

Realm، متاورس تحت تأثیر جامعه، بازی برای کسب درآمد و موبایلی اولی است که به گیمرها، بازیکنان و هنرمندان اجازه می‌دهد میکروورس (microverse) یا جهان کوچک NFT شخصی‌سازی شده مخصوص به خود را بسازند. تولیدکنندگان می‌توانند موسیقی، هنر و بازی‌های خاصی را به قلمروهای خود بیاورند. تمام جهان‌های زنده می‌توانند به‌عنوان یک NFT ERC-1155 به وجود آمده و در بازار اپن سی (OpenSea) معامله شوند. از طرف دیگر، بازیکنان نیز می‌توانند NFTها را در محیط‌ها و تجربه‌هایی که تولیدکنندگان آن‌ها متصور شده‌اند، کشف، معامله، جمع‌آوری و نظارت کنند.

درباره صرافی Alkimi

صرافی Alkimi، جایگزینی غیرمتمرکز برای صرافی‌های تبلیغی برنامه‌ای قدیمی و ناکارآمد بوده که مأموریت آن بازگرداندن مبادله ارزش میان تبلیغ‌کنندگان، ناشران و کاربران است. Alkimi در هایپرگراف شبکه Constellation ساخته شده که فناوری بلاک چینی انقلابی محسوب می‌شود و مورداعتماد وزارت دفاع ایالات متحده آمریکاست. این صرافی به ما اجازه می‌دهد که سریع‌ترین راهکار با مقیاس‌پذیری بی‌نهایت و ۰% تقلب، هزینه‌های تراکنش بسیار کم و شفافیت سر به سر کاملی را به همه ارائه دهیم. شراکت Realm با Alkimi این امکانات را گسترش می‌دهد.

ما صرافی Alkimi را ساختیم تا مبادله ارزش موردنظر میان کاربران، ناشران و تبلیغ‌کنندگان را دوباره از نو بسازیم. ما به دنیایی متفاوت باور داریم که می‌تواند از رویدادی فاجعه‌آمیز متولد شود؛ زمانی که ID ناپدید شود به‌نظر می‌رسد که دیگر چیزی نداریم و درست در همان زمان است که می‌توانیم چیزی فوق‌العاده را تولید کنیم.

در جایی که کاربران تبلیغ‌های کمتر و بهتری را می‌بینند، تبلیغ‌کنندگان به مخاطبی درگیر دست پیدا کرده و ناشران دوباره کنترل ابزارهایی برای موفقیت خود را به‌دست می‌آورند. به همین ترتیب آن‌ها می‌توانند به تولید محتوای خلاقانه و مبتکرانه ادامه دهند. صرافی Alkimi به شما کمک می‌کند که محصولات تبلیغاتی بسازید. به یاد داشته باشید که باغ‌های دیواری وب باز، موفقیت را ثابت کرده‌اند. برای اطلاعات بیشتر درباره Constellation به لینک https://www.constellationr.com/ و برای اطلاعات بیشتر درباره Alkimi به لینک https://alkimiexchange.com/ مراجعه کنید.

منبع: https://thecryptobasic.com/2022/02/23/realm-is-partnering-with-alkimi-to-bring-ads-into-the-metaverse/

Comments (0)
Add Comment