پرداخت با بیت کوین در ایران

به نظر می رسد که میامی می خواهد جایگاه سیلیکون ولی را به عنوان شهر هوادار بیت کوین در آمریکا را از آن خود کند. این شهر می خواهد با پرداخت حقوق با بیت کوین این کار را انجام دهد.

به زودی کارمندان این شهر می توانند شیوه دریافت حقوق را تعیین کنند. آنها می توانند حقوق خود را به بیت کوین دریافت کنند یا به همان دلار بسنده کنند. شهردار میامی در مصاحبه با فوربس گفته است که مسیر  مشخصی برای افزایش پذیرش بیت کوین در این شهر ترسیم شده است. این امر شامل پرداخت حقوق کارمندان با بیت کوین نیز می شود.

بسیاری از چهره های شناخته شده رمزارز در جهان نسبت به این اقدام اظهار خرسندی کرده اند. این کار اقدامی هوشمندانه است که می تواند آینده این شهر را به کلی متحول کنید.

هم بنیان گذار شرکت Gemini  تایلر وینکلووس (Tyler Winklevoss) در این باره گفته است که شهردار میامی مسیر انطباق با بیت کوین را هدایت می کند.

سوارز شهردار این شهر در این باره گفته است که به دلیل افزایش محبوبیت رمزارز میان شهروندان، تصمیم گرفتیم که تمام توان خود را برای تبدیل این شهر به یک شهر دوستدار بیت کوین انجام دهیم. پروتکل های دیگری نیز برای پیاده سازی در شهر انتخاب شده اند. به این ترتیب به زودی این شهر به یکی از دوستدار ترین شهرهای رمزارز جهان تبدیل می شود.

 شهری بر پایه رمزارز

به زودی شهروندان می توانند کارمزد و مالیات خود را به بیت کوین و دیگر رمزارزهای پرداخت کنند. از این گذشته امکان سرمایه گذاری بیت کوین از صندوق ذخیره شهری نیز وجود دارد.

 البته شهردار هنوز مطمئن نیست که میزان سرمایه گذاری چه اندازه خواهد بود. او در این باره گفته است که سرمایه گذاری از صندوق باید با دقت انجام شود.  مردم نیز باید سهمی از سود ناشی از سرمایه گذاری را دریافت کنند.

شهردار همچنین به این نکته اشاره کرده است که قصد دارد برگزاری انتخابات را نیز با استفاده از بیت کوین انجام دهد. او اولین فردی نیست که می خواهد از بیت کوین برای حل مشکلات سیاسی کمک بگیرد. نماینده کالیفرنیا و مینیسوتا نیز این پیشنهاد در مجلس نمایندگان مطرح کرده اند. این افراد پیش از این استفاده از این رمزارز در کمپین های خود را پذیرفته بودند.

شهر بر این باور است که بیت کوین به بزرگترین داستان سال های آتی تبدیل می شود. روایت بیت کوین بر سر زبان ها جاری می شود و هرروز بر تعداد افرادی که این ارز را می شناسند نیز افزوده خواهد شد.

سال گذشته شهردار میامی بیت کوین را ارزی دارای ثبات معرفی کرد. او اعلام کرد در سالی که سرشار از بی ثباتی بوده است، بیت کوین با قدرت برجای مانده است.  سال گذشته اوراق سفیدی بیت کوین در سایت دولت منتشر شد.

 شهردار در گفتگو با فروبس گفته است او می خواهد با ایالت های دیگر نیز وارد مذاکره شود و از آنها برای ادامه مسیر کمک بگیرد. این تلاش ها در نهایت می توانند میامی را پس از سیلیکون ولی به دومین شهر آمریکا بر پایه تکنولوژی تبدیل کند. پرداخت حقوق با بیت کوین اولین قدم در این مسیر است.

آینده میامی

در صورتی این اقدامات با موفقیت همراه شود، ۴۵۰ هزار شهروند میامی به انجام تراکنش های خود با استفاده از بیت کوین نیز تشویق می شوند. به این ترتیب جای امید خواهد بود که به زودی ۲۱.۵ میلیون نفر جمعیت تمام فلوریدا به این ارز روی بیاورند. این امر این شهر را برای شرکت هایی که بر پایه بلاک چین طراحی شده اند، به مقصد ارزشمندی تبدیل می کند.

کنفرانس بزرگ بیت کوین در سال ۲۰۲۱ امسال به جای لس آنجلس در میامی برگزار می شود. به این ترتیب به احتمال زیاد میامی اولین شهر آمریکایی است که به کارمندان اجازه می دهد پرداخت حقوق با بیت کوین را تجربه کنند. شرکت هایی دیگری که در این شهر حضور دارند نیز به تدریج به این سمت روی آورده اند. آنها نیز به زودی این قابلیت را برای کارمندان خود فراهم می کنند.

هفته گذشته کوین تلگراف گزارشی را منتشر کرد مبنی بر اینکه شرکت Sequoia  واقع در ویرجینیا به کارمندان خود اجازه داده است که بخشی از حقوق دریافتی خود را در بیت کوین، اتریوم و بیت کوین کش سرمایه گذاری کنند.

جهانی نوین

این روزها مسئله دیگر سرمایه گذاری در بازار بیت کوین و دیگر رمزارزها نیست. این ارزها ساز و کار جهان را تغییر داده اند. به زودی کارمندان درآمد خود را به رمزارز دریافت می کنند و افراد بیشتری برای خرید مایحتاج خود بیت کوین پرداخت می کنند. خودپردازهای بیت کوین در سطح شهرها دیده می شود.

 مردم برای وام گیری به بانک ها مراجعه  نمی کنند و از پروژه های دیفای کمک می گیرند. اگر متوجه تغییر نشده اید، بیشتر اخبار را دنبال کنید. آینده زودتر از آنچه که تصورش را می کردیم از راه رسیده است. امروز شکل زندگی در جهان تغییر کرده است. باید با تغییر همراه شوید. با وجود این که تغییر همیشه دشوار است، اما مزایای بسیاری را در بر دارد. برای همراه شدن با آینده و زندگی در آینده به ارز آینده نیاز دارید. برای خرید بیت کوین و دیگر رمزارزهای مطرح بازار با ما در رمزارز مارکت همراه باشید.

VIP
Comments (0)
Add Comment