رکورد جدید معامله ملک با رمزارز

عصر روز دوشنبه ۲۷ می یک پنت هاوس لوکس در سواحل میامی به قیمت ۲۲.۵ میلیون دلار با ارز دیجیتال معامله شد. تا رکورد معامله ملک با رمزارز شکسته شود.

بر اساس توافق خریدار و فروشنده هویت آنها و نوع ارز استفاده شده ناشناس باقی مانده است .

این پنت هاوس با قیمت متر مربعی حدود ۴۷۸۰۰ دلار از گران ترین املاک منطقه است. این ملک در طبقه نهم واقع شده و دارای چهار اتاق خواب، چهار سرویس بهداشتی و یک تراس ۲۷۵ متر مربعی است که رو به اقیانوس قرار گرفته است.

طراحی این مجموعه بر عهده معمار ایتالیایی آنتونیو سیتریو (Antonio Citterio) بوده که به طراحی پروژه های پیچیده مشهور است.

این ملک گران ترین ملکی بوده که تا به حال با ارزهای دیجیتال معامله شده است. همچنین رکورد انجام سریع ترین معامله را نیز شکسته است. طی مدت تنها ۱۰ روز تمام توافقات لازم بین فروشنده و خریدار به انجام رسیده است.

رابطه صنعت املاک و ارز دیجیتال

معامله ملک با رمزارز ها از سال ۲۰۱۴ در بازار املاک شروع شده است. تا پیش از آن صنعت رمزارز و املاک چندان رابطه نزدیکی نداشتند. دلیل آن هم ارتباط تنگاتنگ صنعت املاک با بانک داری سنتی و روش های پرداخت مرسوم بود. معامله اخیر اولین معامله ملک با استفاده از ارز دیجیتال در میامی بود که رقم آن انتظار بی صبرانه بازار برای چنین اتفاقی را نشان می دهد. این معامله هفت سال بعد از ورود رمزارز ها به عرصه معاملات ملکی ثابت کرد که رمزارز ها توانایی ایجاد تغییرات متحول کننده ای دارند.

مالکان این پروژه در کمتر از دو هفته که از اعلام آمادگی شان برای فروش این برج با ارزهای دیجیتال گذشته بود پیشنهادهای قابل توجهی دریافت کردند. که در نهایت امضای قرارداد فروش پنت هاوس این برج رکورد گران ترین معامله ملک با رمزارز را در جهان شکست.

نتیجه گیری

رکورد ثبت شده برای معامله ملک با رمزارز در میامی بار دیگر ثابت کرد که رمزارز ها قطعا در آینده نقشی جدی در اقتصاد جهانی خواهند داشت. با وجود نوسانات قیمت بیت کوین و خرید و فروش رمزارز آینده معامله ملک با رمزارز روشن خواهد بود.   

آیا شما تا به حال معامله با رمزارز ها را تجربه کرده اید؟

تاثیر ارتباط بیشتر صنعت رمزارز و املاک بر خرید و فروش بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال چه خواهد بود؟

اخبار آخرین معاملات تجاری استفاده از رمزارز ها در رمزارز مارکت بخوانید.

https://www.coindesk.com/miami-beach-luxury-penthouse-crypto-purchase

Comments (0)
Add Comment