پسر پیتر شیف در بیت کوین سرمایه گذاری کرد

پسر پیتر شیف (Piter Schiff) تمام دارایی خود را در بیت کوین سرمایه گذاری کرده است. پیتر شیف می گوید پسرم شستشوی مغزی شده است. اسپنسر شیف (Spencer Schiff) پسر بزرگترین منتقد بیت کوین است. او تصمیم گرفته است که تمام دارایی خود را در بیت کوین سرمایه گذاری کنید.

شیف در رابطه با سرمایه گذاری پسرش می گوید: او تمام دارایی خود را با کاهش قیمت به ۵۰ هزار دلار در این رمزارز سرمایه گذاری کرد. او در ادامه به این نکته اشاره کرده است که پسرش با فروش تمام دارایی خود در بازار نقره، بیت کوین را برای سرمایه گذاری انتخاب کرده است.

 شیف درادامه نگرانی خود را در رابطه با گزینه های موجود برای سرمایه گذاری نسل جوان اعلام کرد. او در ادامه گفت: اگر پسر من تا این اندازه شستشوی مغزی شده است، پس باید ببینیم که بچه های دیگر تا چه اندازه در برابر ایده سرمایه گذاری در بیت کوین آسیب پذیر هستند. پسرم قصد دارد این ارز را تا زمانی که ارزش آن به بالاترین حد برسد یا هیچ شود، نگهداری کند.

 حمایت جامعه بیت کوین از پسر شیف

بسیاری از حاضران شبکه بیت کوین از اقدام پسر شیف حمایت کرده اند. آنها باور دارند که سرمایه گذاری در بیت کوین پسر شیف را از او ثروتمندتر خواهد کرد. هم بنیان گذار شرکت Morgan Creek Digital اعلام کرد خوب است که حداقل یک نفر در خانواده شما امسال ثروت مند تر می شود. شیف در ادامه به این نکته اشاره کرد که لازم است که پسرم را از ارث محروم کنم. چرا که نمی خواهم ببینم که او ثروتی که با سختی به دست آورده ام را برای خرید بیت کوین بیشتر صرف کند. شیف تاکید کرده است که سبد سرمایه من تنها به طلا اختصاص ندارد و بخش زیادی از دارایی خود را در سهام شرکت های متفاوت سرمایه گذاری کرده ام.

با وجود این که او به سختی پسرش را برای سرمایه گذاری تمام دارایی خود در بازار بیت کوین مورد انتقاد قرار داده است. اما به نظر می رسد که آنها نقش مهمی در این تصمیم گیری ایفا می کنند. او همواره در رابطه با بیت کوین پیام هایی را در توییتر منتشر کرده است. علاوه بر این او این ایده را مطرح کرد که برای تبریک تولد به پسرش بیت کوین بدهد. با این حال او در ادامه به این موضوع اشاره کرده است که سرمایه گذاری در بیت کوین بر خلاف توصیه های او انجام شده است.

شیف به عنوان یکی از منتقدان در سال ۲۰۱۹ اعلام کرده بود که بیت کوین هرگز به ۵۰ هزار دلار نمی رسد. او در ادامه با افزایش قیمت از ۵۷ هزار دلار به این نکته اشاره کرد که این ارز نمی تواند به ۱۰۰ هزار دلار برسد. اما از نظر پسرش بیت کوین سرمایه گذاری دراز مدت ارزشمندی است. به همین دلیل تمام دارایی خود را در این ارز سرمایه گذاری کرده است.

در آخر

خرید و فروش بیت کوین در بازاری که با افزایش قیمت همراه است ادامه دارد. به تازگی شاهد سرمایه گذاری چهره های تازه ای در این بازار هستیم. چهره هایی که بیش از اندازه خبر ساز شده اند. بزرگترین منتقد بازار بیت کوین تمام دارایی خود را در بازار بیت کوین سرمایه گذاری کرده است.

با در نظر گرفتن تمام این موارد توجه سرمایه گذاران بیشتری به این بازار جلب می شود. روز به روز منتقدان بیشتری در مقابل ادامه روند صعودی بیت کوین تسلیم می شوند. بهتر است زودتر برای خرید بیت کوین با ما در رمزارز مارکت در تماس باشید. آیا اقدام پسر شیف را تایید می کنید؟ آیا تصور می کنید که او به زودی از پدر خود ثرتمندتر می شود؟ آیا نگرانی شیف منتقد قدیمی بیت کوین را درک می کنید؟ منتظر شنیدن نظرات شما هستیم.

 منبع

https://cointelegraph.com/news/peter-schiff-s-son-moves-100-of-his-portfolio-into-bitcoin