سرمایه گذاران خرد خریداران بیت کوین هستند

سرمایه گذاران خرد خریداران بیت کوین شدند. آنها با استفاده از خدمات بازار پی پل و Squar های زیادی را خریداری کردند. بر اساس اطلاعات به دست آمده از بانک سرمایه گذاری آمریکایی JPMorgan Chase سرمایه گذاران خرد سعی دارند با همکاری شرکت هایی که در زمینه تکنولوژی فعالیت دارند در بازار بیت کوین سرمایه گذاری کنند.

 اطلاعات به دست آمده از این شرکت نشان می دهد که سرمایه گذاران خرد تاکنون بیش از ۱۸۷ هزار بیت کوین خریداری کردند. این تعداد بیت کوین تنها در فصل اول سال ۲۰۲۱ خریداری شده است.

جالب اینجاست که میزان خرید این دسته از سرمایه گذاران از سرمایه گذاری موسسات مالی نیز پیشی گرفته است. تحلیلگران با بررسی داده های موجود در بازار متوجه شده اند که میزان سرمایه گذاری موسسات مالی در همین بازه زمانی ۱۷۳ هزار بیت کوین بوده است.

شرکت JPMorgan با تحلیل میزان دارایی که از سوی سرمایه گذاران خرد و موسسات مالی وارد بازار شده به بررسی وضعیت بازار پرداخته است.

 تحلیلگران از سرمایه گذاران خرد می گویند

تحلیلگران در رابطه با این موضوع به این نتیجه رسیدند که سرمایه گذاری در بازار سهام عواقب ناخوشایندی را برای سرمایه گذاران در پی داشته است. اکنون سرمایه گذاران ۱۴۰۰ دلار به واسطه بسته حمایتی به دست آوردند. سرمایه گذاری در بازار سهام بخش زیادی از دارایی این دسته از سرمایه گذاران را از بین برد. این در حالی است که بیت کوین در تمام این مدت در روند صعودی به سر برده است.بیت کوین در دوران شیوع کرونا به عنوان راهی برای درآمدزایی شناخته شد. 

به نظر می رسد که سرمایه گذاران خرد با ترس جا ماندن از قافله وارد بازار بیت کوین شدند. آنها رفتار موسسات مالی را الگو قرار دادند. اطلاعات به دست آمده نشان می دهد که سرمایه گذاران خرد از راه رسیده اند. اکنون پس از مدت ها شاهد حضور آنها در بازار بیت کوین هستیم. 

 در آخر

 روند صعودی بیت کوین در سال ۲۰۱۷ به واسطه سرمایه گذاران خرد ایجاد شد. اما در روند صعودی اخیر خبری از این گروه از سرمایه گذاران نبود. موسسات مالی و شرکت ها بیت کوین را به عنوان دارایی ارزشمند انتخاب کرده و در آن سرمایه گذاری کردند. این سرمایه گذار خرد در بازار بیشتر شده است.

 مشارکت آنها در بازار بیت کوین حتی از مشارکت موسسات مالی نیز بیشتر بوده است. به این ترتیب به زودی شاهد حضور گروه زیادی از این سرمایه گذاران در بازار بیت کوین خواهیم بود. مشارکت آنها نشان دهنده افزایش پذیرش بیت کوین است. به همین دلیل باید در انتظار ادامه روند صعودی و افزایش قیمت این رمز ارز باشیم. اگر تاکنون برای خرید بیت کوین و دیگر رمز ارزها وارد عمل شده اید، فرصت را از دست ندهید. برای خرید این ارز با ما در رمزارز مارکت در تماس باشید. 

 منبع

https://cointelegraph.com/news/retail-traders-buying-more-bitcoin-than-institutions-jpmorgan