بسته حمایتی و ریسک خرید بیت کوین

 دومین بسته حمایتی برای حمایت از مردم آمریکایی منتشر شده است. شهروندان آمریکایی اکنون در چالش به سر می برند. آنها هنوز به درستی نمی دانند که آیا باید چکهای خود را در بازار سرمایه گذاری کنند یا آن را ذخیره کنند. درصد بسیار زیادی از شهروندان آمریکایی پس از گرفتن چک بسته حمایتی آن را برای پرداخت بدهی های معوقه خود صرف خواهند کرد. اما گروهی دیگر ترجیح می دهند وارد بازار بیت کوین شوند. ریسک خرید بیت کوین به کاهش ارزش دلار می ارزد.

 مطالعاتی که از سوی یاهو فایننس (Yahoo Finance) انجام شده است نشان می دهد ۱۵ و ۱۵ درصد از مردمی که چک های حمایتی را دریافت کردند، بخشی یا تمام آن را به سرمایه گذاری اختصاص می دهند.از این گروه نیمی از آنها خرید بیت کوین یا اتریوم را برای سرمایه گذاری انتخاب خواهد کرد. 

این روند پس از انتشار بسته حمایتی منجر به افزایش تعداد سرمایه گذاران بازار بیت کوین شده است. براساس نظرسنجی های انجام شده، اینبار تعداد کسانی که می خواهند در بازار رمزارز حضور خواهند داشت ۱۷ درصد افزایش دارد. 

 موارد استفاده از بسته حمایتی

بسیاری از شهروندان آمریکایی بسته حمایتی را برای پرداخت اجاره بها، خرید مواد غذایی و خدمات درمانی صرف می کنند. به این ترتیب پیش بینی می شود ۶۲ درصد از افرادی که بسته حمایتی را دریافت می کنند، آن را برای نیازهای اولیه خود خرج کنند. 

۳۰ درصد از کسانی که بسته حمایتی اول را دریافت کردند قادر به پس انداز کردن بودند. در بسته حمایتی دوم ۳۳ درصد از دریافت کرد کنندگان قادر به پس انداز چک دریافتی هستند. پیش بینی می شودبا انتشار بسته حمایتی سوم ۴۰ درصد از دریافت کنندگان قادر به پس انداز باشند.

تمایل به سرمایه گذاری پس از انتشار ویروس کرونا در شهروندان آمریکایی افزایش پیدا کرده است. از میان شهروندانی که سالانه بیش از ۱۰۰ هزار دلار درآمد دارند ۱۰ درصد در بازار رمز ارز سرمایه گذاری کرده اند. با انتشار بسته حمایتی دوم این تعداد به ۱۴ درصد رسیده است. ست به این تنها ۳ درصد از شهروندان آمریکایی سالانه کمتر از ۵۰ هزار دلار در ماه درآمد دارند. 

نظرسنجی های انجام شده در بین ۱۰۵۲ بزرگسال آمریکایی صحت این آمار را نشان می دهد. نظرسنجی دیگری که در نمونه کوچکتر انجام شده است نشان می دهد که ۱۰ درصد است ۴۰۰ میلیارد دلار بسته حمایتی بعدی برای خرید بیت کوین در نظر گرفته می شود.

ریسک خرید بیت کوین

 انتشار بسته حمایتی مهمترین اخبار ایست که این روزها در فضای بازار رمز ارز شنیده می شود. پس از انتشار بسته حمایتی اول بسیاری از دریافت کنندگان بازار نرخ ارز را برای سرمایه گذاری انتخاب کردند. پیش بینی می شود تعداد کسانی که پس از انتشار بسته حمایتی دوم وارد بازار بیت کوین خواهند شد افزایش پیدا کند. حضور سرمایه گذاران بیشتر در بازار بیت کوین به معنای افزایش تقاضا برای خرید این عرضه خواهد بود. با افزایش تقاضا قیمت بیت کوین افزایش پیدا می کند. به این ترتیب اگر در فکر سرمایه گذاری در بازار بیت کوین هستید بهتر است فرصت را غنیمت بشمارید. با سرمایه گذاری در این بازار آینده خود را تضمین کنید. ثروتمند شدن با بیت کوین یک رویا نیست. برای تحقق رویاهایتان با ما در رمزارز مارکت در تماس باشید.

 منبع 

https://cointelegraph.com/news/bitcoin-worth-the-risk-for-stimulus-check-recipients-despite-pressing-needs-poll