طوفان صعودی شیبا اینو در راه است

طوفان صعودی شیبا اینو همان چیزی است که سرمایه‌گذاران باید منتظر آن باشند. از آنجایی که استودیوی PlaySide امروز با «شیتوشی کوساما» و «ویلیام ولک» دیدار کرده است، می‌توان انتظار طوفانی صعودی را در قیمت ارز دیجیتال شیبا اینو (SHIB) داشت.

طوفان صعودی شیبا اینو

PlaySide Studios امروز با «شیتوشی کوساما» و «ویلیام ولک» توسعه‌دهنده ارز دیجیتال شیبا اینو (Shiba Inu) دیدار کرد تا بر روی چیزی شگفت‌انگیز کار کنند.

شرکت استرالیایی PlaySide Studios اخیرا طی توئیتی اعلام کرد که امروز با «شیتوشی کوساما» توسعه‌دهنده شیبا اینو با نام مستعار و همچنین «ویلیام ولک» معاون سابق اکتیویژن (Activision) دیدار می‌کند. ۱۰ ساعت پس از توئیت PlayStudios توئیتر رسمی شیبا اینو گفت: «ارتش شیب! قرار است بر روی چیزهای شگفت‌انگیزی کار کنیم!»

توئیت ارز دیجیتال شیبا اینو (SHIB) نشان می‌دهد که این ملاقات و جلسه آغاز شده است. به‌ علاوه می‌توان فهمید که هر دو طرف امکان دارد به ‌زودی با به‌روزرسانی‌های هیجان‌انگیز و شگفت‌آوری برگردند. همچنین به سرمایه‌گذاران تهاجمی نیز توصیه می‌شود که هوشیار و محتاط بمانند. کاربران می‌توانند زمانی که جزئیات این دیدار عمومی شد انتظار نوسانات شدید و حتی طوفان صعودی شیبا اینو را داشته باشند.

قیمت شیبا اینو پس از این اخبار به سطح پشتیبانی قوی خود رسید که در حقیقت ۰.۰۰۰۰۲۸۴۷ بود. این نوع از اخبار و همچنین سطح پشتیبانی قوی و فنی معمولا نشانگر آن است که «طوفانی» در راه خواهد بود. با وجود این اخبار کاملا مثبت هستند و سطح پشتیبانی قیمت نیز ضروری است. بنابراین سرمایه‌گذاران می‌توانند از اینجا منتظر «طوفانی صعودی» باشند که شاید قیمت SHIB را به اوج و رکورد جدیدی برساند.

تیم شیبا اینو «ویلیام ولک» را در ۲۶ام نوامبر استخدام کرد. وی تا پیش از این به‌عنوان معاون تکنولوژی در شرکت اکتیویژن کار می‌کرد. او در حقیقت برای رهبری بازی‌های شیبا اینو استخدام شده است.

سپس در ۸ دسامبر شیبا اینو با Playside Studios (PLY) شریک شد و قرارداد توسعه اثر سفارشی با قیمت ثابت هشت ماهه‌ای را با آن‌ها بست. این قرارداد برای توسعه یک بازی کارتی قابل جمع‌آوری چندنفره بود که گفته می‌شود حول هنر NFT «شیبوشی» (Shiboshi) توکن شیبا می‌گردد.

منبع: https://thecryptobasic.com/2022/01/07/investors-can-expect-bull-storm-for-shiba-inu-shib-as-playside-studios-meeting-with-shytoshi-kusama-and-william-volk-today/

Comments (0)
Add Comment