سوزاندن ۴ میلیون شیبا اینو در یک تراکنش

سوزاندن ۴ میلیون شیبا اینو در یک تراکنش حالا خبرساز شده است. سوزاندن این تعداد از توکن‌های شیبا اینو مقدار کلی توکن‌های سوزانده شده SHIB را در عرض ۲۴ ساعت به ۱۹ میلیون رساند.

سوزاندن ۴ میلیون شیبا اینو

بیش از ۱۹ میلیون توکن SHIB تنها در عرض ۲۴ ساعت برای همیشه از عرضه در گردش این توکن‌ها خارج شد. بنا به گزارش سایت Shibburn، ۱۹,۲۲۱,۳۱۷ دیگر از توکن‌های شیبا اینو (SHIB) در ۲۴ ساعت اخیر از گردش این ارز دیجیتال بیرون آمد. همین امر مجموع توکن‌های سوزانده شده را به ۴۱۰,۳۰۰,۶۳۲,۹۶۲,۶۹۴ رساند که ۴۱.۰۳۰۰۶% از عرضه ۱ کوادریلیونی اولیه را تشکیل می‌دهد.

Shibburn در توئیتر خود نوشت: «در ۲۴ ساعته گذشته مجموع ۱۹,۲۲۱,۳۱۷ توکن SHIB و ۱۳ تراکنش سوزانده شدند. تاکنون مجموعی از ۴۱۰,۳۰۰,۷۹۰,۱۲۵,۷۷۱ توکن شیبا اینو (۴۱.۰۳۰۰۸%) از عرضه ۱ کوادریلیون اولیه سوزانده شده است. #ارتش شیبا اینو.»

بنا بر این گزارش، ۱۳ تراکنش برای ارسال توکن SHIB از عرضه در گردش به کیف پول مرده اجرا شده است. سوزاندن ۴,۰۰۰,۰۰۰، یعنی سوزاندن ۴ میلیون شیبا اینو با یک تراکنش در ۲۴ ساعت اخیر قابل ملاحظه‌ترین تعداد سوزانده‌شده توکن بوده است.

از ۱۹ میلیون توکن سوخته نیز ۲.۸۰ میلیون توکن SHIB توسط Bigger Entertainment و در یک تراکنش واحد سوزانده شد. همین امر سوزانده شدن توکن‌های شیبا اینو از سوی کسب و کارها را به ۱,۰۱۲,۵۰۸,۰۳۵ رساند. این مقدار از زمان راه‌اندازی کمپین سوزاندن توکن شیبا اینو از سوی این شبکه ارز دیجیتال از تاریخ ۲۰ام اکتبر ۲۰۲۱، به این اندازه بوده است.

در رابطه با Bigger Entertainment نیز باید گفت که این تجارت هم برنامه دارد تا یک میلیارد دیگر از این کوین‌ها را تنها در یک تراکنش و در ۱۴ام فوریه ۲۰۲۲ بسوزاند. این کسب و کار جالب به همین منظور یک «جشن مخصوص سوزاندن» توکن‌ها را سازماندهی نموده که «Special Burn Party» نام دارد و توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

منبع: https://thecryptobasic.com/2022/01/15/4m-shib-burned-in-1-transaction-bringing-the-total-burn-to-19m-in-24-hours/

Comments (0)
Add Comment