سوزاندن توکن‌های SHIB توسط Bigger Entertainment

سوزاندن توکن‌های SHIB توسط یکی از شرکت‌های بزرگ دیگر حالا خبرساز شده است. ۲.۸۰ میلیون توکن شیبا اینوی دیگر نیز سوزانده شدند. این توکن‌ها را هم شرکت Bigger Entertainment سوزانده است.

سوزاندن توکن‌های SHIB

«استیون کوپر» صاحب شرکت Bigger Entertainment است. وی اخیرا اعلام کرد که شرکت وی ۲.۸۰ میلیون توکن شیبا اینو (Shiba Inu) دیگر را به کیف پولی مرده و غیرقابل استفاده ارسال کرده است. این تراکنش به‌ همراه توکن‌های سوخته کمتری در همین هفته اتفاق افتاد. همین امر باعث شده است که این شرکت قادر به سوزاندن مجموعا ۱,۰۱۲,۵۰۸,۰۳۵ توکن SHIB از زمان راه‌اندازی کمپین سوزاندن شیبا اینو در ۲۰ اکتبر ۲۰۲۱ باشد.

«کوپر» در صفحه توئیتر خود نوشت:‌ «۲.۸ میلیون توکن SHIB دیگر با توکن‌های سوزانده ‌شده این رمز ارز  در همین هفته از دور خارج شد. همین امر مجموع توکن‌های سوزانده‌ شده از سوی ما را از آغاز راه‌اندازی در ۲۰ اکتبر ۲۰۲۱ به ۱,۰۱۲,۵۰۸,۰۳۵ می‌رساند. بیایید یک میلیارد دیگر را در جشن سوزاندن بعدی خود بسوزانیم!»

شرکت Bigger Entertainment حالا پروژه سوزاننده برتر توکن SHIB است. تمام این سوزاندن‌هایی که این شرکت گزارش می‌کند نیز قانونی هستند؛ چراکه توسعه‌دهنده مستعار ارز دیجیتال شیبا اینو «شیتوشی کوساما» خود شخصا این سوزاندن توکن‌های SHIB را تأیید می‌کند.

این شرکت برنامه دارد تا یک میلیارد کوین دیگر را در یک تراکنش طی جشن سوزاندن بعدی در ۱۴ فوریه ۲۰۲۲ بسوزاند. صاحب Bigger Entertainment می‌گوید که با وجود توکن SHIB با این قیمت‌ها این سوزاندن توکن میلیاردی انبوه تنها در یک صورت می‌تواند طی یک تراکنش انجام شود. آن هم اگر تقریبا ۵,۰۰۰ نفر فقط ۵ دلار از پس‌اندازهای خود را در جشن سوزاندنی که در راه است شرکت دهند.

جریان‌های بزرگ شرکت Bigger Entertainment

در حال حاضر، Big Entertainment سه جریان اصلی را برای سوزاندن توکن‌های شیبا اینو ساخته است:

  • جشن‌های سوزاندن
  • لیست پخش سوزاننده‌های SHIB با بیش از ۶۰۰ آهنگ
  • مجموعه کالای SHIB

این شرکت همین چهارشنبه یک رأی‌گیری توئیتری را راه‌اندازی کرد تا راه موردعلاقه مردم را برای سوزاندن توکن SHIB از طریق این شرکت بداند. نتیجه این رأی‌گیری در زمان نگارش این مقاله به شرح زیر است:

۵۸.۶% از افراد گفتند که آن‌ها از جشن‌های سوزاندن لذت می‌برند. این در حالی بود که ۳۶.۷% به ‌نظر می‌آمد که به سوزاندن این توکن‌ها با لیست پخش سوزاننده توکن SHIB علاقه داشتند. فقط ۴.۷% به کالاهای این توکن رأی داده بودند.

با توجه به نتایج این رأی‌گیری احتمال دارد که این شرکت مجموعه کالاهای SHIB را از لیست کمپین سوزاندن خود حذف و راهی جالب‌تر در آینده معرفی کند.

منبع: https://thecryptobasic.com/2022/01/14/another-2-80-million-shiba-inu-shib-tokens-were-burned-by-bigger-entertainment/

Comments (0)
Add Comment