با این سیستم تا ۱۲۲ هزار دلار در سال از استخراج اتریوم درآمد داشته باشید

۷۸ قطعه کارت گرافیک NVIDIA GeForce RTX 3080 و سیستم خنک کننده مناسب تمام چیزی است که برای استخراج اتریوم نیاز دارید.

سایمون بایرن همگام با پتنسیال سرمایه گذاری اتریوم مرز های استخراج در منزل را جا به جا کرد. به گزارش آنتونی گارفا بایرن سیستمی دارد که با آن به استخراج اتریوم میپردازد. این سیستم دارای ۷۸ GeForce RTX 3080 است. با اینکه فروش این کارت گرافیک ها بیشتر بر روی گیمر هایی با کامپیوترهایی با ارزش بالا متمرکز است، مشتاقان رمز ارز نیز از این دستگاه ها برای تقویت کارایی خود استفاده می کنند.

با اینکه هر کارت گرافیک به طور حداکثر ۳۰۰ وات انرژی مصرف میکند، سیستم بایرن ۲۳.۴ کیلو وات انرژی مصرف می کند. با همه این تفاصیر به صورت تخمینی قبض برق هر ماه او حدودا ۲،۱۶۶ دلار خواهد بود.

کارت گرافیک RTX 3080 و استخراج اتریوم

کارت گرافیک RTX 3080 در سپتامبر با قیمتی حدود ۶۹۹ دلار عرضه شد. ولی کمبود تعداد در هنگام عرضه قیمت را به ۱،۱۹۹ افزایش داد. با توجه به این رقم ها سیستم بایرن ۹۳،۵۲۲ دلار ارزش دارد. ولی به هر حال این خرج ها می توانند با استخراج اتریوم به طور کل جبران شوند.

گارفا افزود: سرعت استخراج کارت گرافیک RTX 3080 چیزی حدود ۸۳MH/s است، که ماهانه قادر به استخراج ۰.۲۲۲۳۶۸۷۰ اتریوم است. پس به صورت کلی تمامی این ۷۸ عدد کارت در حد و حدود ۱۷.۳ اتریوم در ماه تولید می کنند که برابر با ۱۲،۳۵۲ دلار به قیمت روز است. با کم کردن هزینه برق در امد خالص ۱۰،۲۰۰ دلار در ماه یا ۱۲۲،۰۰۰ دلار در سال است.

طی اخر هفته گذشته قیمت اتریوم از ۷۰۰ دلار هم گذشت. این اولین رشد ناگهانی از شروع ۲۰۱۸ است. بعضی از منابع حتی پیش بینی صعود بلند تر قیمت اتریوم را کردند.

با رمز ارز مارکت همواره در جریان خبرهای روز دنیای رمز ارز باشید.

Comments (0)
Add Comment