فعال یوتیوب و پشیمانی از فروش بیت کوین

 امروز یکی از فعالان یوتیوب ۳۷ بیت کوین را برای خرید ماشین های اسپرت هوندا خرج کرد. او ۱.۸ میلیون دلار بیت کوین را برای خرید این خودرو های ورزشی دست دوم در نظر گرفت. به نظر می رسد با افزایش قیمت بیت کوین این فرد نیز اکنون احساس پشیمانی از فروش بیت کوین را به خوبی احساس می کند.

 شیفته خودروهای هونداست با انتشار یک ویدیو در یوتیوب به همه نشان داد که چطور با استفاده از یک مشت بیت کوین دو خودروی اسپرت دست دوم را خریداری کرده است. او که در فضای شبکه های اجتماعی با نام NSXTRA شناخته می شود در شانزدهم فوریه ویدیو دیگری را با عنوان « احمقی که ۱.۸ میلیون دلار بیت کوین را برای خرید هوندا های قدیمی صرف کرد» منتشر کرد.

 ویدیوی پشیمانی از فروش بیت کوین

او در این ویدیو نشان داده است که تا چند روز از خرج کردن بیت کوین های خود پشیمان است. یکی از خودرو های خریداری شده هوندا NXS Targa است. این خودرو را در روز ولنتاین سال ۲۰۱۷ خریداری کرد. در آن زمان مدعی شده بود که این قیمت این خودرو را قیمت بسیار خوبی خریداری کرده است. در آن زمان او ۳۰۵۰۰ دلار برای خریداران خودرو پرداخته بود. و البته برای پرداخت هزینه از بیت کوین استفاده کرده بود. 

زمانی که او اولین هوندای خود را در سال ۲۰۱۷ خریداری کرد قیمت بیت کوین در حدود هزار دلار بود. بنابراین برای خرید خودرو ۳۰.۵ بیت کوین را فروخته بود. با توجه به افزایش قیمت بیت کوین در شرایط فعلی، این خود برای او یک و نیم میلیون دلار تمام شده است.

او در ادامه افزوده است که ۶.۵ بیت کوین دیگر را برای خرید یک دستگاه به جای دیگر در جمعه سیاه سال ۲۰۱۸ خرج کرد. در آن زمان قیمت ۴۳۰۰ دلار بود. این تعداد بیت کوین با در نظر گرفتن قیمت این ارز در تاریخ ۱۴ فوریه یعنی زمان انتشار ویدیو ۲۹۳ هزار دلار ارزش دارد.

 ویدیو به این نکته اشاره کرده است که در آن زمان به هیچ عنوان از خرج کردن بیت کوین های خود برای خرید خودرو ناراحت نبوده است. اما چهار سال بعد متوجه ضرر هنگفتی که به او وارد شده است شد. در این باره می گوید که پس از ۴ سال اندکی حساب و کتاب کردم و متوجه شدم که چه کلاه بزرگی سر خود گذاشتم. این احساس مرا به شدت عصبانی کرد. و به شدت احساس افسردگی می کنم.

 ارزش هونداهای او در شرایط فعلی

با در نظر گرفتن قیمت فعلی بیت کوین چیزی در حدود ۱۷۷۳۰۰۰ دلار برای خرید دو خودرو کارکرده هوندا پرداخته است. این احساس واقعاً دردناک است. فعال یوتیوب می گوید که به شدت احساس پشیمانی می کند. چراکه با این قیمت می توانستم امروز چندین خودرو هوندا خریداری کنم. اما کاری که انجام دادم این بوده است که ۳۷ بیت کوین را به دو بیت کوین تبدیل کردم.

البته اولین فردی نیست که بدون فکر رمز ارزهای خود را فروخته است یا آنها را برای خرید هوندا خرج کرده است. بیلی مارکوس (Billy Markus) بنیانگذار دوج کوین اعلام کرده است که او در سال ۲۰۱۵ دارای خود در دور را برای خرید یک دستگاه خودرو کارکرده هوندا سیویک فروخته است.البته هرگز تایید نکرده است که آیا خرید را انجام داده است یا خیر.

 اما شاید معروفترین خرید حسرت آمیز در بازار بیت کوین، خرید پیتزا باشد. پیتزا اولین کالای قابل لمسی بود که با استفاده از بیت کوین در سال ۲۰۱۰ خریداری شد. با این تفاسیر احتمالاً قیمت آن پیتزا امروز می توانست ۵۰۰ میلیون دلار باشد. 

در آخر

 بیت کوین در طول عمر ۱۲ ساله خود فراز و نشیب های بسیاری را تجربه کرده است. قیمت بیت کوین برخلاف انتظار بازار افزایش پیدا کرده است. سرمایه گذاران و موسسات مالی بزرگ جهان به این بازار جلب شده است و هر روز بر قیمت این ارزش افزوده می شود.

این روزها کسانی که در گذشته به گونه ای خود را به فروش رسانده اند احساس پشیمانی می کنند. پشیمانی از فروش بیت کوین احساس بسیار ناخوشایندی را در سرمایه گذاران ایجاد می کند. با در نظر گرفتن قیمت فعلی بیت کوین و مقایسه آن با قیمتی که در گذشته برای فروش آنها را وسوسه کرده است، افسردگی گریبان آنها را خواهد گرفت. اگر قصد سرمایه گذاری در بازار بیت کوین را دارید، فراموش نکنید که بیت کوین یک سرمایه گذاری بلند مدت است. بنابراین هرگز نباید به فروش این ارز در بازه های زمانی کوتاه کرد بیندیشید. اگر برای خرید این ارز آماده هستید، با ما در رمز ارز مارکت در تماس باشید.

 منبع

https://cointelegraph.com/news/youtuber-regrets-spending-37-btc-now-worth-1-8m-on-used-hondas