توکن برتر شیبا اینو؛ جزو ۱۰ توکن برتر خریداری شده

توکن برتر شیبا اینو (Shiba Inu) حالا به لیست ۱۰ توکن برتری که توسط بزرگ‌ترین کیف پول‌های اتریوم خریداری شده‌اند، برمی‌گردد. بازگشت این توکن به لیست ۱۰ توکن برتر خریداری شده منجر به آن شده که نهنگی در این عرصه ۴۹ میلیارد کوین SHIB به ارزش ۱.۲۱ میلیون دلار را جمع‌آوری و احتکار کند.

توکن برتر شیبا اینو

بزرگ‌ترین نهنگ اتریوم با نام Light، حالا بیش از ۴۹ میلیارد شیبا اینو (SHIB) را با ارزش ۱.۲۱ میلیون دلار خریداری کرد. دلیل چنین خرید بزرگی آن است که حالا ارز دیجیتال شیبا اینو به جمع ۱۰ توکن برتری که توسط کیف پول‌های پیشگام اتریوم خریداری شده‌اند، برمی‌گردد.

داده اخیر WhaleStats تأیید می‌کند که توکن SHIB یکی از توکن‌هایی بوده که در عرض ۲۴ ساعت گذشته بیش از همه توسط ۱۰۰۰ کیف پول بزرگ اتریوم (ETH) خریداری شده است. هر کیف پول نهنگی به‌طور میانگین ۸۴,۷۵۸,۷۵۱ یا همان ۸۴ میلیون توکن شیبا را به ارزش ۲,۰۵۴ دلار جمع‌آوری کرده است.

توئیت این منبع عبارت است از: «خبر فوری: توکن برتر شیبا اینو $SHIB مجددا به ۱۰ توکن برتری که توسط بزرگ‌ترین نهنگ‌های #اتریوم خریداری شده‌اند، بازگشت. قیمت کنونی شیبا اینو ۰.۰۰۰۰۲۳۹۱ دلار بوده و در طول ۲۴ ساعت اخیر ۹.۶% افزایش داشته است.»

قیمت شیبا اینو (SHIB) به سطح حیاتی پشتیبان خود، یعنی ۰.۰۰۰۰۲۰۲۰ می‌رسد و نهنگ‌ها فعال می‌شوند تا افت قیمت را دریابند. بزرگ‌ترین نهنگ اتریوم که Light نام دارد، کمی پیش ۴۹,۹۹۸,۹۱۶,۲۹۹ یا ۴۹.۹ میلیون توکن SHIB را خریداری کرد که ارزشی معادل با ۱,۲۱۱,۴۷۳ دلار یا بهتر بگوییم ۱.۲ میلیون دلار دارد. با این فعالیت اخیر نهنگ نام برده، مجموع دارایی‌های ۱۰۰۰ کیف پول برتر اتریوم ۵۳,۸۸۹,۹۹۸,۸۹۰,۷۵۲ یا ۵۳.۸ تریلیون توکن شیبا اینو شد که ارزش آن ۱,۲۸۵,۶۷۳,۸۲۴ یا ۱.۲ میلیارد دلار است.

نگاهی دقیق به کیف پول بزرگ‌ترین نهنگ

ما با نگاهی عمیق به کیف پول نهنگ Light فهمیدیم که شیبا اینو (SHIB)، سومین پوزیشن بزرگ وی از لحاظ ارزش دلار است. او در حال حاضر ۳۶ تریلیون توکن با ارزش ۸۵۹,۱۰۹,۷۰۰ دلار دارد. متوسط قیمت خرید او برای توکن SHIB، ۰.۰۰۰۰۲۴۱ دلار برای هر توکن برآورد شده است.

WhaleStats در صفحه توئیتر خود نوشت:‌ «نهنگ اتر Light همین حالا ۴۹,۹۹۸,۹۱۶,۲۹۹ توکن شیبا به ارزش ۱,۲۱۱,۴۷۳ دلار آمریکا را خریداری کرد. رتبه‌بندی در WhaleStats:‌ رتبه شماره ۱.»

می‌توان دید که این نهنگ زمانی که قیمت توکن برتر شیبا اینو در نمودارها به سطح اصلی پشتیبان خود، یعنی ۰.۰۰۰۰.۲۰۲۰ رسید، این توکن‌ها را خریداری کرد. قیمت ارز دیجیتال شیبا اینو (SHIB) در طی یک روز بیش از ۱۰% افزایش یافت و به ۰.۰۰۰۰۲۳۹۸ دلار رسید. طبق داده‌های سایت CoinMarketCap، حجم معاملاتی ۲۴ساعته این توکن نیز در مقایسه با روز معاملاتی پیشین، ۲۲.۸۸% افزایش یافت و ۲,۷۷۷,۷۰۴,۷۵۶.۳۲ دلار شد.

منبع: https://thecryptobasic.com/2022/02/25/whale-accumulates-49b-shib-coins-worth-1-21m-as-shib-returns-in-top-10-purchased-tokens-by-biggest-eth-wallets/

Comments (0)
Add Comment