Saffron.finance چیست؟ بررسی اهداف و آینده SFI

امروز به بررسی SFI، بلاکچین رتبه ۳۴۷ ام می‌پردازیم. برای درک بهتر این سوال که Saffron.finance چیست، لازم است به برخی از نکات و خصوصیات این پروژه  و توکن آن بپردازیم. ابتدا باید از اهداف این پروژه بدانید. SFI، یک توکن بر پایه اتریوم است و این امر از مزایای این رمزارز و بسیاری دیگر از رمزارزهای امروزی حساب می‌شود. تعداد سکه در گردش SFI، ۵۸ هزار عدد است و تعداد کلی آنها ۷۰ هزار سکه اعلام شده است.

نکات اصلی و اهداف Saffron.finance چیست؟

این رمزارز یک پروتکل برای علامت گذاری دارایی‌های آن چین(ON-Chain(دارایی‌هایی که بر روی بلاکچین به صورت غیر مستقل وجود دارد و ارزش آن با توجه به اعتبار رمزارز تغییر می‌کند)) است. مانند قراردادهایی که در غیر این صورت دسترسی به سرمایه را مختل می‌کنند. مالکیت توکن دارایی‌های موجود روی زنجیره، به تأمین کنندگان نقدینگی امکان و دسترسی بیشتری در رابطه با وثیقه‌های پایه خود را می‌دهد؛ در حالی که امکان مدیریت اهرم (ضریب‌های معاملات) و قابلیت مدیریت ریسک را فراهم می‌کند.

فرایند و روش کار Saffron.finance چیست؟

اولین کاربرد Saffron.finance این است که به ارائه دهندگان نقدینگی این گزینه را می‌دهد تا از طریق استفاده از استخرهای نقدینگی، میزان ریسک و بازده مورد نظر خود را انتخاب کنند.  Saffron.financ به طور جداگانه جریان درآمدی آینده و ارزش خالص مبلغ اصلی استفاده شده در هر بخش را توکن نگاری می‌کند. درآمد بر اساس دارایی‌های توکن دار، از طریق آبشارهای بازپرداخت و بر اساس قوانین آن‌ها در بین تمام صاحبان این توکن‌ها توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید

قیمت روز و بهترین صرافی‌های Saffron.finance:

قیمت روز Saffron.finance هم مانند دیگر پلتفرم‌ها، با تحولات بازار تغییر می‌کند اما در حال حاضر قیمت آن چیزی در حدود ۴۲۹.۱۸  دلار امریکا است. حجم معاملات Saffron.finance در هر ۲۴ ساعت حدود ۲,۱۱۱,۴۹۶   دلار است و این پلتفرم در رتبه بندی جهانی CoinMarketCap در جایگاه ۳۴۷  قرار دارد.

بهترین صرافی‌های  Saffron.finance در حال حاضر عبارتند از: Hoo، Uniswap (V2)، BTSE، Bilaxy و MXC.COM.

نتیجه گیری

Saffron.finance یک پروژه با اهدافی بسیار بلند پروازانه است. در حال حاضر تمرکز این رمز ارز در زمینه نقدینگی سازی هرچه بیشتر و راحت‌تر تمام دارایی‌ها به وسیله‌ی رمزارزها است. اما این تنها قابلیت SFI نیست این رمزارز علاوه بر اهداف مالی خود، به یک صرافی قابل اعتماد آن چین تبدیل شده است که در بسیاری از قراردادهای امروزی رمزارزها کاربرد فراوانی دارد.

مطالب دیگر را بخوانید

Comments (0)
Add Comment