دلیل افزایش قیمت شیبا اینو (SHIB) چیست؟

دلیل افزایش قیمت شیبا اینو (SHIB) در حال حاضر دقیقا چیست؟ آیا افزایش قیمت این ارز دیجیتال به‌خاطر پلتفرم‌های رابین هود و یا کراکن است یا دلیل دیگری به‌جز این‌ها دارد؟

دلیل افزایش قیمت شیبا اینو

ارز دیجیتال شیبا اینو (Shiba Inu) در حال حاضر واکنش‌های صعودی بسیار خوبی را از خود نشان می‌دهد. اما خبر پشت این واکنش‌ها و این ارز دیجیتال چیست؟ «دانکن گری» اخیرا توئیتی را در صفحه خود پست کرد: «سپرده‌های شیبا اینو (SHIB) حالا لایو هستند! تریدینگ از ۳۰ نوامبر آغاز می‌شود – #SHIB »

این خبر رسمی از سوی بلاگ کراکن (Kraken) و نشان‌گر آغاز تریدینگ این ارز بود. قیمت ارز دیجیتال شیبا اینو درست پس از این خبر، واکنش صعودی فوق‌العاده‌ای را نشان داد. در پی همین خبر، قیمت آن ۱۱.۶۷% افزایش یافت و به قیمت ۰.۰۰۰۰۴۱۵۵ دلار رسید. حجم معاملاتی ۲۴ ساعته آن نیز از مقدار پیشین خود ۲۴.۰۹% افزایش داشت و حالا ۲,۱۵۲,۰۴۶,۳۵۸.۰۵ دلار آمریکاست.

ارزش زنده بازار شیبا اینو ۲۲,۷۷۲,۹۶۶,۳۲۳ دلار و رتبه کنونی این ارز دیجیتال در CoinMarketCap، ۱۲ام است. شیبا اینو عرضه در گردشی به میزان ۵۴۹,۰۴۴,۷۰۲,۸۹۶,۶۱۵ کوین SHIB دارد و حداکثر عرضه آن ۵۸۹,۷۳۶,۶۸۴,۶۳۱,۸۹۵ است. پست بلاگ کراکن در راستای دلیل افزایش قیمت شیبا اینو بیان کرد: «ما هیجان‌زده هستیم که بگوییم کراکن دیگر از ارز دیجیتال شیبا اینو پشتیبانی می‌کند.»

فاندینگ و تریدینگ

فاندینگ حالا لایو و در جریان است. ما پیش‌بینی می‌کنیم که تریدینگ نیز فردا ۳۰ نوامبر آغاز شود که کراکن ثبت و اجرای سفارشات را فعال می‌کند. چشم از صفحه وضعیت برندارید و منتظر به‌روزرسانی‌های آن باشید. سپرده‌گذاری‌ها نیز نیازمند ۲۰ تأییدیه هستند که تقریبا ۵ دقیقه زمان می‌برد.

شما می‌توانید با رفتن به بخش فاندینگ، انتخاب SHIB و کلیک بر روی سپرده‌گذاری، این ارز دیجیتال را به حساب کراکن خود بیافزایید. حداقل سپرده‌گذاری نیز در این پلتفرم، ۳۷۳,۰۰۰ توکن SHIB است. توکن SHIB را می‌توانید با USD و EUR و مقدار حداقل تریدینگ ۵۰,۰۰۰ توکن شیب، ترید کنید. دقت قیمتی و کمی آن نیز به ترتیب تا ۸ و ۵ رقم اعشار است.

چه خدماتی برای ارز شیبا اینو در دسترس است؟

در پلتفرم کراکن، خود کراکن و پایانه کراکن برای ارز دیجیتال شیبا اینو در دسترس قرار دارد. باید گفت که امکانات دیگری همچون فیوچرز و مارجین تریدینگ کراکن در زمان راه‌اندازی برای این ارز دیجیتال در دسترس نیستند.

منبع: https://thecryptobasic.com/2021/11/29/why-shiba-inu-shib-price-is-soaring-right-now-is-it-robinhood-or-kraken-or-anything-else/

Comments (0)
Add Comment