شرکت سبز Rowan Energy شریک فستیوال Rhythms Sans

شرکت سبز Rowan Energy حالا شریک رسمی فستیوال Rhythms Sans Frontierse خواهد شد. بدین ترتیب، فستیوال تابستان ۲۰۲۲ Rhythms Sans با همکاری Rowan Energy برگزار می‌گردد.

شرکت سبز Rowan Energy

Rowan Energy اعلام کرده است که این پلتفرم، شریک رسمی جبران کربن فستیوال Rhythms Sans Frontierse خواهد بود. این فستیوال از ۱ام تا ۳ام جولای سال آینده در شهر سافک برگزار می‌شود. Rhythms Sans Frontierse خود را در خط مقدم برگزاری رویدادهای فستیوالی در نظر می‌گیرد که می‌تواند در عین سرگرم کردن افراد، هم‌زمان کار خوبی هم برای کره زمین انجام دهد. در حقیقت ۵۰% از قیمت بلیت این فستیوال به خیریه‌های انتخابی بخشیده می‌شود.

Rowan Energy نیز یک شرکت بلاک چین انرژی سبز بریتانیایی است که برای هر کیلووات از انرژی تولیدی توسط پنل‌های خورشیدی پشت بام خود، به کاربران، Rowan Coin می‌دهد. بلاک چین مبتکرانه، کم‌مصرف و در نتیجه کم‌کربن آن، توسط SmartMiner خود Rowan پشتیبانی می‌شود. SmartMiner نیز یک متر هوشمند و ماینر ارز دیجیتال در یک محصول است. Rowan امسال توانسته است راه‌اندازی و توسعه بتایی را با موفقیت به پایان برساند. این شرکت سبز همچنین افراد جدیدی را به تیم مدیریت شرکت سبز Rowan Energy نیز اضافه کرد تا مدل تجاری خود را گسترده‌تر کند و مشتریان را دوباره به سمت پذیرش و به‌کارگیری انرژی خورشیدی پشت بام بکشاند.

در زمانی که تغییرات آب‌وهوایی در حال تهدید جان و زندگی میلیون‌ها نفر است، جایی که فعالیت روبه‌رشد نسل‌های جوان‌تر را برای دفاع از آینده این سیاره می‌بینیم، نقش بخش خصوصی در کمک به تغییرات مثبت، حیاتی است. تعهد به سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در راهکارهای فناوری برای حل مسائل مربوط به تغییرات اقلیمی، نتیجه واضحی از سخنرانی‌های برگزارشده اخیر COP26 در گلاسکو محسوب می‌شود. نهادهای مالی از توسعه، استفاده از فناوری انرژی پاک و کاهش صنایع سوزاندن سوخت‌های فسیلی حمایت خواهند کرد.

تلاش‌های دیجیتالی برای کمک به زمین

«دیوید» تقریبا به مدت ۴ سال ساز کوبه‌ای جیمبه آفریقای غربی را می‌نواخته است. او بدین ترتیب از فستیوال و سود شرکت در آن باخبر شد. «گری نیولند» مدیرعامل و مدیر هنری RSF در این باره گفت:

«تأثیر محیط‌زیستی که بسیاری از برگزارکنندگان فستیوال بزرگ‌تر در صنعت گذاشته‌اند، به سطوح بالاتری رسیده است. ما از همان ابتدا قصد داشتیم استراتژی محیط‌زیستی قدرتمند و الهام‌بخشی را به کار گیریم تا آثار کربن به‌جامانده از خود را کاهش دهیم. این امر شامل معرفی استراتژی‌هایی از عدم استفاده از پلاستیک یکبار مصرف در مکان‌ها، ارائه مشوق‌هایی برای افرادی که به فستیوال‌ها می‌رفتند تا سفر با وسایل نقلیه عمومی یا ماشین‌های اشتراکی می‌شد. حالا هم شرکت سبز Rowan Energy در حال انجام کارهایی است. ۶۶% از آثار کربن فستیوال به نحوه سفر مردم به آنجا و از آنجا به خانه خود برمی‌گردد.

خیلی مهم است که ما اسپانسری را پیدا کردیم که ارزش‌ها و اخلاقیات مشابهی همچون ما از نظر تغییرات اقلیمی و محیط‌زیستی دارد. اصلا آسان نیست. اما در طول جلسه ایده‌پردازی میزگردی که با مدیران همکار خود داشتیم، نام «دیوید» ظاهر شد. او یکی از شرکت‌کنندگان هرروزه‌ی کلاس‌های طبل‌زنی همکاران من در آفریقای غربی بود. این کلاس‌ها، روش لذت‌بخشی از یادگیری موسیقی بودند که به‌نظر می‌رسید افراد مختلفی را به خود جذب می کردند. ما درباره Rowan Energy بررسی و تحقیق انجام داده و سرانجام این‌طور احساس کردیم که ارزش یک تماس را دارد.

«دیوید» فورا از این ایده استقبال گرمی کرد و در نتیجه هر دو شرکت دیدار صمیمانه و خوبی داشتند. از آنجایی که این فستیوال به سرعت در حال کسب موفقیت است، ما از بابت پیشرفت‌های بعدی با «دیوید» و شرکت سبز Rowan Energy بسیار هیجان‌زده هستیم. خیلی جالب است که چطور طبل توانست هر دو شرکت را در کنار یکدیگر جمع کند. طبل در حقیقت قدیمی‌ترین ابزار انسان‌ها در کنار صداست. این آلت موسیقی در درجه اول، وسیله‌ای برای برقراری ارتباط بوده است.»

درباره شرکت Rowan Energy

«دیوید داکورث»، مدیرعامل و بنیان‌گذار شرکت Rowan است. برای او، راه‌اندازی یک شرکت انرژی تجدیدپذیر همیشه شامل مسئولیت کمک‌های اجتماعی و هدایت روش‌های فنی و نوآورانه به سمت عاری بودن از هرگونه کربن بوده است. وی می‌گوید:

«من به‌عنوان اولین شرکت انرژی سبز جامعه فدرال رزرو جهان، به تجارت خود افتخار می‌کنم که با حقوق اولیه انسان‌ها و نهادهای انسان‌دوستانه‌ای همچون Amnesty International و Medecins sans Frontieres همراه است. من باور دارم که ما می‌توانیم به تجربه رویدادهای فرهنگی ادامه دهیم که همه از آن لذت می‌بریم و برای آن‌ها دلتنگیم. همچنین من مطمئنم که ما بیش از این موجب آلودگی سیاره خود نمی‌شویم.»

البته شرکت Rowan به‌عنوان نویدبخش‌ترین استارتاپ انرژی تجدیدپذیر ۲۰۲۱ نیز انتخاب شد و جواب تمام زحمات سخت خود را گرفت. داوران مسابقه تجارت سبز جهانی ۲۰۲۱ به‌عنوان بخشی از «دهه اقدامات» آن، شرکت Rowan را از پیشگامان پیدا کردن و ارائه دادن راهکارهای نوآورانه و پایدار برای پاسخگویی به تقاضاهای مشتریان دانستند.

از آنجایی که محصول SmartMiner شرکت سبز Rowan Energy در سال ۲۰۲۲ به بازار ملی می‌آید، پس قطعا در این سال این شرکت سبز شاهد رشد عظیمی خواهد بود. Rowan همچنین پلتفرم EV خود را به‌همراه معامله انرژی همتا به همتای POC این شرکت نیز معرفی خواهد کرد. البته این اتفاق زمانی می‌افتد که مجوزهای استفاده از آن منتشر شود. برای اطلاعات بیشتر درباره فستیوال Rhythms Sans Frontieres به آدرس https://www.rsffestival.co.uk/ مراجعه کنید.

همچنین اگر علاقه‌مند هستید که در لیست انتظار Rowan نیز شرکت نمایید، می‌توانید به آدرس support@rowanrewards.com ایمیل داده و یا در آدرس https://intro.rowanenergy.com/ ثبت نام کنید.

منبع: https://thecryptobasic.com/2022/03/04/rhythms-sans-frontieress-2022-summer-festival-beating-the-drums-with-rowan-energy/

Comments (0)
Add Comment