شیبا اینو پیشگام ریکاوری بازار ارزهای دیجیتال است

شیبا اینو پیشگام ریکاوری بازار به‌نظر می‌رسد. ارز دیجیتال شیبا اینو (SHIB) پیشروی بازار ارزهای دیجیتال در زمینه ریکاوری و ترمیم بوده، چرا که این ارز از اسپایک ۲۰ درصدی بهره‌مند است.

شیبا اینو پیشگام ریکاوری بازار

ارز دیجیتال شیبا اینو (Shiba Inu) توانسته است ضررهای اخیر خود را به‌خوبی کاهش دهد. این ارز در عرض یک ساعت، بیش از ۲۰ درصد اسپایکینگ داشته و در طول روز به میزان بالای ۰.۰۰۰۰۵۰۸۴ دلار رسیده است.

ارز دیجیتال SHIB در حال حاضر به‌همراه ارز دیجیتال دیگری به نام آوالانچ (Avalanche) پیشگام ریکاوری بازار ارزهای دیجیتال بوده‌اند. بر اساس اطلاعات سایت Coinglass، بیش از ۱ میلیون ارزش توکن‌های SHIB تنها در عرض یک ساعت اخیر نقد شده است. همچنین باید گفت که موقعیت‌های کوتاه، بیش از ۷۰ درصد از کل آن را تشکیل می‌دادند.

ارز دیجیتال شیبا اینو از اوج قیمت خود در ۲۸ اکتبر که در مطبوعات نیز منتشر شد، ۴۴.۹۶ درصد افت داشته است. در ۱۸ام نوامبر، این ارز دیجیتال تا جایی افت کرد که تقریبا به زیر سطح ۰.۰۰۰۰۴ دلار رسید و پایین‌ترین سطح قیمت خود از ۲۶ اکتبر به بعد را ثبت کرد.

باید گفت که عقب نشینی از ارز شیبا اینو پیشگام ریکاوری بازار، در حال حاضر بسیار زیاد است. با وجود این، پس از آنکه شیبا اینو توانست توجهات بسیاری را در نیمه دوم ماه اکتبر در اخبار و مطبوعات به خود جلب کند، ناظران بازار انتظار چنین عقب نشینی را داشتند.

با وجود اینکه روند صعودی ارز دیجیتال شیبا اینو همچنین در حالت توقف قرار دارد، اما همچنان این ارز دیجیتال در حال ادغام با صرافی‌های ارز دیجیتال جدید است. برای مثال صرافی بیت پاندا (Bitpanda) که یک صرافی از کشور وین بوده، پیش‌تر همین امروز در حال بازگشایی یک بازار اروپایی برای میم کوین (meme coin) بوده است.

منبع: https://thecryptobasic.com/2021/11/19/shiba-inu-shib-is-leading-crypto-market-recovery-with-20-spike/

Comments (0)
Add Comment