رن بی تی سی (RenBTC) چیست ؟

رن بی تی سی (RenBTC) چیست ؟

رن بی تی سی (RenBTC) یک پروتکل باز و بدون نظارت نهادهای قانونی است. این به منظور تسهیل امکان انتقال غیر متمرکز، محرمانه و خصوصی ارزهای دیجیتال! بین بلاک چین های مختلف طراحی شده است. بلاک چین هایی مانند اتریوم، بیت کوین و بیت کوین کش و سایر بلاک چین ها.

عرضه توکن Ren طی پنج روز ۲۰۰ درصد افزایش یافت. این مورد بیش از ۱۱۵ میلیون دلار به اکوسیستم امور مالی غیر متمرکز یا DeFi اضافه نمود. RenBTC از قراردادهای هوشمند برای مدیریت تبدیل های بین بلاک چین ها استفاده می نماید. در حال حاضر RenBTC بیش از ۲۰ درصد از کل بیت کوین موجود در بلاک چین اتریوم را تشکیل می دهد.

ماشین مجازی RenBTC

RenVM یا ماشین مجازی پروتکل Ren به نوعی موتور محرک و اجرایی پروتکل Ren می باشد. تمرکز RenVM بر روی ایجاد قابلیت همکاری برای امور مالی غیر متمرکز یا DeFi بین بلاک چین ها است. پروژه های مبتنی بر RenBTC تقریباً ۲۰۰ درصد بیشتر شده است. حجم معاملات مالی بیت کوین منتقل شده به بلاک چین اتریوم! از ۵۹ میلیون دلار به بیش از ۱۷۶ میلیون دلار افزایش داشته است.

ین افزایش قابل توجه در حالی صورت می گیرد که امور مالی غیر متمرکز یا DeFi همچنان در راس ارز معاملات و سقف بازار مانده است و RenBTC به عنوان روش مطلوب انتقال بیت کوین در مکان دوم قرار می گیرد.

شواهد نشان می دهد که دارندگان بیت کوین مشتاقانه وارد معاملات مالی غیر متمرکز یا DeFi در اتریوم می شوند و روش های مختلفی را برای این کار پیدا می کنند. یکی از این روش ها استفاده از توکن WBTC می باشد. WBTC از سیستم های مسئول دیگر به عنوان شخص ثالث برای ایجاد توکن های جدید استفاده می نماید، برعکس پروتکل RenBTC که دارایی های مبتنی بر پروتکل Ren را با استفاده از قراردادهای هوشمند تولید می نماید.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بیت کوین و یا بمنظور مطالعه بیشتر درباره مفهوم RenBTC روی لینک های مربوطه کیلک نمایید.

Comments (0)
Add Comment