خوش‌ آمدگویی بنیان‌گذار کاردانو به صندوق ارز دیجیتال دبی برای فروش بیت کوین

بنیان‌گذار کاردانو نسبت به فروش بیت کوین به ارزش ۷۵۰ میلیون توسط صندوق ارز دیجیتال دبی ابراز خرسندی کرد. صندوق ارز دیجیتال دبی قصد دارد در آینده‌ای نزدیک بیش از ۷۵۰ میلیون دلار از سرمایه خود که به صورت بیت کوین است را به فروش برساند. بر اساس اعلام صندوق ارز دیجیتال دبی، قرار است این اقدام در ماه آینده به منظور خرید کاردانو و پولکادات انجام شود. پولکادات و کاردانو هر دو شبکه‌های استقرار قرارداد هوشمند با هزینه پایین و سرعت بسیار بالا هستند. این دو شبکه مدعی هستند که مقیاس پذیری را برای توسعه دهندگان فراهم خواهند کرد. پولکادات را با نماد DOT و کاردانو را با نماد ADA نیز می‌شناسند.

کاردانو و پولکادات هر دو نسبت به بیت کوین باارزش‌تر هستند

صندوق ارز دیجیتال دبی یش از ۱ میلیارد دلار سرمایه خالص دارد. نکته جالب درباره این صندوق این است که قسمت بسیار بزرگی از این سرمایه به صورت بیت کوین است. صندوق ارز دیجیتال دبی یا همان FD7 معتقد است که بیت کوین به هدف و رشد خود رسیده است. این صندوق بر این باور است که این بلاک چین‌های جدید ارزش و عملکرد بهتری نسبت به بیت کوین خواهند داشت.

«جدا از این موضوع که بیت کوین به عنوان اولین رمز ارز در بازار ارزهای دیجیتال شناخته شد و باعث رشد بازار و همچنین جلب توجه سرمایه گذاران گردید، معتقد هستم که بیت کوین دیگر همانند قبل مفید نیست.»

درباره بیت کوین بیشتر بخوانید

این صحبت‌های بالا، توضیحات مدیر کل FD7 در قالب یک بیانیه مبنی بر فروش بیت کوین به منظور خرید پولکادات و کاردانو است. «پارکاش چند » بر این باور است که اتریوم، کاردانو و پولکادات در سال‌های آینده می‌توانند بسیار بهتر از بیت کوین عمل کنند. «پاکش چند» گفت که این دو پروژه پایه و اساس شکل جدید اینترنت و وب ۳ هستند. عاملی که اخیرا از آن به عنوان نسل جدید و رو به گسترش استارتاپ‌های اینترنتی یاد می‌شود. اساس این وب ۳ به این شکل است که عمل تجارت و بیزینس را به شکل رو در رو بدون نیاز به حضور و دخالت میانجی پیش می‌برد.

ابراز خرسندی «چارلز هاسکینسون» نسبت به فروش بیت کوین و خرید کاردانو

«چارلز هاسکینسون»، بنیان‌گذار کاردانو نسبت به اقدام صندوق ارز دیجیتال دبی مبنی بر فروش بیت کوین ابراز خوشحالی کرد. وی در توییتی گفت: « صندوق FD7 به اکوسیستم کاردانو خوش آمدید. در صورت نیاز هر گونه پشتیبانی اختصاصی و اصولی می‌توانید با ما در ارتباط باشید.»

FD7 در آخرین اظهارات خود مدعی است که تا به حال نسبت به خرید کاردانو و پولکادات اقدامات لازم را انجام داده است.

جمع بندی

فروش بیت کوین توسط صندوق ارزهای دیجیتال دبی به منظور خرید کاردانو و پولکادات از مواردی بود که در این مقاله مورد بررسی قرار گرفت. با توجه به اقدام FD7 و عملکرد این دو شبکه در حیطه ارزهای دیجیتال، به نظر شما می‌توان آینده روشن و بهتری نسبت به بیت کوین برای پولکادات و کاردانو در نظر گرفت؟ نظرات خود را برای ما کامنت کنید. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: نهنگ ها بیت کوین های خود را میفروشند.