همکاری سرویس پرداختی دیجیتال ریپل با جمهوری Palau به منظور توسعه ارزی دیجیتال با پشتیبانی USD

 سرویس پرداختی دیجیتال ریپل در حال حاضر درصدد همکاری با جمهوری Palau است تا نوعی رمز ارز با پشتوانه دلار ایجاد کند. این رمز ارز می‌تواند تراکنش‌های چند بعدی را ایجاد کند.

همکاری سرویس پرداختی دیجیتال ریپل با Palau

این همکاری پتانسیل لازم را برای تبدیل شدن به اولین استیبل کوین با پشتیبانی یک ارز دولتی را دارد. این پلتفرم پرداختی معتقد است که این استیبل کوین می‌تواند در ابتدای نیمه سال ۲۰۲۲ روانه بازار شود. با این وجود نمی‌توان محصول همکاری ریپل با جمهوری Palau را به عنوان یک ارز  در یک بانک مرکزی دانست.

ریاست جمهوری Palau زمینه لازم برای نوآوری را فراهم می‌کند

“سورانگل ویپس جی آر” رییس جمهور Palau گفت: به عنوان اجرای تعهدات خود در زمینه نوآوری‌های مالی و تکنولوژی در این زمینه قصد داریم اولین فاز همکاری با ریپل به منظور ایجاد یک سیستم بین مرزی در ساخت ارز دیجیتال ملی متمرکز باشد. این عامل شرایط را برای شهروندان کشور فراهم می‌کند تا دسترسی بیشتر و بهتری به منابع مالی خود داشته باشند.”

جمهوری Palau ارز دیجیتال ریپل را به دلیل ۱۲۰۰۰۰ برابر کم مصرف‌تر بودن از بلاک چین اثبات کار و همچنین پلتفرم کربن خنثی آن است. در حال حاضر ریپل را می‌توان با اختلاف از سایر رقبای خود کاربردی و غیرمضر در سیستم ارزهای دیجیتال دانست. نه تنها سرویس پرداختی دیجیتال ریپل غیرکاربردی نیست بلکه مشخصه‌های مثبت مختلفی مانند مقیاس پذیری، سرعت و هزینه پایین را نیز برای کاربران رمز ارزها فراهم می‌کند.

برای جمهوری Palau، همکاری با ریپل به این معنی است که سیستم نوع و ساختار مختلفی از فروش، طراحی و پشتیبانی‌های دیجیتال را تجربه خواهند کرد. برای ریپل نیز این همکاری فرصت لازم را فراهم می‌کند تا یک استیبل کوین بر پایه دلار را ایجاد و ارزیابی کند. این عامل باعث می‌شود تا یک ارز دیجیتال بر پایه بانک را ایجاد و در معرض استفاده قرار دهد.

منبع:

https://thecryptobasic.com/2021/11/26/ripple-partners-with-republic-of-palau-to-develop-usd-backed-digital-currency/

Comments (0)
Add Comment