شیبا اینو در عراق به‌عنوان روش پرداخت

شیبا اینو به عراق نیز راه پیدا کرد؛ چراکه مرکز ورزشی Esporta این ارز دیجیتال را به ‌عنوان روش پرداختی خود پذیرفته است.

شیبا اینو در عراق

Esporta مرکز تناسب اندام برتری با تجهیزات گوناگون، استخر شنا و کلاس‌های بدنسازی گروهی است. این مرکز حالا ارز دیجیتال شیبا اینو (Shiba Inu) را به ‌عنوان روش پرداختی خود می‌پذیرد. این شرکت پذیرش شیبا اینو را در صفحه فیسبوک خود اعلام کرد.

این باشگاه ورزشی حالا سیف مون (Safemoon)، شیبا (Shiba)، اتریوم (Ethereum)، تتر (USDT) و بایننس کوین (BNB) را به‌ عنوان روش‌های پرداختی خود قبول می‌کند. Esporta در اربیل عراق قرار دارد. بسیار خوب است که می‌بینیم شیبا اینو شهرت بسیاری به‌دست آورده که تجارت هر کشوری تمایل دارد پرداخت با این ارز دیجیتال را بپذیرد. این مرکز ورزشی تجهیزات آخرین مدل بزرگ، ماشین‌های کاردیو برای نیازهای کاردیوی کاربران، کلاس‌های گروهی بدنسازی و استخر داخلی برای کاهش وزن و افزایش استقامت دارد.

ارتش شیب (ShibArmy) قدرت خود را ثابت کرده است. شیبا اینو کاربرد خود را با آوردن DAO و راه‌اندازی یک صرافی غیرمتمرکز نشان می‌دهد. به ‌علاوه تیم شیبا اینو هم‌اکنون در حال کار بر روی بازی چندنفره کارتی کلکسیونی خود با شرکت Playside Studios است. این همکاری تحت نظارت «ویلیام ولک» معاون قبلی اکتیویژن (Activision) انجام می‌گیرد. حالا باید به تمام این فعالیت‌ها استفاده شیبا اینو در عراق را هم اضافه کرد.

اخیرا هم تمام صرافی‌های برتر دنیا ارز دیجیتال SHIB را به‌دلیل محبوبیت آن در پلتفرم خود درج کرده‌اند. از میان آن‌ها می‌توان بایننس (Binance)، کوین بیس (Coinbase)، کراکن (Kraken)، جوتوس (Giottus) و کوین بازار (Koinbazzar) هندی، مرکادو بیت کوین (Mercado Bitcoin) برزیلی و بیتسو (Bitso) مکزیکی، همه و همه این ارز دیجیتال را درج کرده‌اند.

به ‌علاوه فلکسا (Flexa) و بیت پی (Bitpay) پردازنده‌های پرداخت‌های ارز دیجیتال نیز شیبا اینو را به پلتفرم خود افزوده‌اند. بدین ترتیب آن‌ها امکان پذیرش این ارز دیجیتال به‌ عنوان روش پرداختی را برای هزاران تجارت در سرتاسر جهان به وجود آورده‌اند. همچنین شایعات حول آنکه پلتفرم رابین هود (Robinhood) صرافی برتر آمریکایی،به‌زودی ارز دیجیتال شیبا اینو را درج می‌کند نیز در حال پا گرفتن هستند.

منبع: https://thecryptobasic.com/2022/01/15/shiba-inu-reaches-iraq-as-iraqian-esporta-adds-shib-as-payment-method/

Comments (0)
Add Comment