برگزاری روز دوم کنفرانس بیت کوین ۲۰۲۱ در میامی

روز دوم کنفرانس بیت کوین شنبه برگزار شد. در ادامه این خبر به خلاصه کوتاهی از صحبت های سخنرانان می پردازیم.

عنوان های روز دوم کنفرانس بیت کوین

برخی از شخصیت های تاثیر گذار بازار کریپتو کارنسی در روز دوم کنفرانس بیت کوین ۲۰۲۱ عنوان های جالبی برای سخنان خود در نظر گرفتند. آن ها نظرات خردمندانه خود را با موضوعات مختلفی بیان کردند. سخنان آنها در مورد آینده تمرکز زدایی، حقوق مالکیت و ظرفیت مالی بود.

روز دوم کنفرانس بیت کوین با یک میز گرد از چشم انداز کلان بیت کوین آغاز شد. در این میز گرد مارک یوسکو (Mark Yusko)، بنیانگذار شرکت Morgan Creek Digital توجه همگان را به سخن خود جلب کرد. او سخن خود را با تخریب دلار به علت چاپ بی پایان پول فدرال آغاز کرد. او بیان کرد: “۳۹ درصد از تمامی دلارها در ۱۲ ماه اخیر تولید شده اند.” او همچنین دلار آمریکا را ” بزرگترین شیت کوین” دانست.

میز گرد روز دوم کنفرانس با محوریت بیت کوین و سیاست های پولی با سخنان تونی هاوک (Tony Hawk)، اسکیت بردر افسانه ای، ادامه پیدا کرد. سخن او در این مورد بود که چه اتفاقی می افتد وقتی که یک ضد فرهنگ در مسیر اصلی قرار می گیرد. او گفت: “خیلی سریع بود، خیلی بین المللی بود، این برای من آینده سرمایه گذاری بود. من در سال ۲۰۱۲ بیت کوین خریدم.”

تونی هاوک طرفدار نگهداری بیت کوین است.

tonyhawk@

تونی در ادامه این مراسم به نیمه لوله ضربه زد که کمی از مهارت های افسانه ای خود را به نمایش بگذارد.

ترکیب بیت کوین و تخته اسکیت احتمالا جالب می شود. تونی هاوک در روز دوم کنفرانس ۲۰۲۱ در برابر چشم تمامی مردم برخی از مهارت هایش را نشان داد.

pic.twitter.com/EXXZA8Xi2k

همه باید بیت کوین را بشناسند

صحنه ناکاموتو میزگردی با موضوع “پرونده اخلاقی بیت کوین” نیز داشت. در این میز گرد تکسان جیمی سانگ Texan) Jimmy Song)، سرمایه گذار، استاد و شخصیت برجسته، از حقوق مالکیت سخن گفت.

 حقوق مالکیت، اصلی ترین حقوق انسان است. هیچ حقی بدون حق مالکیت وجود ندارد.

Jimmy Song

الیزابت استارک (Elizabeth Stark)، بنیانگذار شرکت لایتنینگ (Lightning) و لین آلدن (Lynn Alden)، تحلیلگر برجسته نیز صحنه را به دست گرفتند. آنها در بعدازظهر روز دوم کنفرانس، در جلسه ای با موضوع “بیت کوین برای میلیاردها، نه میلیاردرها” حضور داشتند.

استارک اذعان داشت: “میلیاردها انسان وجود دارند که هیچ دسترسی به خدمات مالی ندارند. بیت کوین بسیار مهم است.” او همچنین سخنان خود را اینگونه ادامه داد:

زیاد شنیده ایم که می گویند بیت کوین بد است. بسیاری از مردم دسترسی به توییتر ندارند و یا حتی انگلیسی صحبت نمی کنند. من می خواهم این تکنولوژی را به این مردم معرفی کنم.

آدلن گفت: “هر دهه شاهد قربانیان جدید برای بدهی های دولت هستیم.” او همچنین بیان کرد که ما باید به جای تمرکز بر قابلیت های سرمایه گذاری، بر کاربرد بیت کوین تمرکز کنیم.

بیت کوین یک دارایی است، بیت کوین سک سهام است. ما باید تمرکز بیشتری بر کاربردار های بیت کوین بگذاریم.

LynAldenContact@

بیت کوین با دلار برابری می کند.

“گسترش زیرساخت های بیت کوین” موضوع بعدی روز دوم کنفرانس ۲۰۲۱ بود. مایک نواگرتز Mike Novogratz  مدیر عامل شرکت گلگسی دیجیتال Galaxy Digital و چارلز کاسکاریکا Charles Cascarilla، بنیانگذار شرکت پاکسوس Paxos این بحث را هدایت کردند.

نوا گرتز گفت: “در حال حاضر بیت کوین بیشترین دارایی بعد از دلار آمریکا است.” همچنین او اضافه کرد که در مورد پذیرش سازمانی کریپتو کارنسی بسیار خوشبین است.

من بسیار خوش بین هستم. پذیرش سازمانی اتفاق می افتد اما زمان می برد. من در این فضا روند صعودی دارم.

novogratz@

کارسکاریکا در مورد “احتمال شگفت انگیز” بیت کوین سخن می گوید. او براین باور است که ارزش بیت کوین تنها به علت افزایش قیمت آن نیست.

احتمال شگفت انگیزی برای قابلیت های بیت کوین وجود دارد. تمامی این قابلیت ها به تازگی شروع شده اند. بر قیمت های کوتاه مدت تمرکز نکنید. به این فکر کنید که تاثیرات بلندمدت بیت کوین چه خواهد بود.

Charles Cascarilla

در روز دوم کنفرانس بیت کوین از انرژی سبز نیز سخن به میان آمد. انرژی سبز توسط استیو لی سرمایه گذار Steve Lee و آرون ون ویردوم (Aaron van Wirdum)، ویراستار فنی مجله بیت کوین، عنوان شد. البته در این میان یکی از اعضای ارتش دوج کوین DOGE  یک وقفه غیر منتظره را ایجاد کرد.

بیت کوین پول رایج کشور السالوادور

آخرین موضوع روز دوم کنفرانس بیت کوین ۲۰۲۱ ” تکامل مبادلات بود.” موضوع این بحث توسط آوانتی کیتلین لانگ  Avanti Caitlin Long، اریک وورهیس، بنیانگذار شیپ شیفتر ShapeShift ، سام بانکمن فرید Sam Bankman-Fried، محقق آلامدا و یونی آسیا Yoni Assia، مدیر عامل شرکت eToro بیان شد. همچنین افراد زیادی در این میز گرد سخنان خود را بیان کردند.

هدف ساتوشی از اختراع بیت کوین طراحی یک اهرم فشار نبود. علاوه بر این او به نقدینگی نیز هیچ اهمیتی نمی داد.

CaitlinLong@

اکثر سرمایه گذاران در eToro به علت باوری که دارند سرمایه گذاری می کنند. اکثریت مشتریان ما هیچ معامله بلاکچین نداشتند. اکثر افراد این کا را سخت می دانند.

yoniassia@

احتمالا بهترین سخن روز دوم کنفرانس توسط جک مالرز Jack Mallers، مدیر عامل شرکت زپ Zap بیان شد. او سخن خود را با عنوان” یک قدم کوچک برای بیت کوین برابر است با یک پرش بزرگ برای بشریت” ارائه کرد. در این ارائه، نایب بوکلا رئیس جمهور Nayib  Bukele رئیس جمهور السالوادور بیت کوین را در کشور خود “پول قانونی” خطاب کرد. او همچنین سخنان خود را اینگونه ادامه داد که  پذیرش ارز دیجیتال باعث ایجاد شغل می شود.

بیت کوین در حال حاضر پولی قانونی در السالوادور است. این باعث ایجاد شغل در کشور خواهد شد.

نایب بوکلا، رئیس جمهور السالوادور

در اخر

روز دوم کنفرانس بیت کوین شنبه برگزار شد. در این کنفرانس افراد مهمی نظرات خود را در مورد اهمیت بیت کوین و آینده این رمز ارز به اشتراک گذاشتند. برخی معتقد بودند که بیت کوین قابلیت های دیگری نیز دارد. البته برخی دیگر بیت کوین را تنها به علت افزایش قیمت آن با ارزش می دانستند. برخی دیگر نیز در این کنفرانس اعلام کردند که بیت کوین را به عنوان پول رایج کشور خود قبول دارند.

در این کنفرانس اهمیت بیت کوین چندین برابر شد. عده ای بر این باور بودند که سرمایه گذاری در بیت کوین بشریت را به سمت پیشرفت حرکت می دهد. البته برخی دیگر قصد معرفی بیت کوین به افرادی را داشتند که هیچ اطلاعی از بیت کوین ندارند.

شما با گفته جک مالرز موافق هستید؟ آیا سرمایه گذاری در بیت کوین آینده همه ما را تضمین می کند؟ آیا روزی بیت کوین در تمامی کشور ها به عنوان پول رایج شناخته می شود؟ آیا سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال آینده روشنی دارد؟

نظرات خود را در حوزه بازار کریپتو کارنسی در رمز ارز مارکت با ما به اشتراک بگذارید.

https://cointelegraph.com/news/bitcoin-2021-here-s-a-live-update-of-the-biggest-movers-and-shakers-of-day-2

Comments (0)
Add Comment